Vierailija

Vinkkejä kaivataan, mitä voisin antaa rakkaalleni 2-vuotispäivänämme lahjaksi. Asumme yhdessä (lähes alusta asti) ja haluamme juhlistaa päivää, mutta haluaisin antaa hänelle jotain muistoja lisäksi..

Mieheni on

- romanttinen, herkkä

- rauhallinen

- lähes raitis, ei tykkää juoda alkoholia kuin harvoin

- pitää tietynmerkkisistä autoista ja on uteliaan kiinnostunut kaikesta mikä käy moottorilla

- tykkää rauhallisesta, tasapainoisesta elämästä, ei ole juuri matkustellut, tykkää oleskella kotosalla

Olisko näistä luonteenpiirteistä mitään apua? Harrastuksina voisin mainita juuri tuon autohomman sekä tietokoneet. Niihin minun on turha edes miettiä mitään lahjaa koska ne on sen tyylin tavaroita, joita kannattaa hänen itsensä ostaa, niin ei mene vikaan:)

Olisin kovin kiitollinen vastauksista. Itse mietin, että otattaisin itsestäni tyylikkään kuvan valokuvaamossa ja antaisin sen kehyksissä, kyllä hän sitäkin arvostaisi, mutta haluan antaa hänelle jotain " miehistäkin" .

Entäs jokin puuhakori? Lahjakortti johonkin liikkeeseen, lempikarkkeja, lempisiideriä vähä, uusi paita/sukat jne.. ehkä joku autolehti..

Jelppikää maailman huonointa lahjanostajaa:)

Kommentit (9)

Mielummin osta joku tuoksu. Tai osta miehellesi vaikka sinulle sopivat seksikkäät naisten alusvaatteet :) Voisi olla ainakin miehelle kiinnostava lahja.

Meilläkin on 2-vuotispäivä ovella, ja minä olen jo vienyt oman valokuvani suurennettavaksi valokuvausliikkeeseen! Tosin se kuva on meistä molemmista, sellainen söpistelykuva joka on otettu rannalla.

Meillä vuosipäivä on 24. päivä, ja yhdessäasumista tulee täyteen samana päivänä 1 vuosi ja 8kk.

Mietin, että valokuvan lisäksi ostan miehelle laukun kannettavalle tietokoneelle, koska se häneltä vielä puuttuu.

Josko sinäkin keksisit jotain tietokoneaiheista? Uusi hiirimatto, cd-säilytyskotelo, tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olet selvästi mulle ostamassa lahjaa. Kaikki täsmää. Kerronpa nyt: Ne hepeneet ja tuoksut ja valokuvat käy. Mutta. Ne pitää olla SUN päällä ja valokuvat semmosia, joita EI laiteta kehyksiin ja olohuoneen seinälle. Toisaalta uudet ajohanskat tarvitsisin. Vaikkapa Sparco Trophy 2 keskikokoinen, myy Euroracing..

Ostan miehelle myös uuden tuoksun jota saunan jälkeen laitan sitten hänelle ja sitten kipi kipi puuhiin (aloitetaan jo lämmittely siinä pitkin iltaa).

ei millään pahalla, mutta omasta miehestäni paras lahja hänelle olisi suihinotto heti aamusta, hyvää ruokaa päivällä ja illalla pitkiin nahkasaappaisiin pukeutumista ja seksiä. Unohtakaa nyt naiset romanttinen hömpötys miesten lahjoissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat