Vierailija

Miten meni, tai oikeastaan miten onnistuit ja kauanko kesti?

Kommentit (3)

Esikoisesta lihosin yli yhdeksänkymmenkiloiseksi, mutta pian se suli seitsemäänkymmeneen. Sit tuli kakkonen ja kolmonen. Paino sahasi. Nyt on 66 tai jotain, lenkkeilen ja jumppaan. En voi laihduttaa, koska rupean lihoamaan. Yritän syödä normaalisti. Liikunnalla pömpät kuriin, ryhtiä ja jaksamista. Tavoitteena, ettei ainakaan lihois -kovin paljon.

Olen (vai pitäisikö sanoa olin!) ollut aina tukeva. Toisen lapsen jälkeen raskauskilot jäivät ja lisääkin tuli. Ennen raskauksia olin painanut noin 85 kiloa, nyt painoin yllättäin melkein 100kiloa! Pituutta mulla on 168cm.

Aloin laihduttaa niin, että pienensin ruoka-annoksia ja söin viikolla tosi vähän. Söin vain töissä, kotona en mitään. Viikonloppuisin söin melko normaalisti ja saatoin myös syödä karkkia.

Tällä pelillä onnistuin lahduttamaan noin 14kuukaudessa (eli pitkään kesti) 30 kiloa eli nyt painan 70kiloa.

Nyt kun en enää varsinaisesti laihduta, saatan viikollakin joskus syödä kotona jotain, mutta en usein. Paino on pysynyt tosi hyvin tossa 70:ssä. Laihdutuksen lopettamisesta tulee kohta vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat