Vierailija

mun pomo sitten näköjään maksaa mulle alinta mahdollista tuntipalkkaa vaikka oikeesti mun pitäis saada enemmän. eli se ei ilmeisesti laske mun edellisiä työpaikkoja ollenkaan mikskään. justjust. eli kun mä oon yhteensä kaks vuotta aiemmin _myyny_ erinäisissä firmoissa milloin mitäkin, niin mä en siis ole kuitenkaan ollut _myyjä_. nyt mulle niinkun vasta välähti mitä se sanoi silloin aikoinaan työhaastattelussa palkasta. ihme logiikka tyypillä. vittu tuolta pitää päästä nopeesti pois. mutta niin mä oon hokenut jo puol vuotta enkä vieläkään päässyt minnekään. no, tuosta palkasta pitää kyllä puhua. vitun ääilöpaska. juujuu, ei tuohon äänensävyyn..

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kysyin niin se on TYÖPAIKKA kohtainen, siis ikälisät... soita ja kysy.

Tosin tiedän tapauksen jossa on uudelle työntekijälle maksettu koska hän on ollut 5 vuotta alalla, 5 vuoden ikälisät, mut tessin mukaan ei pakko vaan on työpaikka kohtaista. saahan ne maksaa jos haluu ja tt tajuaa vaatia työsopparia tehdessä. jos ei ni sit ne tulee vasta ku oot ollu samal 2 wee.

paljonko sinun työtehtävistäsi yleensä keskimäärin maksetaan (siis edellyttäen että alallasi tehdään tällaisia palkkataulukoita). Joka tapauksessa, hankit jonkin selkeän " mustaa valkoisella" -tyylisen todisteen siitä, että olet alipalkattu. Otat sitten todisteen mukaasi, menet pomon juttusille ja sanot että " Olen mielestäni alipalkattu tieto- ja taitotasooni nähden. Muille vastaavaa tehtävää tekeville maksetaan nnnn euroa." Jos pomo sanoo, että ei nyt korota palkkaasi, voit vihjata että tällainen on syrjintää...

jos oot pamin jäsen ni huomen soitat ja tarkistat asian, jos sun kuuluu saada lisät ni ta:han maksaa ne sit sulle nyt koko kuluneelta ajalta minkä olet ollu töissä.

Vierailija:

Lainaus:

koska tästä on max 6kk ku soitin pamiin ja kysyin, tai sit siel ei likka tienny mitään. anyway, näin kertoi bossi ja pamin mikälie neuvonantaja... ravintola-ala siis kyseessä.

määräytyy sen mukaan, kauanko on ollut samalla alalla, miltä palkkaa nyt saadaan. Vaikka 15 eri työnantajalta vuosien aikana, mutta laskettava aika on vuosissa. Mulla esim. 5 eri työnantajaa 3 vuotena, ja saan kolmen vuoden työkokemuksen mukaan palkkaa, työnantajat lasketaan yhteen kuukausi kuukaudelta. Pitää merkitä työsopimukseen tuo, ja koskee KAIKKIA alalla olevia.

ja lain mukaan mä olen vakituinen koska mulle ei oo tarjottu uutta työsopimusta määräaikasen sopimuksen loputtua. ja kyllä tähän asti on laskettu kuinka paljon sitä työokokemusta on kaikenkaikkiaan, ei pelkästään yhdellä ja samalla työnantajalla. -ap

että jos ikälisistä puhut ni ne määräytyy tasan sen mukaan oletko kuinka kauan ollut SAMALLA työnantajalla töissä, ei kaiken kaikkiaan koko elämäs... siis jos näistä puhuit ku en oikein selvää saanu, näin ainakin meillä, hotelli- ja ravintola-ala

Vierailija:

Lainaus:

määräytyy sen mukaan, kauanko on ollut samalla alalla, miltä palkkaa nyt saadaan. Vaikka 15 eri työnantajalta vuosien aikana, mutta laskettava aika on vuosissa. Mulla esim. 5 eri työnantajaa 3 vuotena, ja saan kolmen vuoden työkokemuksen mukaan palkkaa, työnantajat lasketaan yhteen kuukausi kuukaudelta. Pitää merkitä työsopimukseen tuo, ja koskee KAIKKIA alalla olevia.

koska tästä on max 6kk ku soitin pamiin ja kysyin, tai sit siel ei likka tienny mitään. anyway, näin kertoi bossi ja pamin mikälie neuvonantaja... ravintola-ala siis kyseessä.

[/quote]

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat