Seuraa 

Kysynpä tätä tässä vielä erikseen...eli:

Jos minulla on nyt ovuloimaton kierto (ei ole ihan varmaa), enkä ole varma tuleeko kuukautiset (joskus kuulemma tulee ja joskus ei), niin voinko varmuuden vuoksi aloittaa terot (se oletettu ovulaatio tapahtui maanantaina - tai sitten ei), jotta kuukautiset tulee? Niiden kehittäminen vie niin kauan aikaa teroilla, jos vasta sitten aloittaa, kun huomaa, ettei ne kuukautiset tulleetkaan - ja tahtoisin siis aloittaa seuraavan hoitojakson " ajallaan" . Meillä on jotain matkoja varattuna lokakuulle, enkä tahtoisi hoitojen takia peruuttaa.

Jos minulla siis nyt ei olekaan ovuloimaton kierto ja jos satunkin vaikka olemaan raskaana, niin haittaako terot alkiota? Millaisilla annoksilla olet/te teroja syönyt/syöneet?

Kommentit (1)

Oman tietoni mukaan terolutista ei ole haittaa alkiolle, päinvastoin. Parantaa mahdollisuuksia kiinnittyä paremmin ja tasaamalla kiertoa todennäköisyys tulla raskaaksi on suurempi. Näin sanoi lääkäri kun ne mulle määräsi. Syön terlutia 20mg päivässä 1x1tbl. Jokaisessa kierrossa kp 15-24.

Toivottavasti tästä on jtn apua...

Plussa onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat