Seuraa 

En yleensä turhia hermoile, mutta eilen huomasin ettei vatsani ole kasvanut juuri ollenkaan. Eli nyt menossa vk 9+ ja alavatsan pömppä pysynyt päälle päin ihan samankokoisena jo vk 6 lähtien. Takana kaksi raskautta, joten tiedän että nyt se oikein alkaa vasta kasvamaan, mutta silti tämä stabiili olo ihmetyttää. Oireet myöskin aiempia lievempiä, mikä usein ihan normaalia, mutta saattaisi viitata vaikka tuulimunaan. Siis oletteko muut jo näillä viikoilla huomanneet selvää kohdun kasvua? Olen hyvin hoikka, joten tunnen kohdun kasvun jo varhain. Pystyn siis hyvin nukkumaan vatsallani, juoksemaan, mahdun entisiin farkkuihin jne. Muistaakseni aiemmissa raskauksissa tässä vaiheessa olisi jo esim. nukkuminen mahallaan tuntunut epämiellyttävältä. Ultra olis kuun lopulla, mutta inhottava epävarmuus kalvaa nyt mieltäni...

Kommentit (2)

mutta en todellakaan ole hoikka, enkä senkään takia varmaan havainnut kohtua kovin herkästi + tää on eka raskaus. Vaatteetkin mahtu päälle tosi pitkään, farkut myös ihan reilusti noilla viikoilla. Myös urheilua pystyin jatkamaan vielä pitkään ton jälkeen. Joten omien kokemusten perusteella en kyllä olis sinuna huolissaan!

-Osse rv 31+1

Minullakaan vatsa ei näkynyt pitkiin aikoihin ja olin tosi hoikka ja pienikokoinen muutenkin. Kohtu oli taaksepäin kallistunut, kaipa sekin vaikutti asiaan.

Vanhoja massuvalokuvia katsellessani totesin, että rv11 minulla oli vauvavatsan sijaan kuoppa vatsan kohdalla, olin niin laihassa kunnossa. Vasta rv13 kuvissa näkyy jotain pientä pömppää - siis tosi pientä. Äitiysfarkkuihin siirryin muistaakseni joskus rv24 tienoilla.

Pauliina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat