Vierailija

Mielestäni on joskus aiheellista sanoa toisen tekemisistä vaikka ei ole ns mustasukkainen. En koe olevani mustasukkainen vaan minusta minua ei kunnioiteta näissä tilanteissa enkä siksi niitä halua. Meillä mies esim on salaa käynyt exän kotona ja hän antaa naisten lähetellä kotiin sydämenkuvalla varustettuja nimettömiä kortteja. Olen sanonut että otan kamat ja lähden ellei moinen lopu. Miehen mielestä olen mustis. Omasta mielestä vain vaadin kunnioitusta. Ihan eri asia. Mitä mieltä ootte?

Kommentit (6)

Millainen mies muuten on?

Kysäise olisko mukavaa jos itse rupeiset samaan tyyliin hillumaan. Eihän tuossa oo mitään järkee. Ja jos baarissa ripustautuvat kaulaan kysäise muijalta onko sulla halipula. ;) Valaise et löytyy muitaki miehiä. Itse en hyväksy et eukot hyppii miehen kaulassa. Jos en tunne. Ystävien kaa ihan normaalia, (mun puolelta) et halataan. Mut noi exät... Vaikka olisivat eronneet ystävinä. Ja yleensä kyllä tietäävät minut.

Niin, ja miehet pitäävät muka normaalina. Itsekkin oon kuullu et ei siinä mitään ollu. (Lievennetään mustasukkaisuuskynnystä... muka) Mut siinä pitää itse pysyä tiukkana, synty riita eli ei. Ja tosiaan sopikaa keskenänne rajat.

Itse en heti heittäs suhdetta seinään. Nämä pitää vaan käsitellä.

Minun mielestäni miehellä ei tarvitse olla muita naispuolisia ystäviä kuin yhteiset ystävämme eikä ainakaan ketään " salaista" tai siis tuollaisia tuttuja, jotka kortteja lähettelesivät. Ei kuulu normaaliin parisuhteeseen. Eikä exiin pidetä yhteyttä salaa, vaan avoimesti.

Sanot, ettei kyse ole mustasukkaisuudesta. Vaikka olisikin, niin on sinulla siihenkin oikeus.

Meillä tuli hirveä riita siitä, että mieheni oli käynyt oluella minulle tuntemattoman, naispuolisen työkaverinsa kanssa eikä kertonut asiasta minulle. Sain asian selville, kun yöllä myöhään hänen puhelimensa piippasi tyynyjen alla. Hänellä on sellainen puhelin, jossa heti näytöllä lukee, keneltä saapunut viesti on. Pakkohan se oli lukea...ja hiukan ihmettelin siinä sitten, että miksi " Kaisalta" tulee viesti, jossa kiittää miestäni siitä, että tämä piti hänelle seuraa ja " toivottavasti nähdään taas pian" . Prkl.

Mieheni ei meinannut millään tajuta, mitä väärää oli tehnyt, mutta tolkutin hänelle, että tällaiset tilanteet voisi välttää helposti, kun vain kertoisi asiasta. En halua kuulla joltain tutulta, että mies on nähty jonkun kanssa jossain tai lukea sitä viestistä. Eiköhän tuo nyt ole itsestäänselvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on vähän sama tilanne.. Miehen exät (ja mitkälie muut naiset) saattavat liehitellä häntä baarissa, tulla kaulaan keikkumaan tai muuta, vaikka minä seison aivan vieressä. Jos huomautan miehelleni, että voisi vähän hillitä exiensä kaulaanripustautumis-intoa, niin kappas: olen mustasukkainen. Mielestäni ei vain ole minua kohtaan oikein, että joudun katselemaan moista.. SE olisi mustasukkaisuutta, jos mököttäisin miehelle loppuviikon ja raivoaisin, että hän ei saa enää koskaan jutella exilleen (tai järjestäisin kohtauksen tilanteen ollessa päällä).

siis tietysti on tätä rajankäyntiä aina vähäisestä sairaalloiseen.

Ja mun mielestä toisen syyttäminen mustasukkaiseksi on vain tapa dumata toinen ja viedä huomio epäoleellisuuteen.

Silloin kun se ei ole sairaalloista :)

Terve mustasukkaisuus kyllä kuuluu parisuhteeseen.

Kyllä sulla on todellakin täysi oikeus loukkaantua jos miehesi käy salaa tapaamassa exäänsä joka lähettelee hänelle sydänkortteja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat