Vierailija

Ensimmäinen tunnustus ja sekin kännissä.

Muita?

Sivut

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta hyvää tässä on se, että alkoholismista voi toipua. Lukaisepa alkajaisiksi Juhani Seppäsen " Selvästi juovuksissa" . Se avaa silmiä tälle asialle.

Olisiko myös niin, että ammattitaitoasi tarvitaan kodin ulkopuolella eli kannattaisi ajatella työhön menoa. Itse olen äitiyslomalla ja huomaan, että arkenakin voisi helposti ottaa viiniä jos olisi kaveri, onneksi mies on töissä.

Avioliitossasi voi myös olla jotain onnetonta ja ehkäpä lapsuudessakin. Ota nyt asia hoitaaksesi. Heti huomenna. Hiivi katsomaan nukkuvia lapsiasi ja tee päätös kierteen katkaisemiseksi heidän ja itsesi vuoksi.

Alkoholistin lapsi

ap

Vierailija:

Lainaus:

vaikka viimeksi maistoin alkoholia juhannuksena. Nyt vain yritän sinnitellä ilman, ja täytyy myöntää että olo on paljon virkeämpi.

Ja ollaan niin ns. hyvästä perheestä. Mies tienaa ja minä olen kotiäitinä. Akateeminenkin olen, jos sillä on jotain väliä. Kaikki hyvin mutta silti niin paha olla.

ap

kavereita, mitä vain muuta.. Minä olen alkoholistin lapsi. Isäni joi 35 vuotta. Kunnes on nyt niin sairas ettei voi juoda enää .. ei pääse hakeen juotavaa. Oma lapsuus on sitä että isä on jatkuvasti humalassa ja sätkä suussa.

En usko että sinä akateemisesti koulutettu ihminen semmoiseen ryhtyisit. Joten sun pitää saada jotakin tekemistä! yksin ei ole kenelläkään hyvä olla .

...joskus niin voi käydä. Otan joka pe ja la kolme lasillista viiniä. En osaa olla ilman. Kesäzaikaan viikollakin mutta vain lasin silloin tällöin. Inhottavaa tiedostaa että alkoholi näyttelee tärkeää osaa vapaa-aikaa.

Voin olla ottamatta, mutta jos otan yhden, niin sitten tekee aina vaan mieli lisää. Siispä yritän olla ilman sitä ensimmäistä. Tee sinäkin niin.

koko fakin kesän oon ollu selvinpäin, töitten takia. mutta nyt. viime pe olin kännissä. la baarissa -humalassa. su join yhden. maanantaina yhden. tiistaina kaks. eilen yhden. tänään neljä. ja huomenna aion juoda pään täyteen ja mennä baariin.

että näin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat