Vierailija

pastellisävyisillä hainhampailla kiinnitetyllä nutturalla. IIIhanaa!

Kommentit (11)

Mulla on samanpituiset hiukset ja harrastan usein nutturoita. Nopein ja kaunein nuttura syntyy pitkillä nutturakepeillä. Kiedo hiuksista iso löysä solmu ja kiinnitä se kahdella kepillä. Et tarvitse edes pinnejä ja nutturasta tulee aina tyylikäs.

Pitkiä nutturakeppejä saattaa olla vaikea löytää. Tai ainakin nättejä sellaisia. Itse käytän nutturakeppeinä myös syömäpuikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Mulla on samanpituiset hiukset ja harrastan usein nutturoita. Nopein ja kaunein nuttura syntyy pitkillä nutturakepeillä. Kiedo hiuksista iso löysä solmu ja kiinnitä se kahdella kepillä. Et tarvitse edes pinnejä ja nutturasta tulee aina tyylikäs.

Pitkiä nutturakeppejä saattaa olla vaikea löytää. Tai ainakin nättejä sellaisia. Itse käytän nutturakeppeinä myös syömäpuikkoja.

Voitko kuvitella, näin tänään kolme henkilöä joilla oli panta päässä, siis sellainen Hilary Clinton panta, ja yksi niistä oli mies! Revi siitä!

Mä laitan usein niin, erivärisiä pieniä hainhampaita kori pullollaan =).

Mut ei voi mitään, mulla on tukka vyötärölle asti ja nopein tapa saada se aamulla äkkiä edes puolisäädylliseen työkuntoon on kiepaista nutturalle ja hainhampailla kiinni.

Harmi jos ei kaikkia miellytä, pääasia et ite tykkään =)))

Liukkaalle hiuslaadulle kannattaa käyttää ihan tavallisia nutturapinnejä.

Vierailija:

Lainaus:

miten tällainen nuttura pysyy kiinni? yritin joskus noilla nutturakepeillä eikä nuttura pysynyt sekuntiakaan kasassa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat