Vierailija

Kävin 1kk sitten Lasik-leikkauksessa (lähtöarvot yli -10 molemmissa). Alussa näin hyvin mutta nyt näkö on huonontunut liki -2:teen. Onko kellään jolla käynyt myös näin, näkö sittemmin parantunut? Lääkäri arveli sen olevan epätodennäköistä. Eli joudun taas hankkimaan lasit, koska en näe telkkaria enkä ajaa autolla. Toki näen vielä ilman laseja sentään lapseni ;) jos jotain hyviä puolia yrittää hakea... Ennenhän en nähnyt enää yhtään mitään. Pettymystä on silti vaikea peittää, vaikkei minulle täyttä lasittomuutta miinuksillani luvattukaan. Alussa kuitenkin oli muutaman päivän " supernäkö" ja sen menetys harmittaa... Kova hinta tästä vielä kaihertaa ehkä eniten... Kohtalontovereita kaipaan, täytyyhän muitakin olla, olen lukenut vain muutaman kovan hakemisen kautta. Haluan myös tähdentää muille leikkaukseen aikoville " isoille miinuksille" että haluttua näköä ei välttämättä saavuteta eikä meitä voida enää leikata uudestaan, kuten muistaakseni alle -10 voi, jos sarveiskalvon paksuus riittää.

Kommentit (3)

Mulla paljon hajataittoa ja vaikka olen saanut lasit 21 vuotta sitten, ihan alle kouluikäisenä lapsena, ei se näkö ota pysähtyäkseen minnekään tasolle. Nyt on -7 molemmat silmät ja sitten kolmosen verran hajataittoa. Aina kun käyn optikolla on näköni huonontunut johonkin suuntaan.

ei missään nimessä kannata mennäkään ellei näkö ole ollut pari vuotta samana. Itse odotin 6 vuotta ja tein lapsetkin jotta aika olisi " otollisin" . Mutta huono säkä näköjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat