Vierailija

On se kumma, kun kelit vaihtuu, niin taas pitää miettiä, että mikäköhän vaatemäärä olisi sopiva... =) Tähän asti olen pukenut aika kevyesti, mutta nyt tuntuu, että ilmat on taas kylmenneet. Joten mitä tuon ikäiselle päälle ulos rattaisiin?

Onko ok, jos on esim. pitkähihainen body, sukat + collegehouset, kypärämyssy (+pipo), villasukat, villatumput ja collegetakki?

Kommentit (15)

ja ne tumput tais olla liikaa, joten otinkin ne pois. Vauva 7kk on siis rattaissa puoli-istuvassa asennossa, eikä niin suojassa kuin vaunukopassa. Vähän tuntuu olevan yskääkin, joten ei viitsisi vilustuttaa. Ja noista villaisista... kyllä mä itsellenikin laitan ekaks syksyllä villatumput käteen, kun alan jotain käsineitä käyttää!

-ap-

että hikoileeko niskasta. Mutta muista - ei se ' kylmyys' tapa :) Mielestäni villatumput sun muut ärsyttävät vauvaa, enkä itse käytä sellaisia, vaunus on pärjännyt oikein hyvin, collegeasuskin on kuuma :)

Mieti sitenkin, et mitä Itse pidät päällä ja ehkä vähän vähemmän, kun se vaunu lämmittää itsessään ja suojaa tuulelta.

t. kolmonen tai jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

ja ne tumput tais olla liikaa, joten otinkin ne pois. Vauva 7kk on siis rattaissa puoli-istuvassa asennossa, eikä niin suojassa kuin vaunukopassa. Vähän tuntuu olevan yskääkin, joten ei viitsisi vilustuttaa. Ja noista villaisista... kyllä mä itsellenikin laitan ekaks syksyllä villatumput käteen, kun alan jotain käsineitä käyttää!

-ap-

selviävät toki vähemmällä vaatetuksella. Oletan, että vauvasi matkustaa vielä vaunuissa - makuuasennossa? on toki vaunun lämpi eikä missään nimessä tarvi niin paljon vaatteita. Jos istuu niin sitten ehkä... mutta älä laita mitään tumppuja tai muuta ellei kovasti tuule ja voithan kokeilla hänen käsiään, jos ovat ihan kylmät.

Se on suomalainen tapa ajatella, että kaikki aina jäätyvät, mutt viimeisten tutkimusten mukaan kylmä ei aiheuta edes flunssaa.

Vierailija:

Lainaus:

On se kumma, kun kelit vaihtuu, niin taas pitää miettiä, että mikäköhän vaatemäärä olisi sopiva... =) Tähän asti olen pukenut aika kevyesti, mutta nyt tuntuu, että ilmat on taas kylmenneet. Joten mitä tuon ikäiselle päälle ulos rattaisiin?

Onko ok, jos on esim. pitkähihainen body, sukat + collegehouset, kypärämyssy (+pipo), villasukat, villatumput ja collegetakki?

Jos lapsi liikkuu, niin on lämmin ja jos istuu rattaissi, niin voit ottaa varmuuden vuoksi KEVYEN peitteen mukaan, JOS sattuisi tulemaan kylmä. Yleensä kuitenkaan ei.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat