Vierailija

Minun yksi esimiehistäni on vaan sellainen ihminen, että on todella vaikea saada hänen ajatuksenjuoksustaan kiinni.

Hän selittää asioita todella kummallisesti, ne ovat ihan katkonaisia. Vaikea saada kiinni mitä hän tarkoittaa.

Hänellä on melko musta-valkoinen ajattelutapa. Hän ajattelee asiat teoriassa toimiviksi, mutta hän ei ymmärrä käytäntöä.

Todella vaikea yrittää ymmärtää, vielä kun on minun esimieheni ja pitäisi jotain ymmärtää hänen selityksistää.

Ongelma on ihan yhteinen työpaikalla, en siis ole ainut joka kärsii tästä. Eli minun ymmärtämiskyvyssäni ei ole varmaankaan se vika.

Onko kenelläkään kokemuksia ja vinkkejä miten tuollaista ihmistä oppii ymmärtämään?

Kommentit (2)

Minulla oli ihan samanlainen työkaveri. Hän saattoi pyytää minua tekemään jonkin asian ja porhalsi saman tien pois sellaista vauhtia, etten edes ehtinyt kysymään tarkennusta täysin sekavaan pyyntöön. Sitten ärsytti soitella tai mailata perään, kun herra oli niin tärkeää, niin tärkeää, ettei ehtisi ylimääräisiin juttuihin millään vastailla.

vääntämään rautalangasta, niin että tajuan asian, sillä työhommat on tehtävä ja se ei onnistu, jos ei tajua asiaa kunnolla. tämän olen myös selittänyt kyseiselle tyypille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat