Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Voi lapsiparkoja, varmasti saavat kärsiä. Voisi mies hiukan ajatella lapsiaan! Kaikenlaisille sitä lapsia annetaankin, huostaan pitäisi ottaa. Millainen isä ylipäätään hakeutuu tuonne ja eroon lapsistaan mahdollisesti jopa kolmeksi kuukaudeksi???

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tapahtuiko mitään tosi kauheeta???

kenen palleja tatu on nuollut? yöks...

juu,tosi kiva lasten lukea lehdistä ja kattoa isää telkusta, varmasti koulussakin savat kuulla siitä :(

Mä lähinnä halusin nähdä av-mammojen reaktiot, tahallaan ylimoralisoin. Viime vuonna Minna joutui paljon pahemman riepottelun kohteeksi pienemmistä teoista. Oli huostaanotot ja huonon äidin leimat herkässä. Jännä, kuinka isälle annetaan mokat televisiossa anteeksi, mutta äidille se on anteeksiantamatonta. Mielenkiintoista, yhteiskuntamme ei siis ole lähellekään tasa-arvoinen (enkä sano, että ei yhtään pitäisi paheksua ihmisten tekemisiä, mutta...).

Kyllä se mun mielestä on käyttäytyny fiksusti. Tuolla varmaan oo helppo ajatella niin kuin täällä " normaali" elämässä. Ja tuosta kolmenkuukauden valituksesta, itsellä lapsia ja olen äitinä sinne hakenut, enkä koe olevani kamala äiti kun olisin tuonne valmis menemään.

Varmasti tiesi, että talossa sattuu ja tapahtuu. Etenkin kun mies ei kuppiin sylje.

Toki lapsien asema vähän säälittää. Tai mistä sen tietää, ehkä lapsien kaveripiirissä Tatu on ihan kingi. En tiedä. En elä 9 ja 11 vuotiaiden lasten maailmassa...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat