Seuraa 

Kävin tänään neuvolassa rv33+0 ja sain seuraavan neuvola-ajan viikolle 37+3. Välissä on synnytyksensuunnittelukäynti sairaalan polilla.

Onko ihan tavallista, että näillä viikoilla neuvolaväli on yli 4 viikkoa? Kun eihän tuolla polilla mitään virtsaa tai hb:tä ym. tutkita?

Ihmettelee: minipanda & pikkumini

Kommentit (4)

Mulla oli neuvolat 33+4, 35+5, 39 ja ultrat 33, 38 ja 40 (raskausdiabetes) että mua seurattiin siksi aika tarkkaan sairaalassa (8 kertaa raskauden aikana), eikä mullakaan neuvolakäyntejä kauhean tiheästi ollut.

Moi.

Multa kyllä otettiin silloin ekassa raskaudessa sairaalassa virtsakokeet. 29-33 r.vkoilta käydään 2-3 viikon välein ja 36 viikolta viikoittain. Eli jos sinulla tarkastu joskus 36 viikolla, silloin asia tuntuisi olevan ok... Mut tietty jos jotain erityist on, on tiheämmät välit käynneissä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla oli neuvola rv 30+1 ja seuraava rv 34, välissä rv 32 lääkäri (tosin ylimääräinen epilepsiani takia), ja seuraava lääkäri on rv 36 ja neuvola rv 37... olipa sekavaa, mutta siis luulen että sulla on ihan normaali tuo väli! varmaankin sulla on ollut kaikki ok kun eivät ole tiheämpään sinne kutsuneet.

viimeisillä viikoillahan käydään neuvolassa joka viikko...

Nasu_ rv 35

rv 32+2 ja sitten rv 33+6 (koska ennen tuota "ekaa" oli paljon supistelua), seuraava aika 35+5 ja käsitykseni mukaan sitten käyn viikon välein. Nyt mulla 34+5 ja huomenna vielä ultrakäynti. Mielestäni oudon pitkä väli tässä vaiheessa raskautta..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat