Vierailija

Meillä mies antaa mahan kasvaa eikä välitä yhtään, kuinka monta karkkipussia viikossa on mennyt. Minä taas koitan koko ajan pitää huolta itsestäni.

Kommentit (6)

vatsa kasvoi, parta risutti, hampaat kamalassa kunnossa, hiki haisi niin kainaloissa kuin jaloissakin, siis asumme nyt erillään. Itse olen huliteltu ja pidän ulkonäöstäni ja kunnostani huolta. Mikään fanaatikko en silti ole.

Mun mies ei ole mikään adonis, mutta johtotehtävissä oleva pukumies, niin että jo työn takia pitää itseään tietyllä tavalla sliipattuna - hyvät ja sopivat vaatteet, hiukset hyvin; tyylikkäät kengät, laukut, lasit yms. Hän myös pääsee työn puolesta punttisalille, jossa käy välillä, ja kotona treenaa säännöllisesti.

Vaan sitten se miehen vaimo... :( Kyllä minäkin tykkää ostella tyylikkäitä vaatteita ja esim. nyt meikkaan, mutta olen laiska käymään kampaajalla yms. ja varsinaisesti ulkonäköni alituinen miettiminen on minusta vähän tylsää. Koetan muistaa liikkua ja vähän katsoa noita kiloja. Toivoisin, että olisin edustavampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat