Vierailija

MUUALTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (6)

Olin kans aika vihainen kaverilleni joka ei kertonut mulle raskaudestaan, vaan antoi mun huomata asian sitten kun tavattiin. Olin tosi vihainen, enkä edes onnitellut, etenkin kun olin itse samalla odottanut tärppiä jo 10kk.

Sukulaisillani on nykyään tapana ilmoittaa vasta sitten kun lapsi on syntynyt. Noh, eipä tartte sitten sen kummosemmin onnitella tai laittaa mitää lahjaa.

Ja arvatkaapas kerronko minä enää että olen raskaana kellekään?? Kun hekään eivät vaivaudu, niin miksi minun pitäisi...??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla kävi samoin erään " ystäväni " kanssa. Mutta hänellä oli takana piiiitkä lapsettomuus ja hoidot eikä kertonu KENELLEKÄÄN ennen rakenneultraa joka oli 19 viikolla kun sai huokaista että kaikki oli ok !

oliskohan ihmiset erilaisia tässäkin asiassa?

Itse kerroin omalle suvullekin vasta viime hetkillä, että tietävät, miksi sairaalaan menen ja mitä tuon tullessani. Kavereille kerroin kanssa vasta silloin, kun ei voinut enää peitellä mahaa.

Mua taas ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka toitottaa kaikille ja joka paikassa, että olen raskaana, jihuu, rv 4!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat