Vierailija

Meillä rytmi on suunnilleen niin, että nukkumaan klo 23 ja herätään noin klo 10. Mitään pakollisia menoja ei ole ja lapset kotihoidossa. Silti tuntuu, että päivällä on runsaasti aikaa touhuta sisällä ja ulkona. Tämä rytmi on tällä hetkellä paras meille. Onko muilla myöhäistä rytmiä?

Sivut

Kommentit (18)

Mä teen töissä aamuvuoroa ja mies iltavuoroa. Mies vie lapsen tarhaan töihin mennessään ja mä haen pois töistä tullessani. Nukkumaan mennään kymmenen maissa ja mä herään klo 6.15 ja mies ja lapsi yhdeksän-kymmenen välillä. Tää rytmi sopii meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun kavereilla mentiin päiväunille, meillä useimmiten syötiin aamupuuroa. Lapsiseuraa ja tekemistä riitti silti. Mitään omaa aikaa en kaivannut, kun olisin yksin ollut senkin ajan. Oikeastaan meidän elämä oli kovin rytmitöntä ja mukavaa siihen aikaan.

Nyt kun lapset on jo koululaisia, niin nukkumaan käydään 21 viimeistään ja aamulla heräävät 7 aikaan. Minä menen nukkumaan kun huvittaa ja herään lasten kanssa. Töihin menen vasta puolen päivän jälkeen.

eipä tarvitse heitä paljoa tavata, kun meidän perheen kanssa menee kuviot aivan ristiin.

Emme todellakaan valvota lapsiamme heidän vierailujensa takia iltamyöhään, kun aamulla on pvk-aamu. Ja iltapäivällä heidän lapsensa nukkuvat päiväunia klo 14-17.

Hyvä niin.

Ja koska kotona kerran ollaan, niin so what?! Taas kerran tuli tämä ilmiö täältä esiin että kaikki jotka menevät valtavirran mammojen mukana, ovat ok. Lapsi ei siitä takuulla kärsi kunhan vain saa nukkua niin kauan kuin tarvitseeki.

menty yöunille klo 23. Nyt lapsi nelivuotias ja seurakunnan kerhossa. Hän herää nykyään puoli yhdeksältä, paitsi kerhopäivinä kahdeksalta. Olemme aikaistamassa rytmiä tunnilla.

täydellinen av-äiti laittaa lapsensa nukkumaan heti pikku kakkosen jälkeen, niin jää aikaa harrastaa villiä seksiä avIomiehen kanssa. Kaurapuuron keittoon mamma herää aina ennen kuutta....

Kesällä koululaisetkin saivat valvoa yli puoleen yöhön ja nukkua vaikka puoleen päivään, jos nukutti. Nyt kouluaikaan he käyvät nukkumaan n. 22.30 - 23.00 ja heräävät aamulla 7 - 8. 30. Pienin on 4-vuotias ja hän valvoo edelleen puoleen yöhön, välillä pitempään, ja nukkuu suunnilleen yhteentoista. Olen lapsen kanssa kotona, joten mitään kiirettä ei ole. Ehdimme käydä puistossa ennen koululaisten kotiin tuloa.

Lapset menevät petiin noin 21.00, nukahtavat n. 21.30 ja heräävät kahdeksan tienoilla. Minä olen aamuvirkku, joten minun puolestani meillä voisi olla aikaisempikin rytmi, mutta kun mies tulee usein vasta kuuden jälkeen töistä, tuntuisi liian aikaiselta laittaa lapset nukkumaan jo kahdeksalta.

Lapset (2v, 3v6kk ja 4v10kk) käyvät nukkumaan klo 22 ja heräävät klo 9-10, yleensä klo 9.30. Itse nukahdan klo 3-5, samoin mies, jos hän on kotona (hän on palomies) ja herätään lasten kanssa samoihin aikoihin. Ollaan koko perhe todella aamu-unisia ja esim. mulle on turha tulla puhumaan mitään just ku mä olen herännyt. Mitä aikaisemmin olen herännyt, sen pitemmän aikaan tuo aamuvitutus kestää. Mulle riittää lyhyet yöunet (olen ollut koko ikäni samanlainen, mulle riittää 4-5 tunnin unet ja olen ollut koko ikäni samanlainen yökukkuja, jopa vauvana ja lapsena. Siskoni kävivät kiltisti maate klo 19.30, mutta minäpä valvoin klo 23.00 asti isäni kanssa..).

Lapset ovat kotihoidossa.

Lapsilla on kaksi harrastusta: muskari + tanhu ja molemmat ovat iltapäivällä aika myöhään (muskari klo 17.00-17.45 ja tanhu klo 18-18.45), perhekerhossa kävin lasten kanssa vielä viime keväänä, mutta nyt en enää jaksa, koska olen raskaana rv 32.

Mieheni ja minä puolestamme harrastamme:

kantritanssia ja kansantanssia. Harjoitukset ovat iltapäivällä/alkuillasta: kantri on klo 18-20 ja kansantanssi puolestaan klo 18-21. Mies on meidän kansantanssi ryhmän toinen pelimanni (hän soittaa viulua ja toinen pelimanni soittaa haitaria). Katsoo nyt kauanko jaksan tanssia, edellisissä raskauksissa tanssin ihan raskauden loppuun asti.

viikonloppuna ja lomalla on myöhäinen rytmi meilläkin. Lapset tosin menevät nukkumaan jo n. 21-22, mutta nukkuvat sitten ainakin kahdeksaan-yhdeksään, ja touhuavat itsekseen pari tuntia, joten vanhemmat saavat nukkua ainakin kymmeneen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat