Seuraa 

Tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutuneet.Kaikki kahden lapsen äidit pinoon(miksei isätkin=) )

Siis,ei meillä taida olla ollenkaan pinoa?Mä laitoin nyt sitten tän ja ensi viikon pinoksi tän,on niiiiin hiljaista.???

Mä sanon vaan lyhyesti että mulla ollut tosi vaikea itkuinen ja rankka viikko mutta nyt tsemppaan ja keskityn kaikkeen hyvään mitä mulla on!!

Juho oli muskarissa ja aina vaan paremmin tuntuu viihtyvän=)

Mun pitäis lähtee kohta viemään yhtä särkylääkereseptiä uusittavaksi,migreenikin mulla on ollut=(

Juho on oppinut nousemaan itse istumaan=)

se on nyt uusin taito.Ryömii hurjan lujaa jo mutta konttaamaan ei ole lähtenyt.

äitiliini*ihmissuhdepulmia*+rakkaat lapset Juho ja Katri

jää ihmettelemään minne kaikki TP-kamut ovat kadonneet??

Sivut

Kommentit (22)

Minne oikeesti kaikki on kadonneet?huhuu????

Kiva että sä Hopoliini täällä,eihän me silti kaksin haluta toimitella eihän??

Joo,tässä tapahtui yksi juttu joka otti mulla koville mutta kyllä tää tästä päivä kerrallaan,eilenkään en itkenyt kuin kerran.

Sataa vettä ja mies menee iltavuoroon ja on koko viikonlopun töissä(+äiti reissussa) että tylsää tulee olemaan mutta koitan keksiä jotain hauskaa lasten kanssa.

Juho eilen kun illalla oli nälkäinen huuteli mulle:" mammaa,mammaa" =)

Vau,mäkin haluun laivalle,saanko tulla mukaan=) heh.

Mutta mun sisko tulee lokakuun lopussa meille ja ootan sitä,mennään bilettään sen kans,se on aina niin hauskaa=)

äitiliini+vilkas poika Juho liki 9,5kk(apua miten iso) Multa loppui NYT sitten äitiyslomakin,nyyyyyhhhhhh!!!!!jään hoitovapaalle mutta tulot tippuu hurjasti=(

perjantaita!!

nuhaisia ollaan edelleen,ärsyttävää!!

Juholla jäi aamu-unet välistä että tänään mennään kaksilla päiväunilla.

45 min,vaan nukkui.

kaukana ovat ne ajat että nukuttiin 2-4h putkeen päiväunia...

pieni matka on kontattu taas tänään,sitten hytkyy ja vaihtaa ryömintään=)

kovasti koittaa nousta tukea vasten ja sanoisin että päivien kysymys milloin nousee,on se kerran noussutkin mutta ei sen jälkeen.

luistaa vaan meidän lattiat niin.

on nää olevinaan niin isoja jo=)

Juholta kysyin äsken missä äitän nenä ja heti koski mun nenään=)

KELLÄ vauvoilla sanoja tullut jo?

meillä Juho sanoo aina mammaa!!!kun sillä on nälkä mutta sanoja on:äittä,isä(tosin vaan kahdesti sanonut),hauva,vauva

mutta ei se usein sanoja sano,tuo liikkuminen kiinnostaa nyt eniten,

hyvää viikonloppua!!!

äityliini ja Juho 281105

NO NYT SE NOUSI KOLMESTI KATRIN SÄNKYÄ VASTEN SEISOMAAN,heti kun sanoin =) ja vahtiminen alkaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hopoliini, olitteko sillä Galaxylla, vai muistelenko ihan väärin?? Katselin just viimeisen Yhteishyvän mainoksia ja olis S-kortilla vähän kai alennetulla hinnalla. Tekis mieli miehen kanssa lähteä johonkin. Yhteinen aika on ollut aika vähissä. Ja aina kun lapset on olleet hoidossa, niin sitten on ollut jotain juhlia tms. Jos vaikka lähtis risteileen miehen kanssa!

Esikoinen ajaa taas tämän mamman hermoromahduksen partaalle. Tekee koko ajan kiellettyjä asioita ja ei ole kuulevinaan kun komennetaan. Sit kun komentaa vähän topakammin, niin alkaa heti kauhee tekoitku ja huuto. Ja tätä on siis jatkunut pari päivää KOKO ajan :/

Pienemmän pistin äsken päiväunille ulos. Kesän aikana aloin nukuttaan sitä sisällä, kun oli niin tukahduttavaa ulkona. Katsotaas nyt miten malttaa tuolla nyt nukkua.

Taidanpas mennä kaivaan kutimet esiin, kun molemmat pojat nukkuu! Taas on puikkokärpänen iskenyt :D

Minsku

Moikka kaikille ja sympatiat Minskulle :)

Meilläkin oli aika kauhea uhma koko kesän (tyttö sentään täytti jo 4v.) mutta ihanaa kun nyt alkaa helpottaa ja päivät sujuu huomattavasti paremmin ilman " kriisistä toiseen" ...

Kaunis syksyinen ilma ja illalla ollaan menossa kavereille kylään.

Eipä nyt muuta.

j

Jippii,Joeela tuli takas!!!

missä muut on?mua ainakin huolestuttaa jo.

Mun kurkku on kipee=(

ukko töissä kuuteen asti että mä koitan vaan olla ryytymättä kokonaan,tylsyys uhkaa hiipiä...

Viivi ei oo meiliinkään vastannut??

tulkaa takas kun nää niin lyhkäisiä pinoja muutenkin...

äitiliini +Juho

Vähän laiskaksi kirjoittelijaksi olen tullut... syynä se, että mies oli pari viikkoa siellä työmatkalla ja mun päivät oli aika " työn ja touhun" täytteisiä ja illalla katselin hetken tv:tä ja simahdin usein sohvalle.

No nyt on mies taas kotona ja viikonloppuna heti tehtiin kaikkea kivaa yhdessä perheenä ja vielä pidettiin pienet syksyn viimeiset grillisysteemit parille kaveriperheelle :)

Mutta nyt on alkanut arki rullaamaan ja *lupaan* tulla pinoutumaan hieman useammin, ettei mene äityliniin ja hopoliinin kaksinpuheluksi =)

Mutta missä kaikki TP:t oikeesti on: viivi_, Minsku, Kölli jne?!

Pitäiskö meidän huolestua tästä kadosta?!

Sit vähän meidän kuulumisia. Pikkuneiti konttaa hurjaa vauhtia ja nousee joka paikkaan seisomaan, kävelee tukia pitkin ja nousee myös rappusia ihan yläkertaan asti (tosin jonkun täytyy sitä touhua vahtia n. 1cm päästä...). Uusin liikkis juttu kun työntää taaperokärryjä ulkona hymy huulilla koko ajan. Niin ja ollaan fillaroitu aika paljon ja viihtyy pyöränistuimessa tosi hyvin. Esikoinen ajaa omalla fillarilla vieressä.

Muuten tyttö edelleen tosi iloinen ja aurinkoinen. Huonoa äidin kannalta on päikkärit... nukkuu yleensä 30-40 min kerralla (2-3krt/pv) ja minähän en ehdi tehdä siinä ajassa mitään. Jos nukutaan yhdessä meidän sängyssä niin saan tainnutettua uudelleen saman pituiseksi pätkäksi. Yöt menee ok, nukkuu hiiskumatta klo 20-04(05) sitten imetys ja sit nukkuu n. 7-8 asti ja ehkä kerran tutin laittoa yössä.

Mutta nyt tulee ihana tuoksu eli ruoka taitaa olla valmis... mies pitää vapaa päivää ja hyvittää työmatkaa ;)

j

siis tää on meidän pojalla oppimisten aika siis:nyt se nousi tukea vasten ylös=)

paikka oli oma pinnasänky ja asento vielä hassu,takakenossa jalat haarallaan=) mutta SE NOUSI JA SEISOI HETKEN!

en odottanut tätä vielä.

ja tapahtui KUUKAUTTA aikaisemmin kuin Katri nousi aikanaan,Katri nousi ensin sohvaa vasten.

äitiliini ja Juho 9,5kk

huh, on kyllä ollut niin kiirettä, että en ole ehtinyt kirjottaan. Viikko sitten oli ystävän häät ja aika meni niitä järkkäillessä. Viime viikolla muuten vaan lennettiin joka paikkaan koko ajan. Mutta nyt tuntuisi elo taas tasaantuvan!

Musta on ihana kun tulee syksy! Tosin nythän taas on ollut pari lämpösempää päivää, mutta nautin kyllä kun ilma oli jo mukavan viileä :)

Meillä pienempi noussut seisoon muutamia viikkoja ja nyt ottaa pari askelta tuen kanssa (kun esim. kurkottaa jotain tavaraa pöydältä). Konttaa parikymmentä senttiä puolivahingossa, mutta jos on kiire niin ryömienhän pääsee paljon nopeammin!

Vauvakuume on välillä valtava, mutta kolmen pienen kanssa pärjääminen arveluttaa! Tällä hetkellä kyllä nautin olostani, kun en ole raskaana enkä imetä ja saa olla ihan oma ittensä :D Kolmas lapsi kyllä haluttaisiin, mutta itseä pelottaa, että jos sitä siirtää muutamalla vuodella, niin raaskiiko sitä enää aloittaa kaikkea alusta? Muutaman vuoden päästä lapsen on jo niin " omatoimisia" ja kaikista yöheräämisistä yms. on päästy...

Pitäisi kai alkaa suunnitella remonttia... Talven aikana pitäisi kai tehä kylpyhuone/sauna/WC remontti. Ensi kesälle jää keittiö. Ensin aiottiin jättää tekemättä, ja muuttaa, mutta ei raaskitakaan vielä tästä rivarikolmiosta luopua :) Asutaan nyt niin mukavalla paikalla. Mutta mua ei yhtään huvittaisi noi remontti jutut...

Minsku ja pojat 2v3kk ja 10kk

=/

meistä on tullut vähän laiskoja=(

mä oon kyllä kipeänä,samoin lapset ja mies ollut vapaalla että siinä mun selitys=)

Katri oli 5v neuvolassa tänään viimein ja mitat:109.3cm ja 18.7kg(hoikka)

mutta kaikki testi meni hyvin ja ei heillä huomauttamista,kaikki kirjaimetkin osaa sanoa .

Juho se jaksaa touhuta,nyt:ryömii,on kontannut pienen matkan,kiipeää sohvapöydän alle,koittaa kovasti nousta tukea vasten,kerran on noussutkin,pinniksessä,nousee jatkuvasti istumaan ym. ja polvilleen menee useasti.

ja nyt kaikki!!!!!!!!!!!!!pinoutumaan,minä paraskin käskijä kun nyt vasta itekin mutta...=)

äityliini ja Juho 281105+Katri 5v1kk++

Mua mietityttää oikeesti esim:missä Viivi??

siis että toivottavasti kaikki OK?

Juhon muskari taas tälle aamulle ja mä olin eilen kuntojumpassa liki 1,5 v tauon jälkeen,huh,tuntuu vähän myös siltä mutta hauskaa oli ja piristävää!!!

en vaan tiiä miten jaksan muskarissa hyppyyttää ym.poikaa mutta jos mä jotenkin ja illalla onkin mulla hieroja.

Mä en tiiä noista että miten kotihoidontuki vaikuttaa,kannattaa selvittää.

Miehellä MA synttärit ja sain peräti lahjan ostettua,vaikka millään ei keksi mitään,ensi vuonna sillä onkin tasavuosisynttärit.

olen tosi muotitietoinen:verkkarit jalassa ja yöpaita päällä heh=)pitäis vissiin lopettaa nettinörttäily ja ees pukee ja meikata ja...

Juhon 3.hammas juuri ja juuri läpi vähän=)

Kyllähän tuo Minsku muuten kuuloistaisi uhmaiältä joka on hmmm.tosi rasittavaa välillä(onneksi meidän tytöllä jo laantunut mutta kyllä se vieläkin osaa...).musta tuntuu että lapsilla on joka iässä jonkinmoinen uhmaikä=/

Meillä tosin tytöllä se alkoi n.3-vuotiaana vasta kun usein just parivuotiaana.

tsemppiä!!!!!!!!

äitiliini ja poju 9,5kk+ ja neiti 5v1kk+

No me sitten olemme lähdössä risteilylle ystäväpariskunnan kanssa! Mennään lauantaina juuri sille Galaxylle, vaikka loppujen lopuksi ei tarjouslähtöä saatukaan. Mun äiti oli pyytänyt poikia hoitoon lauantaiksi jo aikaisemmin, joten oli hyvä rako lähteä :) Tosin noi lauantailähdöt on aina paljon kalliimpia, mutta ajateltiin, etteihän me laivalla niin usein käydä.

Nyt oon ihan poikki... Nää miehen iltavuoroviikot on aina kaikista raskaimpia. Joten Joeela, ymmärrän ihan täysin sun fiilikset miehen työmatkoja ajatellen! Tai siis eihän noita voi ees verrata, meillä mies sentään aamut kotona... Mutta mä koen ainakin, että aamupäivät menee nopsaan lasten kanssa, illat on hankalimpia (ja tylsimpiä...)

Taidan mennä suihkuun, että ehdin ennen BB:tä... Juu, tunnustaudun " faniksi" . Viime vuonnakin katoin melkein joka jakson. Ainoostaan sairaalassa jäi muutama jakso väliin :)

Ekoina päivinä kun toi BB alkoi tänä vuonna, tuli aina sellainen olotila mieleen, kun mahan kanssa röhnötin sohvalla ja katselin sitä :D

Hopoliini, mä en ainakaan osaa sanoa noista hoitorahoista mitään, kun ei ole ollut vielä ollenkaan ajankohtaista... Mutta täytyy sanoa, että välillä ajattelee kuinka paljon helpottais kun veis esikoisen edes muutamaksi päiväksi hoitoon.

Ja siitä (esikoisesta) puheen ollen... Kertokaa onko tää vielä ihan normaalia... Vai jotain mielenosoitusta tms. Esikoinen tekee nykyään koko ajan jotain kiellettyä (paitsi silloin jos on 100% huomion keskipisteenä). Ja kun komennetaan, ei ole kuulevinaankaan. Siis vaikka huutais kurkku suorana, niin toinen on kun ei mitään kuulis!! Ja se jos mikä on raivostuttavaa. Sitten kun komentaa vielä topakammin ja yleensä täytyy mennä vielä sen tekemisen " väliin" , niin sit alkaa kauhee tekohuuto ja -itku... Ja muutenkin on sellainen, että ei oikein leiki mitään " oikeeta" leikkiä, vaan " pyörii jaloissa" ja tekee tuhmuuksia.

Onko se tää ikä (2v3kk), vai onko tää nyt jotain mustasukkaisuutta tms. MÄ TUUN KOHTA HULLUKS!! Koko ajan saa hokea eieieieieieieiei....

Sori vuodatus, vähän helpotti :)

Minsku

Ja nyt sinne suihkuun!

on pitänyt sanoo ennemmin että SALKKARIT on mun nähtävä=)ja Teho-osasto ja Selviytyjät.

BB:tä en katso kuin joskus vaan,en jaksa valvoo..

HAUSKAA REISSUA!!!!!Minskulle siis.

Ajattelin tulla vielä vilasee pinon BB:n jälkeen... oon jäänyt siihen sarjaan ihan koukkuun :) Olis parempi mennä viikolla aikaisemmin nukkumaan mut JOKA päivä pakko katsoa illan BB jakso.

Mites muut?! Onko tunnustuksia... tai muita sarjoja, joita ' pakko' katsoa?

Äityliinille voimia&haleja tunnemyrskyjen selvittämiseen!

Ja hyvää uutta viikkoa kaikille!

Ei kai taas mene meiän kaksinkirjotteluks, niinku viime viikko?! apua..

Ekaks voimia äityliini!!!! Noi on vaikeita ja rankkoja juttuja, vaikken tarkemmin tiedäkään teidän pulmista. Arvelen, että johtuu siitä, mistä olet aiemminkin kirjoitellut?! Mutta joka tapauksessa haleja!!

Meillä neiti on alkanut treenaamaan seisomista ilman tukea! =) Todella tukevasti tuntuukin seisovan aina muutamia sekunteja, kunnes taas ottaa esim. pöydänreunasta kiinni. söpön näköistä! Eikä VIELÄ ole kertaakaan muksahtanut kumoon.

Mutta ei tänne ihmeempiä..Hieman kiireinen viikko ollut..

H (joka laskee jo tunteja sunnuntaihin, että pääsee laivalle YKSIN tuulettumaan!!!) ja lapsukaiset

JA KAIKKI PINOUTUMAAN!! TAHTOO KUULLA MUIDEN KUULUMISIA!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat