Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

paitsi jos menee kauan saada kolme kasaan, niin sitten vähemmän. Kerro itsestäsi ikää, hiustenväriä ja jotain muuta. Siis ei elämäntilannetta välttämättä, mutta kirjoita jotain.

Vastaan ja kerron susta minkä nään.

Palaute on maksuna.

Kommentit (17)

sinulla on myös mies, ainakin lähellä sydäntäsi, jos ei ihan elämässäsi. tämä on vaikea, koska jotenkin hän on läsnä, ja toisaalta taas ei ole. joten en osaa sanoa onko etiäsyys henkistä vai fyysistä. tunteita sinulla ainakin häntä kohtaan on.

sinulla on yksi lapsi. kuten sanoit, luonto on tärkeä sinulle. löydät ilon pienistä asioista, silloin kun olet sillä päällä. koska toisaalta taas, vaivut myös välillä suureen toivottomuuteen, josta sinun on hankalaa löytää ulospääsyä.

tulevaan kaipaat suurta ja pysyvää rakkautta. sitä omakotitaloa, miestä, koiraa ja farmariautoa ;))) miehen ja talon tulet myös saamaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

ikä 33

hiukset ja silmät ruskeat

avioliitossa, 2 lasta

sinä oot ollu naimisissa korkeintaan 5v. miehesi ei ole ensirakkautesi, mutta tunnet syvästi häntä kohtaan. toivot että suhteenne kestää loppuelämänne. miehesi on myös tumma. sinua pitempi. hoikka. rakennusalaan jotenkin liittyy ammattinsa. poikalapsen näen, samoin tytön. tyttö nuorempi. sinä olet hoikka, tai normaalivartaloinen, et itsekään kovin lyhyt (tarkoittaa yli 165). olette ns. tavisperhe, onnellinen mutta enemmänkin voisit vastaanottaa jos annettaisiin.

eteesi tulee tilanne, jossa sydämesi jakaa toinenkin. joudut todella puntaroimaan, millaisen elämän tahdot. tasaisen ja turvallisen, vai intohimoisen ja vaarallisen..

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

ikä 33

hiukset ja silmät ruskeat

avioliitossa, 2 lasta

sinä oot ollu naimisissa korkeintaan 5v. miehesi ei ole ensirakkautesi, mutta tunnet syvästi häntä kohtaan. toivot että suhteenne kestää loppuelämänne. miehesi on myös tumma. sinua pitempi. hoikka. rakennusalaan jotenkin liittyy ammattinsa. poikalapsen näen, samoin tytön. tyttö nuorempi. sinä olet hoikka, tai normaalivartaloinen, et itsekään kovin lyhyt (tarkoittaa yli 165). olette ns. tavisperhe, onnellinen mutta enemmänkin voisit vastaanottaa jos annettaisiin.

eteesi tulee tilanne, jossa sydämesi jakaa toinenkin. joudut todella puntaroimaan, millaisen elämän tahdot. tasaisen ja turvallisen, vai intohimoisen ja vaarallisen..

aika paljon meni oikein... : )

Olen ollut naimisissa vasta vähän aikaa. Mieheni ei ole ensirakkauteni, mutta on kyllä ensimmäinen OIKEA rakkauteni. Miehen ammatti ei liity rakennusalaan. Lasten suhteen osuit oikeaan; poika on esikoinen. Mies on mua paljon pidempi, itse olen alle 165cm, molemmat olemme lähinnä normaalivartaloisia - mulla muutama ylikilo.

Me ollaa onnellinen tavisperhe kyllä juu ...ja todella toivon, ettei mikään muutu. Edellinen jakso elämässäni oli ihan riittävän vaarallinen, enää en kaipaa muuta kuin tätä tavisarkea vaan.

Kiitos kovasti.

-2

Lasta ei ole vielä, mutta tämä eritoten nauratti, koska osui niin hyvin:

Vierailija:

Lainaus:

tulevaan kaipaat suurta ja pysyvää rakkautta. sitä omakotitaloa, miestä, koiraa ja farmariautoa ;))) miehen ja talon tulet myös saamaan..

Jatkoja sulle, ap :)

sinulla polkkatukka. lapsia näen korkeintaan kaksi, mutta jostain syystä vain yksi korostuu. et ole naimisissa vielä, mutta jossain vaiheessa elämääsi sitäkin tahtoisit. näen teille pienehkön, ns tavallisen asunnon. olisiko kerrostalo tai sitten rivitalo. keittiön näen, sellainen vaalea, normeihin asettuva. pihalla näkyy lasten leikkipuisto. keinut ja hiekkalaatikko.

sinun perheesi, lapsuuden perhe on jollakin tavalla sinulle jättänyt jälkensä. hyvässä tai pahassa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat