Seuraa 

En voi uskoa tätä todeksi. Testasin kp28/28 apteekin omalla testillä ja näytti negan. Nyt sitten kun tätiä ei kuulunut tein tänään aamulla uuden testin kp 36/28 tämäkin apteekin testillä testattu niin haalea, mutta selvä viiva tuli! En voinut uskoa sitä ja niinpä pyöräilin apteekkiin pikapikaa ja ostin Acon nimisen testin (apteekkari suositteli, että herkkä), niin ihan selvät viivat tuli taas!! :)

Jaja taustaa meistä: asumme Pirankanmaalla, ikä minulla 24 ja miehellä 29. Ehkäsyn jätimme pois 8/06. Mies ei vielä omien sanojen mukaan olisi valmis isäksi niinpä yritimme vältellä tärppipäiviä, mutta eipä näköjään varmoja päiviä ole olemassa..Ihana homma.:)

Itse olen kärsinyt vauvakuumeesta jo pidemmän ajan ja näillä palstoilla on tullut jo monen monta vuotta pyörittyä ja lueskeltua taustalta teidän viestejä.

Mies ei siis vielä tiedä uutisesta! Kerron kun tulee neljältä töistä..:) Kylläpäs on sekava viesti..Oon ihan täpinöissä..

T: Daim

Kommentit (8)

Vaikka loppukuukausina toivoo, että syntyis jo... niin olis se kuitenkin aika kamalaa, jos ihmisen " kantoaika" olis vaan vaikka 3 kk, kuten vaikkapa koirilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suuret kiitokset onnittelijoille ja plussa säteitä kaikille!! Toivottavasti mahdollisimman monella tärppää myös.:)

Ei voi mitenkään uskoa ,että tämä on nyt totta, kun niin kauan saanut odotella..

Oireita minulla on ollut mahakivut ennen oletettuja menkkoja, parantunut hajuaisti (viikonloppuna kun oltiin menossa ja valitsin hajuvettä niin kaikki tuntuivat tuoksuvan tosi voimakkaalle..yäk..), eilen Hesessä ruuan jälkeen ällötys, yöllä kun käytin koiran ulkona päässä heitti ym.. Luulin noita kaikkia, että kuvittelen tai sairaana oon, mut selviä oireitahan noi näköjään sitten oli..:)

Jännä kyllä että apteekin testi näytti negaa tollon kp 28/28. Aamuvirtsasta kuitenkin testasin..:/

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat