Vierailija

Olis kauheeta olla nelikymppinen. Ihan kamalaa!

T:24v

Sivut

Kommentit (46)

Olen 36v enkä missään tapauksessa haluaisi olla parikymppinen. Itseasiassa uskon että keski-ikäisillä naisilla on kaikkein mukavinta. Lapset jo isommat, työasiat vakiintuneet, eikä enää tärvi yrittää olla niin timmi ja kaunis. Saa rauhassa vähän rupsahtaakin.

joka on vuoden ikäisen lapsen äiti. Koen elämäni elämäni parasta aikaa nyt, ei enään nuoruuden hölmöilyä ja stressiä, raha-asiat kunnossa, vauvasta osaa nauttia paljon enemmän.

Ja ap, vanhin lapseni on vain vuoden sinua nuorempi :).

Ps. minäkin aikanaan sanoin, ettei enään lapsia vanhemmalla iällä, mutta niin se mieli muuttuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

TÄÄLLÄ YKSI NUOREKAS VAUHDIKAS ELÄMÄSTÄ NAUTTIVA 40V. MUMMELI!! ELÄMÄ ON IHANAA KUN ON NIIN PALJON KOKEMUSTA ETTÄ OSAA OTTAA RENNOSTI JA NAUTTIA ELÄMSTÄ!!

vauvoja ja " heh" ...." perhettä" pykäämään.

Sitten harmitellaan kun on perhe kasassa ja avioliitto ei luista.

Ei ole koulutusta, ei mitään. Vain kiljuva kakaralauma ja sohvalla makaava ukko.

Ikä on tässä maailmassa ainoa asia, jonka suhteen ihmiset ovat tasa-arvoisia. Jokainen on yhtä kauan 24-vuotias ja 40-vuotias, ellei kuolema korjaa.

Lapseni on 10-vuotias.

Itse olin 28, kun äitini oli 46 ja olen kyllä ihan mielelläni vanhempi äiti, sillä oma äitini oli aivan liian nuori äidiksi. Joku toinen voi kyllä olla kypsä 18-vuotiaanakin, yksilöitähän me olemme.

Ja muuten, elämä on ehdottomasti ihanaa 46-vuotiaana :D

Olin silloin kyllä muuten samanlainen kuin nytkin, paitsi paljon naivimpi. Ja kun en nyt välitä olla enää sellainen, niin mitäpä suotta sitä sen vuoksi nuoremmaksi ikääni vaihtaisin. Taidan sittenkin olla tyytyväinen ihan tähän nykyiseen ikääni. :)

51v. Omat lapseni ovat jo aikuisia mutta lastenlasten myötä olen löytänyt tälle palstalle. Joskus ihan asiallista juttua mutta tämän aloituksen tapaiset jutut panevat ihmettelemään joidenkin ajatusmaailman käsittämätöntä suppeutta. Missä jotkut ihmiset oikein kasvavat, tynnyrissäkö?

Ap:lle vain tiedoksi että kyllä se nelikymppinen häntäkin nurkan takana vaanii paitsi mikäli tekee itsemurhan tai kuolee muuten ennen sitä.

Kannattaa ap:n miettia tarkkaan lasten hankintaa, heistä ei ole varmaankaan mukavaa kun äiti ennen 40-vuotispäiväänsä päästää ilmat itsestään pihalle kun " vanhuus" on niin ällöttävää ja jättää lapsensa ja läheisensä kaipaamaan ja ikävään. Tai no, ap:n älynlahjoilla varustettua henkilöä ehkä ei niin suuresti kaivatakaan...Ehkäpä porukka on vain iloinen kun mokomasta älykääpiöstä päästiin eroon, enäähän ei tarvitse hävetä niitä sammakoita mitä ap:n suusta milloinkin putkahtelee...

Se ei näy mitenkään täällä keskusteluissa. Täytyykö nyt päätellä, että arvon vanhuksilla ei ole oikeasti mitään annettavaa näihin keskusteluihin ja että itse ollaan vielä henkisesti siellä kahdenkympin kieppeillä?

elämään on melkoisesti muuttunut viimeisen 15 vuoden aikana. Alle 30 vuotiaana olin lapsi, naiivi. Ehkäpä vieläkin, mutta jotain elämänarvoja alkaa olla jo järjestyksessä, siinä oikeassa.

Lueskelen tata palstaa usein naureskellen. Olen kiitollinen siita etta en ole enaa niin pinnallinen ja tyhma kuin nuorempana. Tyyliin:" Onko reimatec parempi?"

Tuo WTC keskustelu osoitti miten vahan te asioista tiedatte. Mielipiteita riittaa mutta faktoista ei ole tietoakaan.

t:ulkomailla elava.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat