Vierailija

Itse olen hirveä leipäfriikki ja mieluummin syön leipäpalan päivässä kun esim. marjoja tms. " terveellistä" ..

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko sinun mielestäsi yksi ainoa tapa vaan olla karppi ??

Ja jokainen karppi syö vaan sillä yhdellä tavalla ?

Itse olen karppi ja syön silloin tällöin viipaleen Uotilan leipää.

Kuten joku sanoikin, niin 8 g siivussa on hh. Joten vaikka olet sillä 20 g hiilarimäärällä, niin kyllä tuo siivu edelleenkin mahtuu. Vai onko sinun lasku oppisi mukaan 8 g=20 g.

Lues vähän kirjoja ja etsi netisä tietoa ennkuin tulet tänne kertomaan että leipää EI SAA SYÖSÄ. Lue netistä, että on monenlaista tapaa olla karppi ja jokainen soveltaa itselleen omanlaisensa ruokavalion.

Hyväkarppi esim syö noin 100 g hiilaria, joten Uotilaa voi vetää aika monta viipaletta.

t. 5

Vierailija:

Lainaus:

Pointtini tässä: turhaa antaa mitään neuvoja, että saako vaiko eikö, koska sehän riippuu täysin siitä onko henkilö esim. paleo, heikkiläläinen, zonelainen jne. ja paljonko on ko. henkilön hiilariraja ja mitä muuta hiilaripitoista hän päivän aikana syö.

Ennemminkin minusta sinä tyrkytät omaa 1 viipaleen tyyliäsi muille.

Mä olen aika useaan otteeseen tässä maininnut, että eri ihmisillä on erilaisia tyylejä ja toisten rajoihin se leipä mahtuu, toisten ei.

Esim. mulla on rajana 50 g /vrk ja koska käytän maitotuotteita ja reilusti kasviksia, niin tuohon ei se Uotila mahdu. Tämä minun tyylini. Tee sinä niin kuin parhaaksi näet ja anna kaikkien kukkien kukkia.

T. 6/10 jne

Jos hiilariraja on vaikka 20, niin eipä siihen leipää mahdu.

Älä siis esitä faktoina asioita, jotka eivät sitä välttämättä ole.

Ja ap:lle, on sillä väliä mistä ne hiilarit ottaa. Lue vaikka joku karppauskirja, niin ymmärrät miksi.

Luetun ymmärtäminen hukassa... =)

Induktiojutut on murto-osa koko karppauksesta, joka yleensä on sitä, että jokainen karppi tekee itselleen sopivan ruokavalion, (siihen voi sisältyä myös täysjyväruis)

Voi herrajee... sentään! Karppausta on montaa sorttia ja Atkins vain yksi, mutta kun Atkinsin alkuvaiheessakin (20 g hh) ollaan VAIN kaksi viikkoa! Ei jessus!

Älkää selitelkö vastoin parempaa tietoanne!

Mua pitkäaikaisena karppina ottaa päähän, että täällä esitetään sellaisia väittämiä, että kyllä karpitkin syö leipää.. Joo, jotkut karpit, lähinnä hyväkarpit syö leipää, mutta silloinkin esim. juurikin tuota Uotilaa (jossa muuten hiilareita on 8 g/siivu), mutta suurin osa karpeista ei syö minkäänlaista leipää.

Summa summarum: ei voi sanoa, että karpit syö leipää eikä voi sanoa, että karpit ei syö leipää!

Pointtini tässä: turhaa antaa mitään neuvoja, että saako vaiko eikö, koska sehän riippuu täysin siitä onko henkilö esim. paleo, heikkiläläinen, zonelainen jne. ja paljonko on ko. henkilön hiilariraja ja mitä muuta hiilaripitoista hän päivän aikana syö.

mutta erityisesti tällä palstalla on tullut vastaan näitä, jotka aloittaa ja tekee virheitä, syö väärin koska saavat huonoja neuvoja ja sitten toitotetaan kuinka karppaus on huuhaata jne.

Siksi mielestäni tärkeää antaa oikeita neuvoja. Jokaiselle aloittelijalle tulis suositella kirjan lukemista! Siitä se lähtee menemään oikein.

Mistä itse olet tietosi kaivanut ??

Laitilan leivässä on hiilareita 29 g /100 g. Eikä yksi siivu todellakaan paina 100 g. Joten olet puhumatta asioista joista ET TIEDÄ MITÄÄN.

T. 5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat