Seuraa 

tytöllä(1v) häpyhuulet ihan tulipunaiset ja ilmeisesti kirvelevät. laitoin ainun sínkkivoidetta ja alkoi armoton kiljuminen, tärinän kera. luulin et sinkkivoiteen piti olla sellasta mikä ei kirvele?!mikä nyt sit olis hyvää rasvaa?

Kommentit (7)

Meillä tytöllä kanssa aikanaan vaippaihottumaa, ja näistä oli itsellä hyötyä

- kuivan vaipan vaihto tosi usein ja antaa olla mahdollisimman paljon ilman vaippaa

- pesu lämpimällä vedellä ja huolellinen, varovainen " taputteleva" kuivaus

- rasva (taisi olla Bepanthen tai Novalan tms. perusvoide) ja sen päälle

laitoin vielä monesti talkkia..

Niin ja lisäisin vielä, että ei liene kovin suositeltavaa käyttää kortisonivoidetta arkaan paikkaan jatkuvasti, ohentaa ihoa ja on muutenkin liian voimakasta alapään oma suoja heikkenee ehkä sitten voisi laittaa, jos muut ei auta itse olen huomannut, että näistä perusvoiteista ei ole juurikaan hyötyä ärhäkkään punoitukseen calendulavoide auttaa yhdessä kahdessa päivässä monesti kun illalla on laittanut huuhtelun ja kuivauksen jälkeen niin jo aamulla melkein parantunut tytön ollessa pienempi laitoin calendula tai muuta sopivaa öljyä vanulappuun ja putsasin sillä alapään joka päivä enneltaehkäisevästikin nyt hän on melkein neljä aamuin illoin suihkutetaan käsisuihkulla ja vaihdetaan pikkarit joskus harvoin laitetaan voidetta jos punoittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kokeilepa Weledan calendula-voidetta ja mielellään sitä paksumpaa, missä teksti valkoisella oranssi tuubi, jossa lukeecalendula babybalsam med zink meillä auttaa aina, lisäksi olen käyttänyt saman sarjan öljyä muita en ole tarvinnut, talkki ei ole hyväksi, lisäksi tietysti riittävä hygienia

sinkkivoide kuivattaa entisestäänkin ärtynytty ihoa. Bepanthen ja Novalan yms, voiteet muuten hyviä, ne eivät poista bakteeria. Kun saat ihon kuntoon Sibicortilla, käytä esim Novalanina aina kakkavaiapan vaihdon jälkeen, iho pysyy hyvänä. Nämä neuovot sain neuvolasta ja toimi hyvin.

älä käytä myöskään talkkia tai perunajauhoja, nekin kuivattavat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat