Vierailija

lainasin kirjastosta ja luin pala kurkussa kertaistumalta. kamalia juttuja, oikeesti ihan mieltäkääntävän inhottavia poimintoja ihmisten elämästä.

nyt mies lukee tuossa pöydä ääressä ja huokailee syvään.

Sivut

Kommentit (89)

Kukaan ei ole kyseenalaistanut pedofiliaa ja sen vakavasti otettavuutta, mutta Molander kirjansa kanssa ei välttämättä ole niin vakavasti otettavaa, vaan juuri tuota Alibi-tyyliä, mistä joku kirjoittikin.

ei haluttais että ihmiset lukee. vai häh!??

Hyvä vaan että kirjoitetaan ja pitäis olla enempikin, sais ihmiset tietoa että kaikenlaisia paskiaisia maa päällään kantaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Mieheni kanssa olen keskustellut asiasta minta kertaa. Hän tietää ettei voi välttyä epäilykseni kohteena olemiselta vaikka onkin maailman paras isä.

Nii-in, en tiedä pedofilian todellisia prosenttilukuja, tottakai oletukseni perustuvat mutu-tuntumalle! Molanderista en tiedä mikä on naisiaan, enkä osaa hänen ajatuksiaan vastaan tai puolesta liittoutua.

Ajatuksenani vain oli tuoda esille, että pedofilia on oikeasti paljon laajempi ongelma kuin ihmiset kuvittelevat. Minäkin tunnen useita hyväksikäytettyjä, joihin tutustuin siten että he eivät tietäneet minun taustastani mitään. Minun lapsuuden hyväksikäytöstä ei tiedä kukaan muu kuin vanhempani ja sisarukseni (ja hekin vasta vuosi sitten saivat tietää). Elän ystävieni keskuudessa tavallaan kaksoiselämää, he eivät tiedä minusta oikeastaan mitään.

Kaltaisiani on ihan varmasti monia, monia.

Lukekaapa hyväksikäytettyjen ajatuksia täältä:

wee wee wee piste kelaa piste com / sininen

Tunnen Helenan vuosien takaa ja voisin paljastaa aika monta likaista tarinaa " kunnollisista miehistä" isinä, jotka ovat käyttäneet lapsiaan hyväksi.

MUTTA NYT OLEN NIIN JÄRKYTTYNYT NÄISTÄ KOMMENTEISTA, ETTÄ JÄTÄN NE SUOSIOLLA HUOMISEEN!

Täällä on päivittäin naisia joita on petetty ja he epäilevät miestään. Jos mietit tilanne sama. kerran matto vedetty alta pahasti ja sitä epäilee. Mun mielestä se on tervettä!!!

Muuten näiden kaikkien petettyjenkin pitäisi mennä huotoon. Avatkaa silmänne maailmalle!

Juuri tuollaisten äitien lapsia käytetään hyväksi. Kun äiti ei usko moista olevan olemassakaan eikä näin pysty suojelemaan lastaan!

Olen toimittajana ollut aihepiirin ja niinmuodoin myös Molanderin kanssa tekemisissä, ja ihan oikeasti: hänen puheistaan kannattaa suodattaa 90% veks!

Hän kokee, että pedofilia on niin kamala asia, että ongelman laajuutta ja kärjekkyyttä kannattaa liioitella maksimaalisen mediahuomion saamiseksi.

Minusta asia on täsmälleen päinvastoin. Pedofilia on NIIN paha asia ja vakava juttu, että sitä koskevan kirjoittelun on oltava ehdottoman todistettavissa olevaa ja faktapohjaista, ettei ylilyönneillä ja hatusta vedetyillä liioitteluilla vaaranneta uskottavuutta!!

Molander muun muassa väitti vuosia sitten, että Helsingissä on useita lapsibordelleja. Juu joo. Ja poliisi ei tietenkään tiedä asiasta mitään, eikä ketään muka kiinnosta ottaa selvää, PAITSI Molanderin.

Kyseinen nainen - jos tietää, että hänen sanomisiaan tai toimiaan yhtään kyseenalaistetaan mediassa - käynnistää välittömästi laajan lakimiesten painostuskampanjan ko. mediaa kohtaan. Kymmenet soitot päätoimittajalle ja julkaisijalle ovat todistettuja tapauksia.

JOTEN EN KOVASTI MENETTÄISI UNIANI MOLANDERIN KOHUKIRJAN TAKIA!

Sinänsä pefofiliaa en halua vähätellä, mutta Molander kärjistää ja haluaa tehdä bisnestä.

Mutta olen tässä yrittänyt sanoa, että minusta Molander silti vetää yli ja rapauttaa ongelman vakavuutta heittällä mutu-väitteitä faktoina.

Vierailija:

Lainaus:

Nii-in, en tiedä pedofilian todellisia prosenttilukuja, tottakai oletukseni perustuvat mutu-tuntumalle! Molanderista en tiedä mikä on naisiaan, enkä osaa hänen ajatuksiaan vastaan tai puolesta liittoutua.

Liioittelu on vakavassa asiassa erittäin vaarallista. Tahot, jotka yrittävät vetää pedofiliaa alas julkisesta keskustelusta voivat aina vedota liioiteltuihin väitteisiin ja sanoa, että " katsokaa nyt, millaista ylihysteeristä soopaa jotkut heittävät ilman ensimmäistäkään todistetta ja tutkimusta aiheesta" .

Olemme varmasti samalla asialla tässä, keinoista kiistellään!

Siksi niitä ei kukaan varmaan halunnutkaan siihen laittaa. Ohjeet eivät ole tuossa kokonaisuudessaan, räävin kokoon osan asioista mitä muistan.

Mielestäni ei ole liioiteltuja. Jokainenhan kertoo lapselleen asiat lapsen ikätason mukaan. Lasta pitää suojella.

Kirja avasi silmäni sille tosiasialle, että pedofiilejä on olemassa suurinpiirtein joka kyläpahasessa maapallolla. Tämäkin on varmaan joidenkin mielestä liioiteltua, mutta minusta ei.

Vierailija:

Lainaus:

kamalia juttuja, oikeesti ihan mieltäkääntävän inhottavia poimintoja ihmisten elämästä.

ap kuvaili kirjaa hyvin toisen lailla kuin esim nro 3.

Toiset puhuu tästä kirjasta, toiset pedofiliasta ja ei ihme, jos ei mielipiteet mene yksiin!

Itse olen tosiaan lukenut tuon kirjan aikoja sitten ja en muista sisällystä niin tarkasti, oliko siinä kuinka paljon kyseenalaista aineistoa. Hysterian luominen on myös minusta aina väärin, mutta fakta on, että meidänkin asuinkaupungissamme on pedofiileja, jopa useita, ihan tuomion (yleensä aina ehdollisia) saaneitakin. Vaikka on epätodennäköistä, että yksikään hyväksikäyttäjä yrittäisi käsiksi juuri minun lapsiini, niin silti näen tarpeelliseksi heitä siltä suojata, sillä en näe siinä suuria miinuspuolia. Tosin oikea riski on syytä arvioida ja ei tulisi esimerkiksi mieleenkään erityisesti pelätä lapsen puolesta uimahallissa pedofiilien takia ennemminkin hukkumista.

En halua rajottaa lapsia kuitenkin suhteellisen pienen vaaran takia liikaa, siksi esim. julkiset käymälät eivät ole meidän pojilta kiellettyjä ja lapset saavat tai oikeastaan heidän pitää, auttaa rahojen keräämisessä, jos vanha ja huonosti liikkuva mummo kaupan kassalla pudottaa kolikoita maahan. Sen sijaan he eivät missään nimessä saa lähteä esimerkiksi etsimään kenenkään vieraan kadonnutta koiraa pois julkisesta ja vilkkaasta tilasta. Pienemmällä nämä eivät onneksi ole vielä ajankohtaisia ja isompi ymmärtää jo hyvin julkisen paikan ja ei-julkisen eron. On siis oikein ja kohteliasta neuvoa kysyjälle tie, jos se tapahtuu kadulla, mutta kenellekään ei lähdetä näyttämään yhtään mitään ja varsinkaan kenenkään autoon ei mennä oppaaksi tms.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat