Vierailija

:o/

En vaan enää kestä sitä että minua kohdellaan miten huvittaa; moikataan silloin kun itseä huvittaa, katsellaan kun siltä sattuu tuntumaan.. alan uskoa että olen ollut hänelle vain jonkun sortin huvi jonka kanssa on ollut kiva "pelata". On huomannut että olen ihastunut kuin hullu puuroon.

En ole ilkeä mutta nyt haluan todella näyttää hänelle. Neuvokaa miten sen teen.

Sivut

Kommentit (26)

Mutta mies ei ole sinusta kiinnostunut. Jos oikeasti olisi, ei pelaisi pelejä ja riskeeraisi välejä sinuun. Nauttii vain siitä, että roikut hänessä.

Unohda koko tyyppi, löydät varmasti paremman. Ja unohda kaikki näyttäminen, tuollainen ei ansaitse sinulta mitään ajattelua ja huomiota.

Eli olemalla täysin välinpitämätön kyseisen ihmisen suhteen. Älä ajattele ko. ihmistä äläkä yritä millään lailla kiinnittää hänen huomiotaan itseesi. Jos tulee luoksesi jutteluaikeissa, tervehdi lyhyesti ja poistu paikalta, sano että hei, mun pitääkin tästä lähteä. Ja lähdet. Se on näin yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itte oon loukussa vilkuilemiseen.. :( Se on kamalaa mutta pattitilanteessa ollaan! Ei voi jutella toiselle, eikä toista voi unohtaa.

En pääse eroon tästä ihmisestä, välillä tilanne harmittaa kun se ei vaan johda mihinkään. Silloin paha mieli tekee temput ja mittaan kattoa ohi mennessä. Ollaan juteltu asiasta joskus, tiedän että mies halusi etten katso pois, mutta jos katson niin se repii sydäntä.

Eipä tästä taida kukaan saada tolkkua, mieletön olo. En halua loukata sillä etten katso häneen, mutta en tiedä mitä muuta tehdä.

Pitäisi sanoa jos toinen kiinnostaa, mutta ihmisiä tässä kai vaan ollaan?

En kadu sitä mitä oon tehnyt, kadun sitä mitä en ole tehnyt. Päätä nyt kumpi on pahempi. Mutta kaikkea ei voi saada..

Ei poiskatsominen ole välttämättä sitä että toinen pelaa tai ei välitä. Ehkä välittää liikaa?

Välillä on kuin ei mua huomaisikaan, kävelee ohi tyyliin nenä pystyssä. Ihan kuin tahallaan haluaisi ärsyttää minua! Ja on onnistunut siinä kyllä hyvin.

ap

Välillä on tuijottanut ja vilkuillut niin että olen kiusaantunut siitä.. nyt on sitten muuttunut ääni kellossa tällaiseen suuntaan. Jotenkin oikein järjestää niin että saa näyttää että enpäs huomaakaan sua jne.

Vaikee selittää täällä mutta anyway..

ap

Koska tosiaan roikut miehessä ja se kyllä taatusti näkyy varsinkin jos yrität esittää jotain muuta. Unohda oikeasti koko tyyppi, hanki muuta tekemistä ja ajattelemista, tervehdi asiallisesti normaalien kohteliaisuussääntöjoen mukaan ja anna idiootin pelata yksin pelejään. Silloin vain hän on ääliä, nyt te molemmat.

moikkaa ja hymyile, kävele ohitse.

Jos tulee jutteleen sulle sano joskus että sorry ei nyt ehdi, katotaan joskus toiste.

Jatka omaa elämääsi, käy treffeillä, hymyile ihmisille, ole iloinen :)

Nyt mullakin tämä tyyppi juoksee perässä ja mä saan sanoa että ei kiinnosta, heippa

Alat elää omaa elämääsi niin kuin koko tyyppiä ei olisikaan ja lakkaat tekemästä valintoja jotka johtavat hänen näkemiseensä tms.

Pikkuhiljaa pääset tunteesta ja tyypistä eroon saman tien.

ihan ensin kasvat aikuiseksi! "Näyttäminen" ei kuulosta oikein aikuisen, omanarvonsa tuntevan naisen puheelta.

Elät omaa, uutta elämääsi niin kuin parhaaksi näet ja keskityt omaan elämääsi. Ja jos mies ei moikkaa, niin harkitset itse jatkatko itse moikkaamista (tämä olisi aikuisen käytöstä) tai sitten lopetat sinäkin. Miespuolisia tolloja on aina!

Jos olet päättänyt ettet enää roiku miehessä, niin lopeta yhteydenpito ilman mitään dramatiikkaa, ja jos mies tulee juttusille, niin ole kohtelias, mutta etäinen.

Siinä se. Tervehdit ystävällisesti mutta asiallisesti, jos ei tervehdi takaisin, niin omapa on häpeänsä. Muuten olet ihan kuin hän ei hetkauttaisi sinua yhtään.

ihana näkökulma, kiitos siitä. kunp vain tietäisi mikä on asian oikea laita. toiusaalta hän sitten hakee katsekontaktia jopa kiusallisuuteen asti toisinaan..

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat