Vierailija

Sivut

Kommentit (26)

Hyvät hiilarit = täysjyvätuotteita

tavisruisleipä, oletko katsonut paljonko siinä on vehnäjauhoja?? Hyvin paljon. Eikä se vehnäjauho ole mitään täysjyvää.

Joten täysjyvä ruisleipä hyvä (hidas hiilari) ja tavis ns. ruisleipä paha. (aika nopea hiilari)

Tosin käytän silloin tällöin tummaa riisiä ja pastaa. Sushiakin tulee joskus syötyä. Mutta en siis ole mikään karppi, vaan käytän ihan omaa järkeäni ruokavalion koostamisessa.

20

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sinänsä minua ei kaivele ihmisten karppaaminen, mutta on suorastaan vaarallista, kun karppaajat välillä väittävät ruokavalionsa hoitavan sairauksia verenpainetaudista diabetekseen.

Totta kai monet sairaudet ovat elämäntapasairauksia ja jo pelkkä syömisen vähentäminen kohentaa oloa. Mutta suorien johtopäätöksien vetäminen itsestään ruokavalion vaikutukseen sairauksiin on vaarallista ja epätieteellistä.

-2, poistuu hedelmättömästä keskustelusta-

Ap:kin kysyi, miksi karppaajat - valtaosa - kaihtavat yleislääketieteen suosittamia kuituja, kun niitä tosiaan muuten pidetään terveellisinä.

OSA karppaajista syö kyllä esim. täysjyväviljaa, mutta monet kaihtavat kaikkia viljatuotteita.

Pelkän sokerin välttäminen ei tee kenestäkään karppaajaa.

-2-

Kun tänne näköjään mun nimiin yritettiin saada mielipiteitä.

Tosiasia on vaikka kuin olis lisurit tehty niin huonot hiilarit käytännössä muuttuu sokeriksi elimistössä.

Diabeetikon ruokavalio oli hyväkarppausta ja hiilareita tottakai syö JOKAINEN karppi. Kyse on vaan hiilarin laadusta.

t. se antikarppi

Kannattais kokeilla asioita, ennenkuin huutelee tietämättömyyttään julkisesti. Olen antikarppi, joka kokeili karppausta vaan sen takia että voi haukkua karpit täällä lyttyyn. No nyt tiedän paremmin!

Kuulostat niin tutulta taikausko höpinöines, etten voi kuin nauraa!

Samanlaisia juttuja tuli mun suusta vielä joku aika sitten.

Kateutta toisten paremmalle ololle vissiin...

Olen kemiasta lisurin tehnyt ihminen, joten jos nyt ET alkaisi selostaa tuota huuhaata. SINÄ väitit minun puhuvan sokerin välttämisestä RUOKAVALIOSSA, mutta minä puhuin ylipäänsä ruokavalion rankasta yksipuolistamisesta, jota karppaajat harrastavat. Se, miten rankasti he karttavat viljoja, vaihtelee. Mutta jo nimitys karppaus tulee hiilihydraattien lajittelemisesta " hyviin" ja " huonoihin" ja niiden välttämistä.

Vierailija:

Lainaus:

Kannattais kokeilla asioita, ennenkuin huutelee tietämättömyyttään julkisesti. Olen antikarppi, joka kokeili karppausta vaan sen takia että voi haukkua karpit täällä lyttyyn. No nyt tiedän paremmin!

Kuulostat niin tutulta taikausko höpinöines, etten voi kuin nauraa!

Samanlaisia juttuja tuli mun suusta vielä joku aika sitten.

Kateutta toisten paremmalle ololle vissiin...

Älkää nyt olko vääntämässä kaikkia karppaajiksi, jotka välttelevät valkoisia vehnäjauhotuotteita ja sokereita. Minä olen syönyt sillä tavalla vuosikausia ja ärsyttää, kun joka paikassa ollaan vääntämässä karpiksi. En ole karppi! Olen syönyt näin jo ennen kuin herra Atkins keksi dieettinsä...

Meikäläisethän ei voi jättää hiilareita pois ruokavaliosta, tai kuolema korjaa...

Itse karppaan niin, että olen jättänyt pois:

-sokerin

-vaalean leivän

-pastan

-riisin

-perunat

-karkit ym.

-pullat ym.

-sipsit ym.

Hiilareita saan mm. tummasta leivästä, tuoremehusta (minun kohdallani nostaa sokerin parhaiten...) ja maidosta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat