Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei sitä oikein suihkun allekkaan viitsi viedä.. Sinne väliin on kertynyt töhnää pitäisis saada puhtaaksi..

Kommentit (10)

Ettekö muka tiedä mikä on " mirksokuituliina" ??? ;D

Näin käy kun katsoo samaan aikaan nauhalta eilistä BB:tä ja luuhaa netissä päikkäriajan. ;P

Silti käytän myös suihkun alla pesulla. Eli jynssään pesuaineella ja harjalla ja lopuks suihkutan. Talvella kuivatan saunassa ja kesällä auringossa. Tää suihkuhoito ehkä kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja siihen alalevyyn (pöytälevyyn) oli imeytynyt vanhaa ruokaa yms. Kaikki saumavälit olivat ihan mustat ja töhnäiset.

Vein tulikuumaan suihkuun ja hinkkasin juuriharjalla, raaputin veitsillä ja käytin erilaisia aineita.

En saanut oikein mitään siitä irti. Yritin repiä pois lähes homeista alalevyä, muttei sekään irronnut. Plääh.

Ostetaan varmaan joku halpismuovinen, joka on helppo pitää puhtaana ja viedään puutuoli mummilaan.

Mä olen ihan nihkeällä keittiörätillä pyyhkinyt ja joskus jollain ei-niin-terävällä veitsellä varovasti raaputtanut ahtaimpia koloja ja hyvin on pysynyt puhtoisena. Tietty jos kerran kuussa putsaa voi tehdä tiukempaa. =)

Päivittäin kostealla liinalla, ja jos pääsee jonnekin jäämään jokin ruokatahra, joka kovettuu mukavasti, niin suihkutan mietoa mäntysuopaliuosta tahran päälle, annan hetken vaikuttaa ja pyyhin liinalla.

Kunnon mirksokuituliina tehoaa sitkeämpiinkin tahroihin.

Menettelisin kaikkien puisten syöttötuolien kanssa samalla tavalla.

(Siksi TrippTrppin kanssa erityisen tarkka, sillä siinä on 7 vuoden takuu jos on käyttänyt oikein. Ja hyvä niin, olen saanut jo tilalle uusia osia jotka eivät olekaan kestäneet normaalia kulutusta. Ollut valmistusvirhe, kun maali/lakkapinta lohkeilleet.)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat