Seuraa 

Kiinnostaisi tietää millaisilla kaikilla mahdollisilla tavoilla eri turvaistuimia voi kiinnittää. Meillä on CHICCO ( 0-13 kg) mallinen turvakaukalo (ostettu käytettynä ) ja ongelmana on se nyt kun mun aika koittaa synnyttää haluan vain varmistaa miten sen kiinnitys toimii. Kysymys kuuluu- onks ketään vähän samanlainen missä on ohje ja kuva miten sitä kinnitetään autoon? Olisi niin kivaa saada kuva mun sähköpostiini. Jos vaan joku jaksaa lähettää mulle, niin suuri kiitos!

Kommentit (2)

Kyseessä on todella vanha kaukaloa mahdollisesti 2000 luvun alusta. Sähköposteihini en pääse täältä työkoneelta, joten kuvaa en voi lähettää, mutta kiinnitys menee siinä meidän kaukalossa niin että ylävyö laitetaan kaukalon takaosasassa olevaan hakeseen. Suunnilleen vauvan pään kohdalla siellä turvakaukalon takana. Alavyö tulee siihen lapsen jalkojen päälle. Siinä on molemmilla sivuilla hakaset. Muuta kiinnitys vaihtoehtoa meidän kaukalossa ei ole. Näyttää vaativan pitkät vyöt. Kokeilin kaukaloa meidän autoon, vaikka emme sitä autossa aiokaan käyttää, niin ainakaan meidän autoon kyseistä kaukaloa ei saanut tukevasti kiinnitettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat