Seuraa 

Eli löytyykö joukostamme muita joilla la nyt syyskuulla ja joko alkaa jännittää? Missä synnytätte?

Itse olen menossa tn. tässä parin viikon sisällä TAYSiin synnyttämään tätä pikkukakkosta ja nyt on alkanut vähän jo jännittää. Yllättävän pitkälle pääsinkin varsinaisesti jännäämättä itse synnytystä, vaikka eka synnytys oli aika rankka. Mutta kaiketi jotenkin luotan vaan siihen, että jokainen synnytys on oman laisensa ja kun ekastakin selvittiin " hengissä" ja oikeasti jo parin päivän päästä ihan hyvä kuntoisenakin, eikä rankasta synnytyksestä huolimatta tullut mitään " jälkiongelmia" , niin kaipa homma taas hoituu ihan ok... joku totesikin, että eipä hän ole kuullut kovin monen vauvan vatsaan jääneen... aina ne on jollain konstilla sieltä lopulta ulos tulleet (vaikka jossain vaiheessa ponnistusta esikoisen kanssa ajattelinkin, että tämä tekee nyt sitten historiaa ja jää mahaan).

Kommentit (1)

Meitin syyskuisten pinoilut jäi kyllä alkuraskauden jälkeen totaalisesti :) Itse olen pyörinyt tuolla odotus-puolen enskoissa, kun täällä oli niin hiljaista :)

Täällä myöskin laskettu aika lähenee jo hurjaa vauhtia (27.9). Synnytystä en ole oikeastaan osannut pelätä, esikoista kun odotellaan niin en varmaan vielä osaa aavistaa mitä tässä onkaan edessä päin ;) Synnytyksessä lähinnä mietityttää vain kivun kestäminen. Mutta enemmänkin minua ja miestäni jännittää tällä hetkellä se, että tuleeko sieltä tyttö vai poika :)

Raskaus on mennyt kokonaisuudessaan aika hyvin. Alku nyt meni oksentaessa ja saikulle jouduin rv 30+0, kun huomattiin että kohdunsuu on pehmennyt ja kohdunkaulankanava lyhentynyt. Mutta tässä sitä ollaan edelleen yhtenä kappaleena :) Kyllä tässä on tullut jo mietittyä että kohta mulla ei ole enää tätä ihanaa masua. Olo on nimittäin vielä aika ketterä kun masu on aikasta pieni. Supisteluiden takia kylläkin minulla on ollut lenkkeilykielto. Viime viikolla lääkärineuvolassa en saanut vieläkään uinti- ja lenkkeilylupaa kun oli kohdun ulkosuukin jo sormelle auki ja edelleen kohdunsuu pehmeä ja kanavaa jäljellä 1,5cm :)

Mitäs muille syyskuisille? En edes muista enää muiden nikkejä? Olisko nurminata ollut yksi??

MiaMik rv 37+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat