Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olenko sokea, vai eikö aloitusta tälle päivälle ole? Missä kaikki on, huhuu?!!

Linkki eiliseen:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=8279064&p=1&tmode=1...

Sivut

Kommentit (24)

No niinhän siinä sitten kävi niinku itteni tuntien arvasinki, että enhän mie malttanu oottaa sen testauksen kanssa kovin pitkään. Eilen menin töistä kotiin niin avasin sen aconin kuoren ja luin ne ohjeet, ja kun siellä mainittiin että testi toimii jo 7-11 päivää hedelmöittymisestä niin se oli menoa sitten. Ja niinhän siihen testiin tuli sallitun ajan puitteissa himmeääkin himmeämpi haamu, selvästi kuitenkin punainen väriltään. Tänä aamuna testasin uudestaan aamupissasta, ja tuli hieman vahvempi haamu. Nyt jos malttaisin oottaa ainaki tuonne sunnuntaihin (joo heh heh) etten tuhlaa kaikkia testejä jo näillä kp:illä...

Mahaa ja alaselkää jomottaa menkkamaisesti ja väsyttää tosissaan. Valkkaria tulee kans hieman pyyhkiessä. Luulisin ja toivoisin tämän nyt olevan sitä ittiään, mutta pitää rauhassa nyt odottaa sinne tiistaihinkin vielä, kun menkkojen pitäs tulla, että näkee omin silmin jotta tuleeko ne vai ei.

Että tämmöstä tänne!

Hieman hämmentynyt Palaga 25/29

Käyn täällä aina kurkkimassa teidän kuulumia ja nyt olikin ikein iloiset uutiset! :-)

Itse kävin juuri tänään pienen verivuodon vuoksi sairaalassa ultrassa ja siellä oli kohdun seinämään tiukasti ankkuroituneena pussukka. Asukasta ei vielä näillä viikoilla pitäisikään näkyä, mutta tulipahan kohdunulkopuolinen suljettua vaihtoehdoista pois. Eiköhän tämä tästä. Toivon ainakin.

babyunelma ja masuasukki 4+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No se testi on sieltä kotitestit.comista se mitä mainostavat markkinoiden herkimpänä. Aconin testi, eiköhän se oo se kuuluisa acon 10. En oo nyt kotona joten en voi mennä kaapille tarkistamaan!

Palaga

Itseasiassa melko voimakastakin menkkamaista jomotusta on nyt illalla ollut?!? Melkein pelottaa että onko nyt jostain syystä lyhyempi kierto kun aiemmin vai mitä ihmettä?! Kunhan ei nyt vaan ala vuoto.. Tietysti toivon että ois kiinnittymiskipuja, mutta en sellasia esikoisesta ainakaan muista..

Ihanaa babyunelma että kaikki oli hyvin! Onnellista raskautta sinulle! :)

Ja bambiino, olen todella pahoillani.. :(

Saapa nähdä mihin tämä jomotus johtaa..

Oma napa: Lämmöt ei noussu tänään ja siispä huolestuin...tuliko se ovis jo vai ei ja tuleeko sit kuitenkaan vaiks lh-huippu näkykin tiistaina. Lievä lämmönnousu tiistaista mut lämmöt nyt samassa ku alkukierrosta. Nehän pitäs nousta selvästi korkeammalle. Ja jos lämmöt nousee vaiks vasta huomenna niin onko ovis silloin vasta tänään? Vai oliko ovis jo tiistaina ku oli pieni lämmönpudontus. Äh, nimittäin selkäsärky jatkuu, limat on kyl lähes kadonnu, semmosta pientä vaan mitä yleensäki mulla oviksen jälkeen, eli sen pohjalta ovis olis mennyt. Mut miks selkäsärky jatkuu. Voiko lämpöjen nousus kestää aikansa? Kaipa sit voi. Mä vaan aattelin että pitäskö tänään kuitenki " varmistella" , jos ovis sattus oleenki vasta tänään...en kyl usko sen olevan mut...äh, menipä vaikeeks. Olin niin varma että lämmöt on tänään noussu reippaasti. Hmph. Mä taidan silti pitäytyä siinä uskos että ovis oli eilen, se olis niinku keskiarvo näistä kaikista luuloista ;)

.kiia (muistinkohan nikin oikeen): mä mittaan lämmön aina suusta, ku silloin saan mielestäni varmimmin oikeat lukemat. Kainalosta luvut heittelee, ku jos mittari onki vähä huonosti tmv. Suusta kielen alta saan hyviä lukemia, (paitsi siis nyt ;) )

Semmottia, kertokaahan kuulumisia!

Koralli73 kp 17/23-32 dpo 1 (kai..)

Eli toukokuun loppupuolelle menis sitten jos tärppäis.

Eka yrityskierto menossa ja ennestään kaksi lasta, poika 2v ja tyttö 4v.

Ai niin ja tilasin australialaisia testejä ja herkkyys on se sama kun acon 10 eli 10 jotain jotain ;-) tilasin niitä 50kpl siis. Olen hirmuinen testaaja, vikalla kiertoviikolla (siis noita lapsosia kuumeillessa) on yleensä mennyt noin 3 testiä päivässä joka päivä siis ;-) heh!

Olen jo jonkinlaista haamua saanut sillä testillä aikaiseksi niinkuin tälle samalle palstalle kirjoittelin ja lisäinfoa pyysin ;-) aika näyttää... Huomisaamuna taas :-) Ai miten niin testien suurkuluttaja!

Plussasäteitä kaikille!

Terveisin Sintagma, vuonna 2001 sekä 2003-2004 nimimerkillä Athina (ehkä joku muistaa? Ehkä joku oli samoihin aikoihin täällä? Olin aikamoinen palstallaroikkuja...)

Toivotaan, että ne siitä vahvistuu ja salamatkustaja pysyy kyydissä toukokuulle asti.

Tervetuloa mirjami? äh kun ei muista. Itsekin olen suht uusi täällä toukokuisissa.

Pahoittelut bambiinolle. On se täti taas julma. Tsemppiä kovasti kesäkuulle. Pahoittelut myös negan testanneille, teillä on onneksi vielä toivoa.

Sitten tuleekin pitkästi omaa napaa. Kovasti on taas oireita, mutta taas pelkään, että vaan kuviteltuja. Oon ollu tän viikon aika väsyny ja tänään aivan mielettömän väsyny. Lisäks paleltaa, mutta ilmatkin on kylmentyny ja palelen yleensäkin herkästi, jos oon vaan paikallani. Ilmavaivoja on myöskin kovasti, siis ihan voi kuulla ihme meteliä. Eikös sekin joillakin oo ollu raskausoire. Eilen yökötti miehen tekemä pyttipannu niin, ettei meinannu alas mennä. Hienoista närästystä huomattavissa ja mua ei oo aikasemmin närästäny, kun esikoista odottaessa. Siitä on kuitenkin niin kauan, etten muista oliko mitään oireita vielä tässä vaiheessa. Nää voi myös viitata tätiin tai olla mielikuvituksen aikaan saamia. Pakko kai vaan jatkaa piinistelyä.

Sitä lajia tässä tuleekin riittämään vielä pitkään. En uskalla tehdä testiä ennenkun menkat on ainakin viikon myöhässä jos vielä sillonkaan. En halua niitä turhia negoja. Esikoisesta sain plussan vasta kp42 ja vika nega oli kp36. Sillon kyllä testi oli apteekin oma. Nyt aion tilata netistä niitä 10:jä. Mikä parasta mulla ei oo kotona yhtään valmiina ni en sorru.

Duracel sama täällä, että vauvakuume on niin kova, ettei voi kuvitellakaan luovuttavansa. Mulla on vaan just tää piinailuaika sellasta vuoristorataa, että heikompaa huimaa. Välillä sitä täysiä uskoo raskauteen ja sit taas hetken kuluttua on varma tädin saapumisesta. Menis nyt vaan päivät nopeesti.

plussatuulia kaikille meille

pikku2posti kp 26/27-33

Nyt tarrasukkia teille molemmille, että vauvelit tarraa kunnolla kiinni!!

Tervetuloa uusi tulokas Mirjami-80! Sulla onkin tosi jännät päivät käsillä, plussaonnea! :)

Mukavaa, että juttua tulikin päivemmällä, mietinkin jo missä kaikki ovat. Mutta eihän sitä aina tänne ehdi, vaikka tuntuu aika monelle veri tänne vetävän aika usein, minä ainakin täällä nykyään kaiken aikaa, miesraasu ei ees koneelle tahdo päästä ;D

Kuka sen väittikään, että minä muka asiantuntija, höyrähtänyt olis parempi ilmaisu :D Mä oon just tämmönen, ku jostain innostun niin mä luen siitä kaiken ja yritän imee tietoo ku sieni. www.ovusoft.com sivuilta latasin tänään sen 15 päivän ilmaisen kokeiluversion siitä lämpökäyräohjelmasta. Nyt ku on puolikuuta mulla kalenteris jos jonkinlaista merkintää niin siirsin ne tiedot tolle ohjelmalle ja ehdin saada loppukierronkin siihen ennen kuin ilmanen aika umpeutuu. :)

Nätisti ohjelma näytti mulle tiedot syötettyäni oviksen paikan, eli sen mukaan se olis ollut tosiaan eilen :) Saas nähdä, riippuu vielä vähän tulevien päivien lämmönmittauksista. Eli just siitä, että nouseeko lämpö tarpeeks. Ohjelman mukaan parhaat tärppipäivät on päivä ennen ovista ja ovispäivä. Ovispäivänä ei touhattu mut sitä edeltävnä kyllä, joten ei tämän paremmin juuri ajoitukset ainakaan olis voinu mennä. Katsotaan nyt riittääkö.

Mama2006: sinäkin siis mittaat lämpöjä. TUliko sulla oviksen jälkeen kuinka selvä lämmönnousu? Kolmiosainen käyrä tosiaan vissiin voi olla raskaudesta merkki, vaikka ei aina. Toivottavasti olis sulla merkki raskaudesta! :)

Kaveri sai reilu viikko sitten vauvan. Kävin tänään töiden jälkeen ostamassa vauvelille vähän vaatetta, ai kun ovat niin ihanan pieniä ne pikkuiset vauvanvaatteet!!!! Saispa itelleki jo ostaa.... päätin, että jos vaan tuun raskaaks pian, niin heti kyl käyn jonku pienen nutun ostamassa, jota voin sit toiveikkaasti nuuhkutella seuraavat 9 kk... :D

Juuh, viikonloppu pukkaa päälle, täällä taisi viikonloppuna olla seuraavat testailijat jonossa. Jännää :) Kohta meitä on iso lössi siirtymässä odottajiin, niin uskon!

Tärppionnea kaikille!!!!

Koralli73 dpo 1

Ihmettelin ihan samaa kuin Koralli, mutta töissä on ollut niin kiirettä, että en ole ennättänyt aiemmin käydä kirjoittelemassa..Pari kertaa on tosin pitänyt käydä kurkkaamassa, josko pino olisi jo aloitettu..! :o)

OnnelliselleMammalle isot pahoittelut negasta!!!Toivotaan, että tilanne selviää suuntaan tai toiseen..

Pikku2posti, tervetuloa piinailemaan!! Kyllähän tänne porukkaan mahtuu! Toivotaan, että avaat plussatulvan ja päästään kaikki odotuspuolelle! :o)

Mama2006, meinaatko tosiaan jaksaa odottaa testaamista viikon päähän??? Mehän mennään ihan samoissa ja itse ajattelin testailla viimeistään keskiviikkona..Voipi olla, että testi hyppää kaapista jo maanantaina.. ;o)

Bambiino, voi itku...! :o( Alkoiko menkat kunnolla, vai onko tilanne vielä epäselvä?

Helga76, hauska se sun kommentti tissien kipeytymisestä hölskyttelystä ja tökkimisestä johtuen! Täytyy myöntää, että useamman kerran päivässä tulee itsekin tökittyä rintoja *josko ne vaikka olisivat hellät*..

ON: kp22/28 aika matelee hitaasti, mutta varmasti!!! Tuntemukset rinnoissa ja masussa jatkuu edelleen..Pelkään, että kuvittelen itselleni oireita, kun vauvaa toivotaan niin kovasti.. :o( Mieskin tänä aamuna sanoi, että yritetään olla toivomatta liikoja..Positiivisella mielellä tässä kuitenkin mennään ja toivotaan parasta! Meidän esikoinen täyttää muuten tänään vuoden!!Voi kuinka nopeasti aika meneekään..Vuosi sitten tähän aikaan oli synnytys juuri ohi ja ihmeteltiin miehen kanssa pientä ihmettämme.. Voi kun saisi kokea sen onnen pian uudelleen!!!

Viikonloppu lähenee.. :o)

Varovaiset onnittelut Emilialle haamusta, toivottavasti aamu antaa jo vahvemman plussan!

Koralli tuntuu olevan hyvin perillä noista lämpöjen mittaamisista jne. On jo niin syvällistä juttua, että tuntuu jo melkeen joltain salatieteeltä. Pakko tunnustaa tyhmyyteni, ja myöntää että mulla ei ole tuohon kerrassaan mitään kommentoitavaa, päinvastoin, se herättää mielessä yhä uusia kysymyksiä!

Palaga

Huoh, meitäpä ei tosiaankaan enää taida montaa olla tässä pinossa jäljellä?

Noo niin siinä aina tuppaa käymään, mut eiks vaan et me loput sitten siirrytään kerralla tuonne iso O puolelle...?

Omas navas pientä yökkäämistä havaittu aamulla... Ja testaan näil näkymin sit la aamuna, kun tarttee oma pää saada uskomaan ettei kuitenkaan raskaana olla ja voin ottaa kuppia siskon kanssa, kun hän tänne asti vaivautuu raahaamaan takalistonsa.

kp 20/28

Onnea PIIPIKÄN pikkuiselle ensimmäisen syntymäpäivänsä johdosta. Muistan esikoisemme ensimmäisen syntymäpäivän, sitä oli koko päivän jotenkin hassu olo, mietti niin voimakkasti vuoden takaisia tapahtumia, ihania hetkiä, kuinka kaikki elämässä muuttuivat niiden myötä =)

KORALLI: varmistelkaa nyt ihmeessä vielä tänään =)

Vaikka toivotaan, että olisi ovis jo mennyt, päästäisiin nopeammin jännäämään =)

ONNELLINENMAMMA: toivotaan ettei teillä olisi kyläilyreissua edessä, koska pianhan voit pahoin ;)

Täällä odotellaan kovasti viikonloppua, jospa se täti sieltä saapuisi, niin pääsisi nopeasti uuteen kiertoon ja itsekin jännäämään.

Mukavaa torstaita kaikille! Plussasäteitä!

Duracel 28/30-34

Hei!

En ole tohtinut edes ajatella että olisin raskaana,kun tuntuu et jos alkaa toivomaan niin sitten ei varmasti raskaudu..

Ajattelin nyt ilmoittautua joukkoon..Nyt on kp 32/28. Ajattelin testailla viikonlopun aikoihin,testi on jo kaapissa valmiina.

Olen vaan tässä kiltisti odotellut,että josko menkat alkas va ei ole vielä kuulunut. Silläkään en ole pitänyt kiirettä testaamisella koska mulla on kierto ollut sekaisin.

Esikoinen on nyt pian 7kk, ensi viikolla.Täysimetin 6kk asti nyt imetän kiinteiden ohella. Menkat alkoi kun esikoinen oli 3kk ja kierto oli kerran 42 päivää,kerran 28 ja kerran 29.Luulin että olen raskaana,kun kierto oli 42 päivää. Tein testin ja negaa näytti joten en siksi ole nyt kiirehtinyt.

Ennen tuota raskautta kierto oli yleensä 28 päivää.

Toivottavasti olen nyt raskaana. Olisi ihanaa saada esikoiselle sisko tai veli :)

Menkkamoista juilimista oli pari päivää sitten. Nyt ei ole ollut mitään oireita. Toivotaan,että olisi tärpännyt!

-Mirjami-

Onneksi meitä lopputoukokuun tuhisijan tilaajia on vielä jäljellä!!!

PIIPIKKÄ, ajattelin kyllä odotella torstaihin, mutta en lupaa mitään! ;) Onnea muuten vuosikkaan johdosta!!!!! :)

ON: LÄmpöjen osalta ihan mielenkiintoinen nousu tänään. Siitähän puhutaan, että joillakin naisilla kiinnittymisen jälkeen nousee lämpö kolmannelle tasolle. Joten hyvin ilahtuneesti tänään tervehdin noussutta lämpöä. Mutta suhtaudun siihen kuitenkin varauksella, sillä jouduin yöllä kahdesti nousemaan tassuttelemaan esikoistamme ja se on saattanut vaikuttaa tulokseen. Mutta josko ensi yönä poikamme palaisi normaaliin läpi yön nukkumistyyliinsä, saisin luotettavamman lämmön aamulla. Mutta juu, mielenkiintoista!!!! Mutta odotellaan!!!

Tsemppiä vaan kaikille piinailijoille. Miten kutkuttavan ihanaa aikaa elämme! Nyt sitten meikäläinenkin on päässyt oikein sille viimeiselle piinaviikolle. Kattellaan! Mutta eipä: pitää ryhtyä herkullisen spagettikastikkeen keittoon, jössimme kun on vielä päiväunilla ja mies tulee kohta tennistunnilta.

Plussatuulet puhaltelemaan!!!!

ONNEA HAAMUISTA; VAU!!!!!!!!!

Palagalla on niin hauskat jutut, kyllä täällä taas sai nauraa =) Koralli tosiaan on aikamoinen asiantuntia, ihanasti tietää tarkalleen kroppansa =) Ja ammattilaisia me muut ollaan sitten testailuissa =)

Mainio!

Nyt plussa-aaltoa kehiin =)

Ja loput mennään ropinalla seuraavalla kierrolla perästä!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat