Vierailija

Nukahtaa n 22-24 ja aamulla herätys 06.30. Päiväunet n.1h. Kaikki vinkit ovat tervetulleita!!!

Kommentit (4)

Taitaa kuulua tähän ikään (3v) jotenkin tuo kun kaikki muu kiinnostaisi. Meillä tosin saadaan nukahtamaan sentään klo 21.30-22.30. Herätys meillä 7.15. Mutta äidin mielestä edelleen liian vähän. Nukkuu hoidossa päikkärit 1,5-2 tuntia.

Kotona päikkäreiden pois jättäminen helpottaa iltanukahtamista, mutta sitä en haluaisi tehdä. Vaikka se pidentää yötä, niin ei se pidennä vuorokauden unimäärää.

Meillä laitetaan poika sänkyyn myös n. klo 20.00-20.30, mutta nukahtamaan ei suostu. Täytyy olla ollut todella rankka päivä, että nukahtaa nopeasti.

Miten ap:n poika " nukutetaan" ?

Itse olen huomannut, että jos meillä aletaan kieppumaan ja puhumaan kovasti niin ensin varoitus ja sitten hetken päästä lähden pois nukuttamasta, niin yksinään poika SAATTAA nukahtaa nopeammin. Tämä ei ole mikään varma juttu, joskus yksin juttelee ja kieppuu silti tunnin pari. Toinen mikä meillä tehoaa välillä on se, että alan itse " nukkua" eli pistän silmät kiinni ja olen nukkuvinani, enkä kiinnitä huomiota pojan touhuun ollenkaan, ellei mene ihan mahdottomaksi. Hetken poika ihmettelee, kun en vastaa ja sitten rauhoittuu nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä ollut apuna se, kun laittaa unimusiikkia soimaan omaan huoneeseen ja lapsi jää kuuntelemaan sitä. Meillä poika myös 3½v ja ei ole nukkunut pitkään aikaan päiväunia. Jos sattuu nukkumaan esim tarhassa, nukahtaa illalla myöhemmin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat