Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

ku se sanoi et tyttö ois tulossa... raskasuviikkoja oli tuolloin n. 22... jotenki oon ihan varma et poika sieltä kumminki on tulos ku sydän äänetki ollu koko ajan joku 125-140... se lääkäri katto jollain todella hyvällä ultralaitteella, mut silti epäilyttää... sanoiskohan se mitään jos ei ois 100% varma.. tää oli siis naistenklinikan sikiöntutkimusyksikön lääkäri.. ei kätilö...

Kommentit (3)

Kävin kuopuksen odotuksen aikaan sikiötutkimusyksikössä ultrassa ja ultrauksen teki (tekee kai aina) erikoislääkäri ja silloin nähtiin jo rv 13+ että on poika tulossa.Toinen ultra tehtiin rv 20 ja silloinkin oli poika vielä..Poikahan sieltä sitten putkahti..

Nyt tässä raskaudessa sanottiin myös rv 12-13 että tytöltähän tämä näyttää ja sen jälkeen olen käynyt 2 kertaa siellä ultrassa,rv 18 ja rv 22 ja tyttö ollut joka kerta ja joka kerta eri lääkäri ultrannut ja kerran käynyt äitipolilla ultrassa rv35 ja tosiaan joka kerta näyttänyt tytöltä joten pakko kai se on uskoa että 4 pojan jälkeen meille tyttö tullee..

Meillä sikiötutkimusyksikössä katottiin 4d ultralla ja äitipolilla ns.normaaliultralla.Tuo 4d:hän on paljon tarkempi,että kyllä itse luottaisin siihen.Meilläkin on tällä tytöllä nuo sydänäänet samanlaiset kun pojilla,ettei niistä voi verrata ja eihän niillä todellisuudessa ole mitään merkitystä sukupuoleen.

jemin kera kertun rv 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla

... että pitää olla todella hyvä näkymä että rv 20 paikkeilla pystyy ennustamaan sukupuolen oikein 2D:llä. Me käytiin muistaakseni rv 29 ultrassa ja silloin sukupuolta ei kunnolla näkynyt, hän sanoi että 75% todennäköisyydellä tyttö. Mutta sanoi myös, että poika on hyvin helppo ennustaa väärin tytöksi, jos ei vaan satu näkymään.

Ja rv 20 tienoilla on ilmeisesti sukupuolielimet vielä niin " kesken" että varmuus ei ole siksi kovin hyvä.

Tällaista jutteli siis 30v ultrannut, aiheeseen erikoistunut gynekologi. Hänen oma näppituntumansa (täysin ei-tieteellinen) oli että mieslääkärit ilmoittavat sukupuolen aika railakkaasti ja erehtyvät useammin! :)

Coe rv 33+5

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat