Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eletään kaukosuhteessa. Mies näkee erästä pitkäaikaista naispuolista ystäväänsä lähes päivittäin. Nyt naisella on ongelmia omassa suhteessaan, mies pettää ym.. ja mieheni on ollut hänelle tukena, ovat käyneet kahvilla, syömässä päivällä, nytkin ovat lähdössä kahville. Miehen ollessa luonani tämä nainen soitti ja puhelu oli pitkä, mies puhui iloisesti ja rennosti..

äsken mies soitti ja yhtäkkiä keskeytti puhelun 10 min jälkeen että " ei perhana, Minna on taas kohta tossa pihalla, mä meinasin unohtaa..." . Kuulemma menevät taas jonnekin istumaan ja keskustelemaan. Minä tunnen olevani niin yksin ja ilman miestä, ja tuntuu pahalta kuulla, kun hän viettää aikaansa niin tiivisti jonkun naispuolisen ystävänsä kanssa. Onko tunteeni normaalit? Vai olenko liian mustasukkainen?

Mistä sitä tietää, mitä siellä tapahtuu? Enkä halua, että mies tulee kovin läheiseksi kenenkään muun naisen kanssa :((. Mutta ilmeisesti mieheni on tälle naiselle nyt " pelastus" . Pelkään vaan että nainen on ihastunut tai ihastuu mieheeni.

Elän viikot yksinään, kuuntelen vain miehen juttuja puhelimitse. Ja välillä tuntuu etten jaksa.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija:

Lainaus:

Ei mies ole luontaisesti samanlainen " leelian lepotuoli" , murheiden kuuntelija ja tukija kuin nainen on.

Olisikohan miehesikin ihastunut tuohon kaveriinsa?

Meitä on moneen junaa, ei muakaan kiinnosta mun naispuolisten ystävien iänikuinen lätinä ja vatvominen jostain miesjutuista tai lasten korvatulehduksista tai millon mistäkin tyhjänpäiväisestä...

Kyllä monet miehet on tosi hyviä kuuntelijoita ja osaavat antaa erilaista perspektiiviä asioihin. Että eipä yleistetä ainakaan noin räikeästi!

En tosiaan voi mennä vaatimaan mieheltä, ettei tapaisi enää niin usein naista.. kai? Hän inhoaa mustasukkaisuutta. Silti mies on joskus suhteemme ihan alussa, että kyllä se " Minna" muuten kelpaisi suhteen tasolla, mutta se vaihtaa miehiä vähän liian usein... :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itsellä on ollut aina miespuolisia kavereita eikä niistä ole mitään sen kummempaa kehittynyt. Samassa sängyssä nukuttu jne mut silti oltu vaan kavereita.

Yks mies varsinkin on aina ollu mulle iso tuki kun suhteissa on mätänny, saa sen miesnäkökulman asiaan. Samoin olen itsekin ollut hänen tukenaan. Joten ei välttämättä ap:n kannata nyt heti olettaa pahinta

Jos teillä ei ole lapsia, katkaisisin välit tuollaiseen mieheen nyt vielä kun voisin helposti sen tehdä. Anteeksi, varmasti kuulostaa karulta tekstiltä ja vielpä tuntemattoman suusta, mutta miehesi reaktiot ja koko paketti kuulostaa nyt kyllä pahalta.

Jo se, että mies pistää tuon ystävänsä sinun edelle on paha juttu. Miehesi puhetyyli kuulostaa kontrolloivalta ja se, että noin sairaalloisesti inhoaa mustasukkaisuutta.

Kuka tahansa olisi mustasukkainen tuollaisessa tilanteessa!! Huom. minä olen maailman vähiten mustasukkaisin ihminen ja sanon näin.

Tämä riippuu täysin miehestä ja naisestakin. Itselläni on ollut parikin miespuolista ystävää, siis täysin pelkkää ystävää, joiden kanssa on voinut keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä. Eräs heistä oli suorastaan korvaamaton eroprosessini tuki - ilman ihastumisen häivääkään.

Vierailija:

Lainaus:

Ei mies ole luontaisesti samanlainen " leelian lepotuoli" , murheiden kuuntelija ja tukija kuin nainen on.

Olisikohan miehesikin ihastunut tuohon kaveriinsa?

Ei miehesi ' saisi' mielestäni hermostua kysymyksistäsi. Olethan

hänelle rehellinen ja kerrot, että asia häiritsee. Toisaalta tulee mieleen

tuosta miehen hermostumisesta tuo vanha juttu: " hyökkäys on paras

puolustus" .

Jos vain pystyt vielä ottamaan asian esille, tai siis tietenkin otat, koska

asia jäi ilmaan roikkumaan, niin kysy mieheltäsi milta tuntuisi olla

sinun asemassasi? Pystyisikö hän rauhallisin mielin sulattamaan, että

viettäisit päivittäin aikaa toisen miehen kanssa, vaikkakin vain kaveri-

mielessä?

ämättä osaa sanoa mitään, joten tuskin ihan ainoa vaihtoehto naiselle on. Tunnen itseni vaan jotenkin todella yksinäiseksi ja nyt on todella epämiellyttävä olo, kun tiedän miehen istuvan naisen autossa, siinä he sitten ajelevat jonnekin juttelemaan kuinka paska naisen nykyinen mies on. Ja minun mies on sitä mieltä, että naisen nykyinen on tyyppi, joka pitäisi heittää todellakin kiertoon :(. -ap

sa.

Oltiin viime viikonloppuna miehen kanssa mökillä ja sen lisäksi että hän lörpötteli naisen kanssa iloisesti, hän myös puhui naisesta ja siitä, kuinka hänen pitäisi jättää miehensä. hän haukkui tuota miestä mm. omituisen näköiseksi, kieroksi jne... Ja oikein uhosi tämän naisen puolesta.

TOsiaan, mistä tuo mustasukkaisuuden inhoaminen voi johtua? Miehelle tulee raja todella äkkiä, siis vähäisestäkin kysymyksestä.. Esim. ei tykkää, jos pyydän tarkentamaan jotain asioita, kuten kenen kanssa istui iltaa. Tämä on miehen piirre, hän on ollut sellainen koko 2,5 vuotta kun ollaan tunnettu. Olen siksi varonut kaikkea ylimääräistä vainoharhaisuutta, en koskaan ole kieltänyt/vaatinut mieheltä mitään.

Ja joka kerta se ystävyys on muuttunut joksikun muuksi, jompikumpi ihastunut/rakastunut. Tai ollut sitä jo ystävyyden alussa.

Tiedän ettet tätä halunnut kuulla, mutta mies ja nainen eivät voi mun mielestä olla vain ystäviä, siis ainakaan läheisiä. Kyllä siinä jotain muutakin on, miksi haluavat viettää aikaa yhdessä tiiviisti.

juuri tuollainen asetelma että ollaan kovin tiiviisti lohduttamassa ja " pelastamassa" sydänsuruista kärsivää ei kyllä minun uskoakseni tiedä hyvää.

en oikein osaa sanoa mitä sinun kannattaisi tehdä.. paha kai se on mennä mieheltä vaatimaan ettei tapaisi ystäväänsä tai että vetäytyisi jotenkin lohduttajan roolista.

onko kaukosuhteenne pysyvästi kaukosuhde vai onko kyseessä tilapäinen järjestely?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat