Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hänellä oli suhde pari vuotta sitten. Nyt tältä ämmältä tuli hänelle taas viestiä, on viestitellyt useamminkin. Mies väittää kivenkovaa, ettei ole koskaan vastannut näihin viesteihin.

Uskoisitko? Minun on todella vaikea uskoa, sillä eihän KUKAAN laita kuukausi/vuositolkulla viestiä toiselle, jos ei toinen koskaan vastaa!

Sitten kun pyydän häntä ilmoittamaan tälle akalle, että häntä ei kiinnosta pitää mitään yhteyttä, hän alkaa heti syyllistää minua miespuolisista kavereista, kuinka MINÄKÄÄN en laita sellaisia viestejä heille. Minä voin näyttää hänelle jokaikisen viestin, mitä saan puhelimeeni, mutta hän taas pitää puhelintaan äänettömällä ja taskussa tms.

Eikö kuulosta aika selvältä jutulta?!

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Avaimia ei ollut mukana ja ovea ei avattu ja puhelimeen ei vastattu. Luulin että ovat kävelyllä ja puhelin kotona. Lähdin autolla etsimään koko kylän läpi mutta ketään ei missään. Rupesin jo ajattelemaan, että jotain kamalaa on sattunut.

Sitten taas kolkuttelemaan mutta kukaan ei avaa. Yritin monta kertaa soittaa ja vihdoin viimein vastasi. Sanoi ettei mitään asiaa enää kotiin. MITÄKÖHÄN NYT OLIN TEHNYT???

Avovaimo läksi menemään samalla oven avauksella ja sanoi, että tietokone kertoo mitä olet tehnyt.

Totta on se että olen tehnyt kurjia asioita ja olen todella pahoillani niistä. Tuo 2 vuotta sitten ollut " suhde" oli 1 viikon pituinen ja lähinnä hengailu pohjalta. Sen lopetin samantien siihen kun (toivottavasti) nykyinen avovaimoni halusi minut takaisin. Se asia jäi siihen lopullisesti eikä viestejä ym. ole tullut. Paitsi puolivuotta sitten kun olimme asumuserossa niin jotain " mitä kuuluu?" viestejä tuli joihin en vastannut ja sen jälkeen ei enää mitään. Eikä toivottavasti tulekkaan. Eli eilisen viestin lähettäjä ei ollut hän. Viesti tuli naispuoliselta " kaveriltani" jonka kanssa ei ikinä ole eikä tule olemaan mitään. En halua hänenkään kirjottelevan ym. minulle jonka vuoksi en ole vastannut hänenkään viesteihin. Luin hänelle viestin ja poistin sen samantien koska en halua säilyttää niitä puhelimessani.

En ole vaihtanut numeroa koska uskoin ettei tarvitse. Salainen numero on jo ollut jonkin aikaa. Puhelin on ollut yli 5 vuotta piippauksella ja taskussa. Se on vaan tapa. Voisin kyllä vaihtaa numeroa jos se auttaa meitä pysymään yhdessä.

On puhtaat jauhot pussissa tämän asian kanssa. En tee mitään mikä vaarantaisi meidän perheen yhdessä pysymisen.

En halua, ei ole, ei tule ketään muita yksi ainoa nainen mun elämään ja tietenkin kaksi pientä ihanaa poikaa. Näitä kolmea ihmistä rakastan eniten koko maailmassa. Eikä se muutu.

Haukkukaa vapaasti jos tunnette tarvetta siihen.

Tulipas romaani. T:Pettäjä mies

Kokemusta on. Miehelläni oli jonkinlainen suhde joka oli välillä ollut katkolla mutta alkanut uudestaan, kun asia selvisi minulle mies lopetti suhteen ja kriisit, asumusero ym. läpi käytiin tämä nainen yrittää edelleen saada suhdetta mieheeni. Ihan selvästi mies on vastannut että ei kiinnosta...No siittä sai vaivan itselleen ja varmaan oppi jotain.

Erona meillä on, että mies kertoo heti kun on viestin saanut ja näyttää ne minulle sekä sen mitä on vastannut. Puhelin on taas vapaasti käytettävissäni. Myös asumuseron aikana mies näytti naisen lähettämät viestit minulle vaikka asia ei minulle olisi kuulunutkaan...

Lastenpuolesta harmittaa niin pirusti. Vaan eipä taida olla kuin yksi ratkaisu tähän tilanteeseen. :(

Selvästi olen vielä sanonut, että jos vielä tulee mitään kolmansia osapuolia tähän, niin se on siinä. Edes viestittelyjä en ala katselemaan.

Tulin silloin aikanaan loukatuksi niin pahasti, enkä ole siitä vieläkään päässyt yli.

-ap

Mitenkäs sinä ap olet nähnyt ne viestit, kun miehesi kertoo ne heti tuhonneensa ja pitävänsä kännyä äänettömällä taskussa? Onko sinulla joku röntgenkatse?

:=DD

Puhelin siirtyy pöydälle yleensä jos joku siihen soittaa. Ei aina taskussa. Piippauksella siksi myös, että jos en pääse vastaamaan niin ei huuda ärsyttävästi.

Harvoin kukaan soittaa edes. Niin pysyy kokopäivän taskussa sitten. Paitsi yöllä kun puhelin toimii herätyskellona.

TOI MUUTEN KUULOSTAA TUTULTA ASIALTA MULLA OLI PARA V SITTEN SUHDE YHTEEN MIEHEN JA ON EDELLEENKIN SILLÄ ON OMA AKKA JOLLE SE VALEHTELEE JUST ETTEI PIDÄ YHTEYTTÄ MUTTA TOSIASISSA SE MIES PITÄÄ MUHUN ENEMMÄN YHTEYTTÄ TAI SE YLEENSÄ LÄHETTÄÄ EKANA VIESTÄ MULLE JOHON MÄ SITTN VASTAAN.

Luottoni on mennyt jo aikoja sitten. Mutta ei ole mitään salattavaa. Miksi pitäisi minut jättää. Uskon ettei hän mua uskokkaan mutta todella toivoisin hänen uskovan. En kirjoittaisi tänne jos olisi tarvetta valehdella asioista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat