Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Olisi mukava kuulla teidän kokemuksianne, jotka olette tuoneet lahjamunasoluhoitoon mukana oman luovuttajan, " ristiinluovuttajan" . Eli ketä olette pyytäneet luovuttajaksi, ystävää, siskoa? Onko pyytämänne ihminen suostunut heti vai ovatko he kenties ehdottaneet asiaa itse?

Kommentit (1)

Meillä on yhden hoidon verran kokemusta ristiinluovuttajasta, joka oli hyvä ystäväni. Mietin uskallanko kysäistä asiaa, pelkäsin ehkä hänen kieltäytyvän...Sitten vähän kautta rantain aloin puhumaan asiasta noin niinkuin yleisesti eli että sellanenkin mahdollisuus olisi ja että siten me pääsisimme nopeammin hoitoon jne. Tämä ystäväni sitten uskaltautui itse ehdottamaan tätä eli itse säästyin kysymiseltä :D

Olin myöskin mukana ystäväni punktiossa.

Kannattaa miettiä vaihtoehtoja ja kysäistä rohkeasti varteenotettavalta vaihtoehdolta asiasta..taikka sitten valita tuollainen " kautta rantain" -tie. Tosin silloin tämän henkilön on hyvä olla perillä hoidoista ja muutoinkin olla täysillä kannustamassa sinua.

Meille tuo hoito ei tuonut valitettavasti plussaa ja toiseen hoitoon emme lähteneet...plussa tuli sitten ihan luomusti. Ennen tuota luovutussoluhoitoa meille tehtiin 6 icsi:ä huonoin tuloksin.

Tsemppiä matkaan & toivottavasti löydät ristiinluovuttajan, jolloin pääsette ns. " jonon ohitse" eikä tarvitse niin kauaa odottaa :)

T. Je_Ni

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat