Seuraa 

siis onko reilu mitoitus vai pieni? kyseessä siis ihan perus remu-haalarit (ei vauvamalli)

Kommentit (10)

Juuri ostin sokoksen kantis Remu haalarin ja oli samankokoinen kuin Reimatec -ainakin kun laitoin puvut päällekkäin tasaiselle alustalle kaupassa.

104cm haalarin ostin nyt 100cm tytölle,joka täyttää tammikuussa 4v. Halusin sopivan haalarin.

Samoin ostin Euromarketin kantis peuharin ja oli myös aivan samankokoinen kuin reimatec ja remu,vaikka sen sanotaankin olevan pientä kokoa.

Kaposempi vyötäröstä kuin Reimatec Remu toki on,mut meille vain hyvä asia kun neiti on hirmu hoikka.

En tiedä ovatko nyt muuttaneet mitoitustaan, mutta esikoisellani oli 2-vuotiaana haalari kokoa 92 ja hän oli tuolloin 85cm pitkä. Sama haalari meni joten kuten vielä viime talvena (3-vuotiaalla), mutta hihat ja lahkeet alkoivat olla liian lyhyet eikä villapuku enää mahtuntut alle (pituutta tytöllä oli tuolloin noin 93cm).

Mun mielestä toppahaalari saa olla mielummin reilun kokoinen, mutta ei tietenkään ylisuuri.

On tietty mahdollista, että mitoitus on muuttunut tässä parin vuoden aikana.. joten mitä mä tänne kommentoin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on mielestäni lyhyet hihat.

En itse osta haalareita pienempää kokoa kuin lapsi on. Mutta kyllä omalle hoikalle lapselleni mahtuu 80-cm remu vaikka onkin viitisen senttiä lapun mittaa pitempi. Ulkoleikeissä hihat voivat kyllä osoittautua lyhyiksi.

Oma lapseni on pitkäjalkainen ja hoikka ja haalareissa on se ongelma, että seistessä ovat liiankin reiluja ja istuessa lahkeet ovat liian lyhyet.

Ostin pojalle, joka nyt 3v8kk 110cm puvun. Poika oli 3v neuvolassa 95cm pitkä. Ja pukua sovitettiin ja oli mielestäni ihan hyvänkokoinen, ei liian iso ollenkaan. En tiedä onko tästä ap:lle apua, mutta laitoinpa mikä meillä hommattuna. =)

Käytettiin viime talvena n 77-81 cm pituisella. Nyt 86 haalari hyvän kokoinen (hoikkis tyttö tosin)... 92cm ihan liian iso...

Auttaisko tämä yhtään?

varasin liikkeestä meidän n.82cm pitkälle neidille 80-senttisen remun, ja kotona rupesin vaan pohtimaan, että onkohan liian pieni..silmämääräisesti katsottuna näytti kyllä tosi reilun kokoiselta

että minä olisin noiden lapsesi mittojen mukaan ostanut seuraavaa kokoa eli 86cm puvun. Tässä on kuitenkin talveen vielä kuitenkin aika pitkä aika. Meillä oli 80cm toppapuvun (jota käytti 1v:nä) jälkeen esikoisella seuraava koko 98cm (eli 2-3v)..Eikä ole mikään pitkä poika, päinvastoin. Puku meni kaksi talvea ja nyt siis tuo 110cm, joka saa myös mennä pari talvea.

Mutta hieman vaikea tietenkin arvioida täältä ruudun takaa lasta näkemättä. =)

ja meidän 74,5cm tytölle (10,5kk) ainakin tuo 80 cm oli jo pieni, nilkat vilkkui kun istui. Otettiin sitten 86cm, joka oli paljon sopivampi, että menee talven ja mahtuu alle villapuku ym. Tuo Remun 80cm vastasi aika paljon jonathanin 74cm välikausipuvun kokoa, joka tytöllä on nyt käytössä. Samaten esikoiselle täytyi ostaa 110 kokoinen haalari 104cm sijasta, pituutta tytöllä nyt n.98cm(2v6kk). Tuo Remun 110 taas oli ihan saman kokoinen kuin Jonathanin 104cm välikausihaalari, joka on tytölle ihan reilu. Kaikki lapset on kyllä erikokoisia, mutta taitaa nuo remun koot olla aika pieniä, ainakin hihat ja lahkeet meillä jäi ekana pituudesta uupumaan..

Onko kenelläkään tietoa Super Remun mitoituksesta? Onko mitoitus samanlainen kuin tavallisessa Remussa vai isompi/pienempi? Olisi helpompi päättää minkäkokoisen ostaisin, lapsen kanssa ei pääse kokeilemaan... Muuten, onko kukaan nähnyt noita vielä kaupoissa? Minkälaisia värivaihtoehtoja on ollut tarjolla? Tytön värejä kyselen.

Eli 80cm on 80cm. Kun taas Jonathanit ja Reimat ovat reilumpia (eli 80cm mahtuu sinne 86cm saakka). Ja Lennet ovat sitten pientä kokoa (eli 80cm Lenne on saman kokoinen kuin 74cm Remu).

Tämä siis minun " kokemukseni" , korjatkaa jos olen väärässä :-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat