Vierailija

Miehen kanssa tuli eilen illalla kinaa ihan mitättömästä asiasta (mies olisi halunnut ryhtyä heti hommiin kun sänkyyn päästiin, eikä olisi vaivautunut mitään kivaa sanomaan, vaikkei olla nähty kahteen päivään ollenkaan...), ja vaikka olimme koko illan " latautuneet" seksiin, ei sitten sitä harrastetukaan.

Nyt haluttaa TOSI kovasti, ja on mulla ikäväkin sitä miestä :(... Hän on päivät töissä ja illat koulussa aina tonne 9 saakka...

Mä en ole mitään pitkävihaista sorttia, ja kun kina ei ollut maailmoja kaatava, vaan aika mitätön, niin olisin ihan valmis seksiin tänä iltana.

Toisaalta mua ärsyttää se, että mies ei IKINÄ vaivaudu sanomaan mitään nättiä tai kivaa, vaan aina heti pitäisi olla valmis seksiin... En mä väitä, että aina sellaista kaipaisin, mutta kyllä just TÄLLÄ hetkellä haluaisin kuulla jotain kivaa... Tiedän tiedän, tosi typerä kina.

Miten SINÄ toimisit tilanteessani?

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli behavioristiseen tapaan hyvästä käytöksestä palkitaan ja huono käytös jätetään huomiotta. Ts. jos olis hellä ja sanois jotain nättiä, antaisin (jos itsekin siis haluaisin) ja jos olis tympeä, jättäisin oman onnensa nojaan ;-)

Tätä metodia käytti Pavlov aikoimaan koirien kasvatuksessa ja sitä samaa käytän mieheeni ;-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat