Seuraa 

Sivut

Kommentit (23)

ompa oudon hiljaista. Toivottavasti tämä ei enteile pinojen hyytymistä, vaikka moni aktiivikirjoittaja onkin aloittanut työt tai opiskelut.

PIhalla sataa kuin saavista kaataen. Meillä kävi äsken puunkaataja arvioimassa vanhan koivun kaatoa ja seisottiin siinä sateessa sitten hetki puun alla. Virkistävä ilma, vaikka sataakin! Supistelut pitää mut vaan sisällä, muuten lähtisin haistelemaan sadeilmaa tuonne ulos.

Taaperoinen on oppinut kovasti paljon uusia sanoja. Sitä höpötystä on nyt ihanaa kuunnella, joka päivä tulee uusia sanoja. Suurinmman osan päivästä kyllä hokee " Tappi-Leipää" ... ;)

kuka tulis ja ottais tän alaselkäsäryn pois. Voisin maksaa jokusen euron nyt kunnon hieronnastakin, lantio ihan jumissa...

mälsää, menen taas sohvalle.

äk

Itse olisin varmaan niin paniikissa etten sais vauvaa koppiin...

Loppu hyvin kaikki hyvin!!!!

Onnea vielä hirmuisesti!!!!

Onpa sitten omille lapsille ja lapsen lapsille kerrottavaa miten tyttö tähän maailmaan tuli!=)

Nytkään en ehdi muuta.Tytöt laitan kouluun ja menemme itse keskustaan!

Leanna+5+sissi rv 11+

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaikkakin kotona päivät " vain" olen, silti aika ja tunnit ei tahdo riittää. Mutta kyseessähän on siis se aika, jonka haluaisi käyttää omiin juttuihin. Niihin ei siis koskaan ole aikaa. Tulipa sekavasti...

T ollut taas virtaa täynnä. Saapa nähdä rauhoittuuko nukkumaan. Aikasta hiljaiselta makkarissa ainakin toistaiseksi kuullostaa.

Vauva-sivut tökkii... siis ei meinannut päästää kirjautumaan sisälle. Niinpä eksyin aihe vapaa-puolelle ja jo oli joku siellä ruotimassa Öttiksen synnytystä! Siis vähissä on av-mammoilla aiheet, epäilivätpä sitä jo keksityksi! Ihan rupesin punaista näkemään. Siksipä en yleensä siellä käykään!

Mies lähtee huomenna melomaan ja jollekin ihme-retkelle...grr... yh- päivät siis taas edessä. Sekin vähän harmittaa. Milloinkas se on minun vuoro mennä johonkin?

Kaupungilla käyty. Katselin kivoja lasten pipoja ja käsineitä. En sortunut, pitää käydä entiset läpi. Neitille ostin cittarista sellaisen kaksiosaisen fleece-puvun. Oli halpa. T:llä onkin fleece-takki ja välikausihaalari valmiina. Ja verkkapukukin vielä menee. Saas nähdä miten sitten itse talvipuvun kanssa käy.

Kivaa, että Yniksellä on kivaa. Töissä siis. Itse haaveilen, että josko sitten tammikuussa minäkin. Tosin tiedän jo nyt, että sitten kun olen töissä, haaveilen olevani kotona. Siis en ole koskaan tyytyväinen.

ÄK:lle. Minä voisin tulla hieromaan hartioita ja selkälihaksia. Se on ihan kivaa hommaa. Kavereiden hartioita tulee aina hierottua, kurssinkin olen joskus koulutuksen aikana käynyt.

Ayap osasi eilisessä pinossa niin kauniisti asiat esittää, että ihan hyvälle mielelle tuli. On se hyvä, että olette olemassa.

Nyt iltapesulle. Lapsukaiset taisi nukahtaa, ainakin toviksi... saas nähdä montako herätystä on ensi yönä. Toiveen lähetän nukkumatille, että mahdollisimman vähän...

Mimmu ja lapset x3

Onnea superäiti Öttikselle ja koko perheelle. Uskomaton suoritus ja ihanaa että kaikki päättyi onnellisesti. Paljon onnnea suloisesta tytöstä!

Aavis, nämä varoitukset vitamiinejä sisältävissä elintarvikkeissa ovat lähinnä niille lapsille, jotka syövät normaalia monipuolista ruokaa ja joilla ei ole mitään rajoitteita ruokavaliossa. Luulen, että Motille on jopa hyväksi, että hän saa lisävitamiineja ja kiv.aineita. Kiva että pääsit taas juttelemaan, olenkin kaivannut.

Mulla on edelleen nuha ja " pää pöntässä" , poskionteloita veikkaan. Yritin soittaa aikaa omalääkärille, mutta yllättäen en saanut. Huomen aamulla pitäsi sitten soittaa huomisia aikoija. Taidan sijoittaa 30 ¿ itteeni ja mennä yksityiselle.

Nyt täytyy saada kämppä säädyllideen kuntoon, kun tulee " työvieras" .

Pile

Äkkiseltään ennen muksujen kouluun menoa.

Onnea kovasti Öttikselle pienestä prinsessasta.

Olipahan hurjan kuulloinnen synnytys. Mä kans ajattelin sillon kun pikkuneiti syntyi ja kerkesi olla sairaalassa pari tuntia, että se oli nopea synntytys. Ajatella että nuin yleensä käy jossain elokuvassa.

Nyt aamupalan tekoon!

Tulenpa vielä tähän pinoon Öttistä onnittelemaan huikeasta suorituksesta! Olet sinä todellinen äitien äiti =)

Minä vielä yhtenä, toivon mukaan ei kauaa ;) Iloista syyspäivää kaikille mammoille taaperoineen!

-frodo 40+0 kuukautisten mukaan, 40+2 ultran mukaan (on se niin tarkkaa ;)-

Itkua ei voinut pidätellä kun sun prinsessan synnytyskertomusta luin. Siis hui! Todella hienosti osasit toimia ja onneksi kaikki meni lopulta hyvin, eli tyttö ja sinä olette kunnossa!! Ja tyttö oli suloinen kun mikä!!!! Mietinkin kokoajan lukiessani minkä kokoinen tyttö oli kun niin varkain sujahti maailmaan, mutta sekin selvisi kuvatekstistä, ihan normaalin kokoinen neiti. Aika hurjaa. Luulin ettei tuollaista voi kyllä oikesti tapahtua, tuo oli kyllä ihan kun jostain elokuvasta!! Nauratti se miltä vessakin mahtoi näyttää, kuin sotatanner... ;)

Onnea vielä kerran, toivottavasti arki tosiaankin on teillä nyt alkuun hieman tasaisempaa ja vähemmän vauhdikasta!!!!

haleja,

äitikuu

Veeti nukkumassa. Neiti herää kohta syömään mutta yritän pikaisesti kirjoittaa.

Vai on jo siellä aihe vapaa osastolla jo synnytystäni käyty läpi. Pitkään mietin että kirjoitanko synnytyskertomusta tänne vauva-lehden puolelle ollenkaan juuri tuollaisten tapausten takia, mutta päätin sitten kirjoittaa kun laitoin saman viestin myös syyskeijuille. Olisi pitänyt vissiin se vaan teille lähettää sähköpostilla. No paras jättää nuo tollaiset omaan arvoonsa.

Edelleen tulee paljon synnytystä mietittyä. Enempää en kyllä uskalla lapsia tehdä. Ties mihin seuraava syntyisi.

Veeti on suhtautunut aivan ihanasti pikkusiskoonsa. Halailee ja pussailee ja haluaa sylissä pitää. Vielä ei oo ollut mustasukkainen. Paljon ollaan otettu Veetiä mukaan vauvan hoitoon ja annettu Veetille huomiota.

Tänään olin Veetin kanssa sellossa ostoksilla. Piti neidille vaatteita ostaa. Meillä kun on vaan poikien vaatteita ja suurin osa on 62cm ja ne on neidille aivan liian isoja. Nyt pitääkin paljon vaatteita hankkia. Mies oli neidin kanssa sillä aikaa kotona. Mulla ei paikat oo yhtään kipeinä. veetin synnytyksen jälkeen meni pitkän aikaa että pystyin ilman kamalia kipuja kävelemään/istumaan.

Huomenna tulee jo th kotikäynnille. Pitää huomenna siivoilla. Mies onneks on kotona apuna.

Nyt neitiä ruokkimaan.

Öttis, Veeti ja neiti hätähousu 4vrk

Käykää kaikki lukemassa ihmeellinen,ihana keskiviikko..linkki tulee varmaan..??

Öttis:Typy synty illalla,ei tosin noin dramaattisesti!ja ois päästy seuraavana päivänä pois mut ootettii lääkärintarkastus ja rokotus ettei tarvinnu tulla uudestaa ja lähettii sit reilu 1½vrk:tta synnytyksestä.

Ja annoin typyn hoitajille yöks..se oliki jotenki nukuttu yö piiiiitkään aikaan ;-))

Aavikselle hali!On niin kovin vaikea teidän tilanne;-( Usein olet mielessä.

Öitä kaikille!

jatu

Tulin vaan kertomaan, että työssäolo on toistaiseksi kivaa. On kivaa elää päivä aikuisten maailmassa, kuten moni muukin on todennut:)

Tylsää tässä on se, että joudun vieläkin vaan odottelemaan ja kuluttamaan aikaani. Voisin ruveta tekemään jo jotain järkevääkin.

T: Ynis

sain poitsun syötettyä tuossa välillä, kohta siirrytään päiväunien maailmaan. Sitä ennen kuitenkin pikaiset kuulumiset.

Tänään oli neuvola, ja kaikki periaatteessa ok. Vauva oli vielä poikittain yksiössään, ja mun hemppa oli laskenut taas lisäraudasta huolimatta hiukan. Täytyy tsempata tuon raudansyömisen kanssa, mulla se tuppaa unohtumaan välillä tai sitten juon melkein heti perään huomaatattani kahvia tai maitoa, mikä haittaa imeytymistä. Ilmankos mua väsyttää niin, tuo hemoglobiinin lasku selittää ainakin osittain sitä.

Toinen, ehkä oleellisempi syy väsymykseen on tietysti se, etten nuku paljoakaan öisin. Lonkat, alaselkä, maha kipeenä ja sit hyvää asentoa ei löydy. Viime yökin meni osittain kukkuessa, mutta tälläkertaa syynä oli se, että mun isä joutui eilen sairaalaan rytmihäiriöiden vuoksi ja olin siitä huolissani. Nyt se pääsi tänään jo onneksi pois ja mitään oikeeta hätää sillä ei siellä kuulemma ollutkaan, mutta pisti se silti kummasti miettimään. Sillä ollut ennekin rytmihäiriöitä, ja nyt sai reseptin lääkitykseen. Pelottavia nuo sydämen vaivat, olipa ne sitten minkälaatuisia tahansa.

Frodolle supistuksia ja rauhallista ja ihanaa synnytystä toivon!!!

Mimmulle voimia yöherätysten kanssa!! Kumpa saisit hiukan huilata välillä.

Pilelle ja Allille pikaista paranemista!

Nyt viemään poitsua nukkumaan. menisköhän sitä itsekin....???

äitikuu

Mies juuri tuli kotiin, joskos odottelisi sen yhdessä sänkyyn.

Kiitos Pile, toistaiseksi ei oireita ja hyvin kelpaa, joten toivotaan parasta. Paranemista, samoin Allille!

Tänään on ollut kiva päivä ja hyvää seuraa, kiitos nam Lila:) Tuleva aviopari Sini ja Motti jättivät nahistelun vähemmälle ja halasivat muutamaan otteeseen oikein kunnolla. Suloista!

Väsyttää liikaa, en muista mitään!

Aavis ja Motti

Suloinen oli Neiti Hätähousu, piti heti mennä kurkkimaan... Toivotaan että jatkossa vauhtia ja vaarallisia tilanteita on vähemmän. Piti ihan eilen illalla miehellekin kertoa tuosta Öttiksen nopeasta pikasynnytyksestä, vaikka mies muuten tälle minun palstailulle naureskeleekin... ;D

Yö oli taas kuin helvetin esikartanosta: herätykset 1-1½ tunnin välein, ylös jo klo 6.15. Senhän arvaa, että aamu on jatkunut ihan samaan malliin. Ei jaksa kohta ei... ja kun tätä on jatkunut jo T:n syntymästä asti, vain herättelijä ja yökiukkuilija on vaihtunut. Tästäkin edelleen varmistuneena, että meille ei tule enää enempää lapsia, jotta puolikuollut äiti ja yhtä väsynyt isä saisi joskus vielä tämän elämän aikaan nukkua... Eipä ole tosiaankaan noista mummoistakaan mitään apua. Ja lisäänpä vielä sen, että jos meidän mukeloilla olisi vielä allergioita, niin tästä sopasta ei tulisi kyllä yhtään mitään!!!

Tänään pitäisi leipoa kakkupohjia, käydä Kelassa hakemassa parit laput, ostamassa esikoiselle sisäpelikengät ja vielä ruokakaupassa hakemassa täydennystä niin tyhjiin kaappeihin.

Tealle, Enkelille ja Tomeralle; hus-pois supistelut. Ne voisi lähettää niitä tarvitseville.

Nyt en muista enempää...

Ai niin, löytyykö keneltäkään sitä Syyslapsosten syntymäpäivälistaa? Jos löytyy, niin varmaan voisi sen ystävällisesti esille laittaa, ki-toos!

Mimmu ja lapset x3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat