Seuraa 

mutta mikä lapsettomuusklinikka Tampereella on auki myös viikonloppuisin ? Entä pystyykö ovista " siirtämään" mitenkään esim. tietylle päivälle ? (viikonlopulle) ? Kiitos taas teille, jos viitsitte auttaa =)

Kommentit (3)

Tässä kun olen lueskellu teidän juttujanne, niin tuntuu, että klinikalla käydään melkein viikottain ?!? Kyselin tästä jo aiemminkin ja joku mulle vastasikin, että heidän ei tarvinnut käydä kuin kerran kuussa. Kuitenkin moni (kenellä hoitona inssi) käy monta kertaa kuussa esim. ultrassa ? Miksi ? Ja monestiko kuussa oikein käytte? Meilläkin on matkaa n 60 km joten matkat ovat " pitkät" viikottain käytäviksi..

eli inssipäivänä. edelliskierrossa oli follikkeliultra ja unatorvien aukiolotutkimus. sen jälkeen sain ohjeet: tule, kun ovistesti +. Seuraava käynti oli 5 viikkoa inssistä, varhaisraskauden ultra. etten nyt varsinaisesti siellä ravannut..

en tiedä, voiko ovista siirtää. mutta inssin voi tehdä joko ovistestin plussapäivänä tai seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli nollavaiheessa kuukautisten jälkeen ja sit ovulaatiota ennen kontrolliultrassa. Mulla ovulaatio ei tullut koskaan spontaanisti, joten tilanne piti tarkistaa ennen irroituspiikin pistämistä ultrassa. Joskus näitä kontrolliultria tehtiin kaksi, jos follikkeli ei ollut kasvanut vielä tarpeeksi. Ja sit tietty varsinainen inseminaatiokäynti. Itse asun muutaman km päässä polilta, joten mulle nuo matkat ei ole olleet ongelma ja mieluummin olen käynyt useammin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat