Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oletko itse täysin pilalla, kun lapsena kuljit kumisaappaissa tai isoveljen vanhoissa lotuskakengissä, ja ulkohaalarikaan ei ollut vedenpitävä?

Ei siinä mitään, kivahan se on, että lapsille on hyviä vaatteita, mutta ei lasten tulevaisuus sentään ole pilalla, vaikka ei saisi yksiäkään merkkikenkiä, tai täysin kosteussuojattuja ulkohaalareita.

Itse ainakin muista lapsena, että ulkona touhuttiin niin pitkään kuin touhuttiin, sitten kun alkoi jo väsyä sitä vasta ylipäätään huomasi, että oli jo märkä ja kylmissään...ja sitten oli kahta ihanampi mennä kotiin ja vaihtaa kuivat vaatteet.

No joo. Ihan kunnon ihminen minustakin tuli, jalat on terveet ja koko em,äntä, koulutuksenkin onnistuin näistä epäkohdista huolimatta hommaamaan.

Kommentit (1)

jos on kotona ja äiti voi katsoa tilannetta.

Mutta päiväkotiin en ainakaan itse laittaisi muuta kuin sellaisissa varusteissa, että varmaan ei kastu.

Meillä ostetaan yksi kunnon haalari kummallekin (tai kuopus perii yleensä esikoiselta) ja yhdet kunnon kengät kautta kohti. Sitten varavaatteita käytettyinä ja saatuina. Ja valtaosa vaatteista alesta. Täyshintaista en ole tainnut ostaa koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat