Vierailija

Vittu, jos haluatte maksun nyt eikä viidestoista päivä, niin laittakaa siitä maininta kohteen tietoihin. Voitin yhden kohteen toissapäivänä ja myyjä oli laittanut tänä aamuna viestiä, että nyt on lunastamisen aika ja äsken oli tullut uusi viesti, että MIKSET OLE LAITTANUT VIESTIÄ JA HÄN ANTAA NEGAN. Vittu, en todellakaan käy netissä joka päivä ja kyllä tuo normaali kaupanteko aika on viikko.

Kommentit (7)

Siis laitan heti tilitiedot ym. joka kaupan sulkeutuessa tai seuraavana päivänä, mutta toinen viesti lähtee vasta viikon päästä. Jos ei joku pääse heti koneelle, niin 1-2 päivää menee ja sitten pankin siirtoihin, jos on eri pankki niin 1-2 päivää. Ja jos on vielä viikonloppu välissä niin 2 päivää. Eli en lähde hätäilemään maksun näkymistä vasta kun sen viikon päästä. Sitten voin jo ihmetellä, koska tarkoitus on tosiaan, että maksetaan heti.

Olisko myyjä kaipaillut rahoja ennen tilipäivää (jos on tilipäivä vaikka 15.9.) rahapulassa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen huomannut, että jotkut myyjät tekee niin että toimitusehdot, maksutavat ja tilinumerot on siellä kuvauksessa ja en mä ainakaan niitä lueskele joka kerta ennen huutojani. Usein vasta siinä vaiheessa kun annan palautetta. Siinä vaiheessa jos tiedot on siellä niin pitäisi kohteessa lukea että " katso tiedot kuvauksesta" . Ymmärrän jos myy paljon niin on helpompi että tiedot on siellä kuin vastata satoihin viesteihin, mutta silti...

sain s.postia kahtena päivänä, joiden aikana olis pitänyt maksaa. Ehdin lukemaan postini vasta näiden 2 päivän jälkeen. Miksei siihen ilmoitukseen voi laittaa, että maksettava samana päivänä??? Tietää huutaessaan, mihin sitoutuu. Jotenkin tuntuu, että joillakin ei ole muuta elämää, kun kytätä tiliään... Mutta kun joillain toisilla on myös ELÄMÄ.

Kyllä se normaali maksuaika ym. on tuo 7 päivää, eri asia sitten, jos myyjä laittaa kohteen tietoihin, että haluan maksun X päivässä. Tuo kohde oli sulkeutunut aamulla enkä todellakaan ehdi käymään netissä päivittäin.

Ja tuo myyjä olisi voinut antaa ne perkeleen tilitietonsa, että saisin maksaa, mutta EI, uhkailee vaan vitun negalla. Ja mulla on muuten 200 palautetta (kaikki positiivisia) eli en ole mikään hupihuutaja. Mutta enpä ole tuolta paljon mitään huutanutkaan, olenkin lähinnä myynyt lasten vanhoja leluja, vaatteita ym.

itse odotan yhteydenottoa kolmen päivän kuluessa.

Kesän alussa myin yhden tavaran, ostaja oli kyl yhteydessä, mut siirsi ja unohti hakemista monta kertaa... lopulta tuli 10pv:n päästä 50¿:n kanssa hakemaan. Arvatkaas oliko vaihtorahaa, ei. Sit sanoi heti et ok, mä maksan tilille... en kehdannut kieltää ja sit niitä rahoja odottelin viel viikon ' kun mä olin reissussa ja avainlukulista hukassa' . ja kehtas viel valittaa kun laitoin NEUTRAALIN palautteen

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat