Vierailija

Kommentit (34)

Eiköhän 99% synnyttäneistä tiedä että limatulppaa se on, jos ei muuten niin ainakin palstoilta tarttunut hihaan tuo tieto. Turha ruuhkauttaa neuvolan/lääkärin linjoja sen takia.

Ap, voi mennä vielä päiviä tai viikkojakin, mutta toivottavasti pääset liikkeelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotenkin olin ajatellut, ettei sieltä nyt muuta ulos tule kuin vauva... heh tyhmä minä. Ensi synnyttäjänä sitten soitin synnärille, että apua mitä tämä ja verta tuli mun mielestä aika paljonkin. 13 tunnin kuluttua mulla oli pieni poika sylissä.

Mutta kyllä mä säikähdin sitä verta. Toivottavasti parin vuoden päästä saan kokea saman onnen ilman säikähdystä =)

Onnea ap:lle!

Onnea matkaan! Sulla on varmaan jo illalla vauveli kainalossa.

Mulla on kolme lasta, kaikkien synnytykset on alkaneet juuri noin.. limaista vaaleanpunertavaa vuotoa, sitten supistuksia, sitten vatsanlöysyyttä.. lisää supistuksia ja sitten autoon ja sairaalaan.

Kaikki synnytykset on alkaneet aamulla, noin kuuden aikoihin (aamupissalla oon huomannut liman) ja aina samana päivänä olen saanut vauvan kainaloon.

En tajua näitä jotka tänne aina kirjoittaa kun vuotaa tms tapahtuu. Ei täällä kukaan osaa auttaa tai tiedä onko vauvalla kaikki hyvin ja mistä vuoto tms johtuu. Lääkärit ja neuvolat on sitä varten.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat