Seuraa 

Kommentit (11)

On tullu syystä jos toisesta oltua piiitkään poissa maisemista. Välistä oon käyny muutamia juttuja lukemassa, mutta aika harvakseltaan. Nyt sain sitten rekisteröityä itseni uudestaan tänne ja ajattelin tulla moikkaamaan=)

Nimiä minulle etupäässä kuuluu. Gradua kirjoittelen sen täältä keräämäni aineiston pohjalta ja aika loppu suoralla alkaa jo ollakin. Siksi täytyykin olla nettivieroituksessa, että saa töitä tehtyä:)

Mitäs teille kuuluu?

Vieläkö mariposaa on näkynyt täällä tai perennaa?

Jospas pääsis taas tekemään tiuksia, kun saan tuon tutkimuksen pois käsistä ja on aikaa jäädä taas visakoukkuun:)

Tiedätkö perenna sen mariposan sivun osotetta? Olis tosi kiva käydä lukemassa niitä!

Täällä se pakerrus jatkuu. Juuri tein uusia taulukkoja. Onko sulla vielä mun email osote? Laita mulle postia jos on, kun epäilen, että mulla on menny sun osote hukkaan. Voisinpa vaikka laittaa sitten sulle postia:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

täällä juu, aina vaan. Nyt on tosin ollut kiireinen kuukausi ja hetken vielä jatkuu, mutta täällä ollaan..

Toi " Tehdä Tiukset" tosiaan elää aina ajoittain. Ja nimipäivillä vai matkalla sinne/sieltä taidettiin juur puhua sun silloisesta projektista.

Mitäs sille kuuluu?

yliväsynyt Sim, joka näki kyllä visan olevan meneillään, mutta pakottaa itsensä sulkemaan koneen *tahtojen taisto*

TODELLA mukava kuulla sinusta !

Vähän ihmeteltiin " katoamistasi" , mutta elämä on :)

Täällä sitä meikäläinenkin on ihan tiiviisti pyörinyt, ennenkaikkea nuiden visojen ja nimien keruun tiimellyksessä. (jo kasi vuotta olen ollut koukussa :)

Mukava kuulla, että sulla on gradu jo loppusuoralla, eikun tsemppiä vaan tähän syksyyn sulle, purista purista, kyllä se siitä sukeutuu !

Toidellakin jäin vähän postia kaipaamaan, mutta hyvä näin jos saan gradusta jotakin kuulla tulevaisuudessa.

Mariposa varmasti lähettelisi terveisiä, jos vielä ehtisi täällä pyöriä, (heillä kun nääs se uusi tulokaskin ) Hänellä on se upea laajaakin laajempi Nomen Est Omen -tulkintaketju nykyään jossakin omassa osoitteessaan .

Älähä enää karkaa pidemmiksi ajoiksi pois, kyllä täällä kannattaa piipahdella ;o))

Kiitos päivän piristyksestä, ja oikein hyvää syksyn jatkoa, hali !

:: perenna

Niin tein silloin aikanaan sen kandin työn, mutta tietokone hajosi ja kadotin kaikki tiedot, koska en tyhmä ollut niitä tallennellut. Ajattelin sitten, että kun saan gradun tehtyä niin pistän sen postina tulemaan vastaajille, kun siinä on vähän enemmän aiheesta. Se gradun teko on nyt sitten siirtyny ja venynyt, mutta nyt alkaa tekstiä olla jo sen verran paljon, että eiköhän se toivottavasti piakkoin valmistu. Nyt on sitten käsiteltynäkin vähän useampi kysymys kuin siinä pikku tutkimuksessa, jossa oli vain nimen merkityksen vaikutus nimenannossa. Ja nyt hetkeksi telkun ääreen, kun on tullu taas tätä ruutua tuijoteltua aamusta asti:)

Kyllä sinut vielä täällä muistetaan :)

Lähiaikoina on itsellänikin ollut sen verran kiireitä, että nimestäminen on jäänyt harmittavan vähälle.

Mukavat hetken mm. lausenimivisojen parissa ovat kyllä jääneet mieleen. Sanon minäkin: vieraile useamminkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat