Seuraa 

Sain Kanga-liinan käyttöön mutta en onnistu saamaan vauvaa siihen...Liina on M-kokoinen, itse olen 160 cm ja vauva 65 cm & 8 kg. Näin jonkun kuvan jossa vauva oli liinassa sillälailla " istuvassa" asennossa että pystyy katselemaan maisemia ja sitä yritin mutta en ymmärrä miten liina pitäisi " virittää" Onko jotain hyviä vinkkejä? Mietin sitäkin että onkohan M-kokoinen liina meille väärän kokoinen? Ostin käytettynä ilman ohjeita. Osaako joku auttaa? Vaikka hankalahan se on näin kirjallisesti...

Kommentit (5)

Kuumetta kirjoitti hyvät ohjeet, niihin ei lisättävää. Meillä 8,3 kg 68 cm poika viihtyy juuri tuossa kasvot menosuuntaan -asennossa (kenguruasento kai nimeltään :) ) tosi hyvin! Ja minä olen 172 cm ja minullakin M-koko, eli uskon, että liina sulle ihan sopiva, ellei hieman iso? (En nyt muista niitä sun senttejäs, muuta kun että alku oli 16...)

Minä " pudotan" vauvan vaan kankaan sisään peppu edellä selkä minuun nojaten (nojaan vähän taaksepäin, pidän vauvan jaloista kiinni ja hänen yläkroppa nojaa mun rintaan). Siinä vauvaa alaspäin " pudotellessa" nostan samalla kangasta vähän hänen jalkojen yli tulevaksi ja selän puolelta varmistan, että kangasta on minun ja pojan välillä (pojan pepusta ylöspäin laskien noin 20cm). Sitten venkslaan asennon hyväksi sujuttamalla käteni kankaan ja pojan pepun väliin ja nostamalla poikaa sopivan tuntuiseen kohtaan. Usein sitä joutuu vähän siirtämään oikealle tai vasemmalle.

Onnea, kyllä se asento siitä varmaan löytyy!! Vaikka ei ehkä näiden sekavien ohjeiden perusteella...

mulla se liina on just samalla tavalla kun että vauva olisi naama minuun päin.Vauva eteenpäin liinan sisään silleen linkkuun,pylly tulee alas ja jalat ylöspäin. Muista tukea hyvin, ettei vauva pääse tippumaan siitä, voi pikaseen pungertaa ittensä siitä ulos.

meillä ei tyttö tykkää siitä asennosta ollenkaan, ehkä maha on liian rutussa ;)) tykkää olla lonkalla tai sitten perusasennossa ja pullosta hörppii silleen makuultaan.

Harjoitus tekee mestarin, toivottavasti sait jotain selvää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei!

Mulla on kanga-liinan käyttöohjeet, jos haluat voin skannata ja lähettää s-postilla. Meilläkään ei liinan käyttö ole onnistunut. Tyttö ei vain viihdy (pituutta 57 cm ja painoa reilu 5 kg). En jaksa enää treenata ja annan liinan tutulle lainaan, jos hällä onnistais.

Eli itse olen 163 cm, ja ostin s kokoisen, koska samankokoinen siskoni vuosien kokemuksella niin neuvoi. Useissa asennoissa minä kiristän liinan etureunaa (yläreunaa) erikseen renkaiden läpi, näin on neuvottu niissä ohjeissakin, jotka toivottavasti saat. Minun tyttöni ei kengurussa kauaa viihdy, mutta pötkötellen vielä ihmeen hyvin lähes 4-kuiseksi.

Kiva kun viitsitte selittää tumpelolle ;) Jatkamme harjoituksia, eiköhän poitsu saada liinaan jotenkinpäin. Onneks ei ainakaan vielä ole hermostunut " treeneistä" .

Janskuli80, olis tosi kiva jos jaksat meilata ohjeet. Kiitos tuhannesti avuliaisuudesta!! Mun osoite on heidi1609@netti.fi

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat