Vierailija

.

Sivut

Kommentit (20)

Mitäs jäät eniten kaipaamaan opiskeluajoilta? Oletko tyytyväinen menestykseesi opinnoissa vai harmittaako, että olisi pitänyt panostaa enemmän tjsp.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitkä talousalan kirjat ovat mielestäsi aloittelijalle parhaita luettavia?

Oletko minkä verran saanut kerättyä omaa netto-omaisuutta ja paljonko on ikäsi?

Onko sinulla oma säästö/sijoitussuunnitelma?

Ikä jäi pois, olen 29 vuotta.

Talo on mieheni kanssa yhteinen, ja velkaa siis löytyy.

Ajattelin olla vähän pidempään kotiäitinä, sen vuoksi kiinnostuin tuosta eläkevakuutuksesta.

En uskalla näinä aikoina edes ajatella sijoittamista. Liikaa lukenut Kauppalehteä ;) Mutta jos sijoitat, "ei kaikkia munia samaan koriin". Toisaalta nyt kun kurssit ovat tulleet alaspäin, voisikin olla hyvä sauma ostaa osakkeita..

Kiitos =) Oli kyllä ihanaa saada paperit käteen.

Opintoajoista jään kaipaamaan sellaista vapauden tunnetta, "menenkö luennolle vain jäänkö nukkumaan", tai sitä, että keskellä päivää voi lähdeä tuosta vaan kahville.

Opinnot menivät keskinkertaisesti. Pääaineesta ja gradusta erittäin hyvä. Meidän alalla enemmän katsotaan työkokemusta ja persoonaa kuin numeroita.

En tiedä mistä tuo asenne (eli ollaan maailmanomistajia jo ekana opiskelupäivänä) johtuu, olen monesti törmännyt siihen itsekin. En kuitenkaan itse ajattele niin. Eli naurattaa kyllä meikäläistäkin moinen asenne :)

Mitä tarkoittaa MMM ja FL?

Kyllä törmään herravihaan. Se on jännä, koska itse arvostan enemmän ns. käden taitajia kuin meikäläisiä. :)

Minua pidetään rahanahneena, en kuitenkaan ole. Kateellisia kommentteja olen saanut paljon.

Olen itse siis ihan amatööri, mutta kiinnostunut sijoittamisesta. Ajattelin tutustua sijoittamiseen.

Minkä ikäinen olet?

Entä onko tuo omakotitalonne sinun ja miehesi yhteinen (ja siis 100t myös)?

Mikä saa sinut kiinnostumaan eläkevakuutuksista? Miksei suoraa sijoittamista?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat