Seuraa 

kuulin eräältä ystävältäni että täällä olisi joku aikaisemmin näyttänyt kuviakin. tyttäreni yksivuotispäivä lähestyy ja haluaisin oikein rinsessamaisen kakun... mutta kun en taida osata ilman ohjetta ja kuvia...

Kommentit (8)

Kaikkein helpoin versio on mielestäni pyöreähköön kulhoon tehty hyydytetty kakku, jollainen löytyy myös blogistani.

http://www.bakeandparty.com/ myy muistaakseni 7 eurolla kakkuun kuuluvia barbeja, joilta puuttuu jalat. Puolivälistä vartaloa lähtee tikku, joka tökätään kakkuun.

moikka!minä tein meidän pikkuprinsessalle kivan barbie kakun näin,teet ensin tavallisen kakkupohjan(väliin mitä haluat,itse laitoin mariannesuklaavaahtoa ja mansikkarahkaa).sitten sellainen kuivakakkuvuokaan tehty pohja päälle(jossa reikä keskellä).

laitat sinne väliin mitä tykkäät :)poistat barbilta jalat, ja lykkäät kakun keskelle.

sitten vain reilusti kermaa ympärille vähän niinkuin hameeksi.(laitoin itse suklaakermavaahtoa ja vaaleanpunaiseksi värjättyä kermavaahtoa).

lisäksi muutama nätti karkki.

laitan tähän kuvan kakusta malliksi :)

http://www.aijaa.com/viewer.php?id=58936

toiselle tytölle tein nallepuh kakun joka on vielä helpompi toteuttaa :)

lapset tykkäsivät kovasti,eikä aina tarvita kauhean kalliita leipomis astioita kun käyttää mielikuvitusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

moikka! muistaakseni tein 4 tai 5 munan kakkutaikinan,en yleensä käytä ohjeita vaan laitan saman kokoisen mukillisen (n,2dl) kaikkia aineita(munia,sokeria ja vehnäjauho/perunajauhoseosta siis 2 osaa vehnäjauhoja ja yks osa perunajauhoja).näin pitäis onnistua :)

ja kiva että tykkäsit :)

Minä tein myös barbikakun kuivakakku-vuualla. Halusin kakusta niin ison, että barbilta ei tartte irroittaa jalkoja. Tein siis yhden kuivakkupohjan ja yhden tavallisen kakkupohjan. Tavalliseen kakkupohjaan täytyy kovertaa barbin jalkojen mentävä aukko. Aukosta saatavilla muruilla voi tilkitä kuivakakkuvuuan liian isoa aukkoa, jotta barbi ei keiku.

Sitten kokosin kakun laittamalla alle tavallisen kakkupohjan ja sen päälle kuivakakkupohjan. Barbin kääräisin folioon niin, että yläosa muodosti barbille hopeanvärisen topin barbi oli varpaita myöten foliopaketissa.

Täytin kakun kuten tavallisetkin kakut ja hameen koristelin vaaleanpunaiseksi värjätyllä kermavaahdolla ja hopeakuulilla, joiden sisällä oli suklaata.

Komea oli kakku ja harvoin lapset on tuijottaneet mun kakkuja niin lumoutuneena kuin tätä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat