Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ollut masentunut ja ruoka ei ole maistunut, nyt olen pelkkää luuta ja nahkaa. Koko ajan pyörryttää ja väsyttää. Millaisia ruokia pitäisi syödä että paino nousisi? Kahden lapsen äitinä on pakko jaksaa niin haluaisin saada itseni taas kuntoon, jos saisi edes 3-4kg takaisin ja näyttäisin vähän enemmän ihmiseltä.

Kiitän vastauksista!

Kommentit (16)

Ei voi, kerma ja sokeri ole mitään myrkyllisiä aineita kohtuudella käytettynä. Eikä varmasti ole kohtuutonta muutamaa kuukautta niiden avulla nostaa painoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä olen 174cm (lapsia myös silloin 3 nykyisin5) ja olin myös vuosia juuri tuon 46kg, mitään haittaa mulla ei siitä terveydellisesti ollut. Nykyisin paino on 58kg ja olen ihan tyytyväinen siihen: kuntoilen ja juon kaakaota varmaan puoli litraa ainakin joka päivä, se on pakkomileteeni tai intohimoni miten vaan ja lihottavaa kuulin. En todellakaan suosittele lähteen lihottamaan epäterveellisesti ja kuntoilematta, siitä saa vaan läskiä, mutta kun kuntoilet samalla niin lihaksia ja kuntoillessahan se ruokahalukin kasvaa ja mieli piristyy.

Tsemppiä vaan sinulle!

tätä: syön mitä vaan, mutten liho. Oikeesti söi tosi pieniä annoksia. Lihoikin yhtäkkiä oppaana ollessaan melkein kymmenen kiloa, kun oli siellä syönyt enemmän (kun ilmatteeksi sai).

ELi yhtälailla kun joku lihava voi väittää, ettei laihdu, vaikka ei mitään syö niin laihat LUULEE syövänsä paljon.

sen pisteen ylikin, ettei ole nälkä. Pikkuhiljaa vatsalaukku venyy ja saat enemmän energiaa. Tahdonvoimasta siis kiinni, niinkuin laihduttaminenkin.

Syö kolmen tunnin välein, nauti väh. 1,5 g / painokilo proteiinia ja lisäksi hyviä rasvoja ja hitaita hiilihydraatteja. Katso, että energiamäärä on suurempi kuin kulutuksesi. Jos treenaaminenkin kiinnostaa, kysy ohjeita Pakkotoisto piste com -sivujen naisten osastosta; siellä on paljon naisia, jotka tietävät, miten painoa nostetaan terveellisesti.

Oletkos kuullut sellaisesta, kuin kilpirauhasen liikatoiminta? Syöt mitä vain, mutta kroppasi polttaa kaiken energian, ennenkuin ne ehtivät imeytyä. Minulla vain se ongelma, että testeissa kilpirauhasarvot ovat näyttäneet ennemminkin vajaatoimintaa kuin liikatoimintaa ja tästä syystä en saa lääkitystä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat