Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siinähän on kitkaa enemmän, kun ei nainen ole kostunut ällöttäväksi ja limaiseksi.

Kommentit (10)

Nykyinen ihana mieheni ei halua kuivailla, ja seksielämä on kyllä miljoona kertaa parempaa. Ainakin mulle ;) Mutta huomaan että varsinkin mun orgasmin jälkeen tarvitaan kättä puristamaan miehen vehjettä. Sen verran olen siinä vaiheessa märkä, että miehen on muuten vaikea laueta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mua ainakin miehenä kiihottaa se, että nainen on kiimaisen kostea. Ja jos on yhtään tiukempi värkki, kuiviltaan sisään tunkeminen on, no, kauheeta tunkemista. Vaimon kanssa käytetään monesti liukkaria vaikka vaimo onkin jo esim. nuolemisen jäljiltä kiihottunut. Varsinkien lapsien syntymän jälkeen ollut tarpeen, kun limakalvot olleet vähän ohkasena...

harrastetaan usein sellaisia panoja jossa vaimo ei halua (koska tarpeet on aika erilaiset). Minua miehenä kiihottaa välillä aika paljon se tilanne että nainen antaa vaikka ei itse halua. Tietysti siksi että hän rakastaa minua niin paljon että haluaa tehdä minulle hyvää, mutta siinä on lisäksi joku outo nautinto, sanoisinko " hyväksikäyttö" fiilis - positiivisessa mielessä. Ehkä mulla on joku ilotyttöfantasia piilevänä. Sinä annat ja minä panen. JES!

Yhdyntä on huomattavasti mielekkäämpää, jos asentoa pystyy vaihtamaan ja itse pystyn mm. LIIKKUMAAN yhdynnän aikana, ilman että tekee kipeää.

Jos olen kuiva, mies laukeaa tosi nopeasti - ihan muutaman työnnön jälkeen, mutta on vähemmän kiihottunut. Ja me molemmat olemme vähemmän kiinnostuneita seksistä.

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen aina liiankin märkä, kai...

tässä on todennäköisemmin kyse väljähköstä tavarasta tai ohuehkosta vehkeestä. Liikaa märkyyttä saa aikaiseksi ainoastaan keinotekoisilla liukasteilla...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat