Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ymmärrän kyllä jos ottavat esim sukulaisia!! mut ollaan niin hyviä kamuja jo lapsuudesta ja mulla ei kummilasta oo... OLISIN NIIN HYVÄ KUMMI:)))

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Itse emme saa enää lapsia ja tänä vuonna meille on tullut jo 2 kummilasta. Kai se luoja sitten jossain määrin meillekin jotain antaa... :/

Ystävälläni oli aivan eri elämäntilanne kuin mulla, joten järkeilin sen niin, ettei häntä kannata pyytää. Matkustelua ym. oli hänen elämässään, ite olin " vain" kotona. Pyydettiin sukulaisia. Moka tuli siinä,että nää sukulaiset ei oikeasti ole kiinnostuneita lainkaan, ovat 3 kertaa nähneet ekan vuoden aikana. Ystäväni puolestaan on hommannut vakityön, matkustelu on jäänyt. Nyt harmittaa! En edes kehtaa sanoa tästä harmituksesta mitään ystävälleni, mua niin nolottaa.

Ehkä olin hänelle kateellinen niistä matkusteluista?

Itse emme saa enää lapsia ja tänä vuonna meille on tullut jo 2 kummilasta. Kai se luoja sitten jossain määrin meillekin jotain antaa... :/

Entä jos ap kysyisit kaveriltasi, ketä aikovat pyytää kummiksi? Kuulet sitten heti, jos miettivät jotain sukulaisiaan kummiksi etkä kuitenkaan ole sitten tyrkyttänyt itseäsi siihen tehtävään =)

No, itse en edes uskaltanut kysyä tuota siskoltani, kun pelkäsin, että valitsee jonkun toisen kummiksi. Onneksi joku toinen kysyi asiaa minun kuullen ja sain kuulla oman nimeni =) (ihan virallisestikin pyydettiin sitten myöhemmin kummiksi) Minulle se on ollut todella kunnia, että pääsin kummiksi ja saan tavallaan olla erikoisasemassa pojan elämässä.

musta olisi ylikiva jos mua/meitä miehen kanssa pyydettäisiin! muistettais kyllä aina... mut kun kaveri ei oo mitään puhunu, niin voi olla et ei aoi pyytää,,,,

miten siitä vois vihjata?? en kyl kehtaa...

tapaisin lasta, hommaisin lahjoja, olisin lapsenvahtina, huolehtisin kristillisestä kasvatuksesta, olisin roolimalli!! mut ei jos ei..

ap

monesti jos joku ilmeisee asiaan halukkuuden niin onnistuu, ainakin meillä kummit vielä hukassa ja vauva syntyy pian. On tullut vähän kommenttia " ystäviltä" että kummilapset ovat vain rahareikiä :/ pyydä siinä sitten.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat