Seuraa 

Sivut

Kommentit (47)

Zatu: Niin, en ehkä jotenki oo oikeen tottunu tohon mahaan. Se näyttää ylhäältäpäin erilaiselta:) Vaikka oonki siitä ylpeä ni kuitenki kummittelee mielessä aika paljon se että palautuuko kroppa ikinä yms. varmaan ihan normaaleja ajatuksia.

Blogista: Se oli oikein hieno:) Ihanaa nähdä niitä kuvia siellä. Mäkin alan esiintyy omalla naamalla, kuhan nyt keksin sinne jotain laitettavaa. Niin että paree tulla juttelemaan jos joku tunnistaa;)

Hyi olipas pelottava tää ilman johtolankaa. Onneks mies on tossa sohvalla. En tajua miks aina katon jotain pelottavia ohjelmia ja sit oon ihan ahistunu.

Fobioista: Ampiaiset on täälläkin kammon aihe. Ei oo koskaan pistäny, mut pelkkä pörinäkin saa mut ihan vauhkoks. Ihan kylmät väreet menee kun ajatteleekin..

Nyt hyvää yötä. Huomenna mennään miehen kanssa sinne pienten päivään. Mies nimes ne naperomessuiksi eikä kyllä voi sanoo että kauheen innokkaasti ois lähössä mukaan:)

Beijaflor

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[color=996699]Lisäilin uusimmat kuvat blogiin.

[b]Ardisia[/b], sun mailit tuli perille mutta kuvia en saa jostain syystä auki? Olisiko liian isoja (vaikka ei pitäisi periaatteessa vaikuttaa)?

Kuvia ei oo pakko pienentää itse, mutta olisi suotavaa niin ei mene heti maili tukkoon.

[b]HUOM!![/b], on tosi kiva että blogiin on kommenoitukin ahkerasti, mutta otan periaatepäätöksen että kaikki kommentit on laitettava täällä käytettävällä nikillä että jokainen tietää kuka kommentoi... Jouduin siksi poistamaan yhden kommentin, siitä oli ehkä epähuomiossa jäänyt nimi pois. Mutta on reilua kaikille (varsinkin kuvan lähettäjälle) että tiedetään kuka kommentoi, eiks niin?

Kivaa kun ootte olleet ahkeria lähettämään kuvia ja kommentoimaan, itsekin saa siitä inspistä olla ahkerana :) (ja nyt ihan " luvan kanssa" kotona ollessa...)

Sinda

Pikasesti taas selailin. Päänsärky on kaverina ja nokka edelleen tukossa, mutta supistukset ja vuodot pysyneet poissa. Jos täältä sunnuntaina selviäis kotiin.

Sinda75: Miepä laitan postia ensviikolla sitä blogia varten, kun pääsen kotiin.

Zatu: Onneva puolivälin saavuttamisesta =)

Fobioista: Ampiaisia pelkään, kun viimeekskin turpos hengitystiet tukkoon ja ensiapuun oli kiidettävä. Kiva, kun tuommonen pikkuötökkä voi viedä vaikka hengen =( Pelkään myös pimeitä katuja, väkivaltaa ja hämähäkkejä.

Mies&muistaminen: Mulla on kyllä semmonen perusjunttiukko, joka ei muistamisista piittaa, niin ei sit itekään muista muita. Milloinkohan tähän asiaan tottuis? Kyllä itkin ekana äitienpäivänä, mutta ukko tuumas, etten hänen äitinsä ole ja lapset muistaa sit ite, jos muistaa, kun kasvaa tarpeeks... Joopa.

Marylla on mukava lemmikki siellä näytöllä =)

Jotain muutakin piti kommentoida, mutta en nyt jaksa muistaa. Tää lähtee nyt nukkumaan. Mukavaa viikonloppua ja paranemisia kaikille, jotka sairastaa/joiden perheessä sairastetaan!

-tohelo-tau- & eeva 20+6

Huh, kyllä ramasee. Viime yö meni pomppiessa kuumeisen ja tukkoisen pojan luona. Eipä tullut paljon nukuttua. Välillä uni katos ihan kokonaan... Piti kahvia ottaa yks kuppi lisää aamulla, että tähän päivään jotenkin silmät sai auki...*hauks*

Kylläpäs oli nopeeta toimintaa ton blogin järkkäjältä. Kiitos siitä. Pitänee laitella postia ja jos jonkun kuvankin löytäs koneelta, kun ukolla kamera rajan takana...

Kammoista puheen ollen minulle hirvitys on pimeä. Jos pitää lähtä pimeellä vaikka ulos, niin sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja oon kauhusta ihan kankea. Samoin pimeellä yksin kotona oleminen saa aikaan ylimääräistä jännitystä, jos ei ole kaikki paikat varmistettuina lukossa. Yöllä jää aina kuuntelemaan kaikkia ääniä. Me asutaan viel vähän rauhattomalla alueella. Yks yö heräsin mm. kun jotakin pahoinpideltiin meidän ikkunan alla. Ollaan onneks hakemassa asuntoa muualta. Olen jotenkin yliherkkä kaikille epämääräisen näköisill ihmisille joita täällä vilisee....

Ampparit on toinen myöskin jota pelkään, mutten niinkään itseni takia vaan pojan, ku hänellä on astma ja eka kerta sai aikaan melkoisen turvotusreaktion. Onneksi se oli paikallinen, mutta jos se sopivaan kohtaan sattuu, niin auts...Ja joskus eka kerta ei niin paha kuin muut, koska elimistö ei ekalla kerralla ole kerinnyt vielä herkistyä myrkylle.

Onnea Zatulle puolivälin rajapyykistä!!! Niin se aika vierii... Itselläkin jo yli23. Välillä ihan hirvittää, että kerkiääkö sitä ollenkaan valmistautua tulevaan, kun aika vierii tän esikon kans. No, kyllä se luonto varmaan hommansa hoitaa ja se menee omalla painollaan.

Olis kyl tosi kivaa käydä tollasessa 4d-ultrassa, mut niitä ei kyl oo täälä olleskaa. eikä sitä paitsi ois kyl varaakaan. Eikös ne oo aikas kalliita? Sekin on tietysti suhteellista mikä on kallista, mut opiskelijoita kun ollaan.

Ens yönä tulee ukko kotiin reissultaan ja jännätään, että onko se muistanu tuua mitään tuliaisia. Rajan takana on ollu tän viikkoa. On kyl viikonloppu pilalla jos se ei mitään tuo reissultaan. Toivossa on hyvä elää.

Nyt tulee inhottava galluppi: Miten paljon on tullu kiloja tähän mennessä? Mitkä viikot? Mulla kiloja on tullu 4,5 ja viikot on 23+2. Mulle tää kilojen kertyminen ei oo kyl ollu kivaa. Ei vaan oo itsekuria pysyä pois kaapilta, huoks. Tuli ekaltaki melkein 20... Nyt näyttäs, ettei oo tulossa niin paljoa, jos tämän vertaisena kuri säilyy. Tietenkin tahti loppua kohti kiihtyy...

Nyt seuraaville vuoro...

Tuisku ja kirppunen 23+2

[color=crimson][b]Ardisia[/b], kuviesi laitto siis onnistui. Noissa Luukaksen ultrakuvissa oli näköjään paljon valkoista taustaa mukana, koitan korjata viikonloppuna (siis leikata pelkän kuvan irti ilman valkoista taustaa).

Nyt uni painaa silmiä, joten hyvää yötä!!

Viikonloppuna en varmaankaan ehdi olemaan näin ahkerana, joten kuvien laitossa voi viipyä hieman kauemmin. Mutta sitten jossain välissä...

sinda

Kiitos kaunis Sinda. Ihana, että sulla on aikaa ja halua laittaa kuvia ja pitää yllä tuota blogia =) *kumartaa*

Mäkin just sulle yritin laittaa masu- ja lapsikuvia, ei tainnut tulla perille? Tuli mulle ainakin takaisin lähettämättömänä.. Kokeilen kohta uusiksi.

Mä keitin tuossa 2l luumusosetta, pakkaseen laitan. Nyt vihdoin saan istahtaa tähän koneelle hetkeksi, ennen kuin täytyy lähteä kaupunkiin ostamaan pakastusrasioita. Ärsyttää yhden pikkuasian takia ajaa 20km. Muutenkiin oon ollut tänään jotenkin ärtyisä. No, aina ei voi aurinko paistaa ;)

ihana huomata, etten ole ainoa jolla masu on jo AIKA iso (kataya mm.) Jospa se tästä loppua kohden rauhoittuisi, kasvutahti siis.

PainoG: Mulla tullut noin 3-4kg, jotka tuntuu kymmeneltä kilolta.... Paino jakautunut tasaisesti rintoihin, mahaan ja persauksiin.

Kommentoin kohta lisää, lukaisen eka ketjun läpi kunnolla. Pää tyhjeni =)

/Ardisia 20+5

En oo pinoon ehtiny, kun mies tuli työperiodilta kotiin ja aika onkin menny sitten taas opetellessa elämään yhessä:) Ei mies kauheesti tykänny ku tein vahingossa sosekeittoa kun en oikeesti muistanu et mies onki kotona..Hän vihaa sosekeittoa:) Ja mies tossa huuteli mua nimeltä ja sit ihmetteli et ei oikein osaa sanoa edes mun nimeä enää kun on ollu vaan työparinsa kanssa 14 päivää 14 h vuorokaudessa:) No, niinkauan hyvä kunnes ei kutsu mua työparinsa nimellä;)

Liikegallup: Mulla tuntuu liikkeitä eniten ehkä aamusin, mutta kyllä siellä möyrintää on tasasesti pitkin päivää. Ei oo vielä tarvinnu mitään liikelaskentaa suorittaa, kun on niin tasisesti toinen siellä myllännyt.

Blogi ym: Yök mua ihan hävettää se kuva minkä sinne lähetin. Mieski vaan hymyili sitä ottaessa että ootte kyllä ihan pimeitä ku jotain mahakuvia vertailette:) Totesin siihen vaan et jotkut (tuntemattomatkin) on sentään kiinnostuneita mun mahasta:) Mies ei edelleenkän kauheesti osota minkäännäköstä kiinnostusta siinä mielessä, että hän ajattelee että luonnollinen asia, ei siihen mitään oppaita tai valmennusta tarvita.

Huoh, mä oon varmaan kohta vika, joka kirjottelee näitä tavallisen tylsän värisiä viestejä. Pitäs vissiin opetella käyttämään niitä värejä:)

Beijaflor rv 22+4

[color=blue]Tuiskua [color=violet]Itellä on samat aatokset. Että jos tätä menoo aika menee niin miten kerkee orjentoitua synnytykseen. Mut sit taas aattelen, ett eiköhän tuo sitten mene, kun sen aika koittaa.

[color=blue]PainoG: [color=maroon]mulla on tullu sellaset 4kg ja nyt on siis rv 20. Akan aikaan kaiken kaikkiaan tuli 17 kg :O ja toivon ettei nyt tulis niin paljo.

[color=blue]Ardisia [color=violet]kantokauluri on uus keksintö ja sitä ei oo varmaan muualla ku suomessa eli taaperoita sillä kannetaan ei masua ;) Tässä linkki:

http://www.babyidea.fi/kantoliinoista/kantokauluri.html

[color=blue]Nenn [color=maroon]hienoa, että neuvolassa kaikki hyvin. Mites ku valkuaista plussalla niin tuliko mitään erityistä?

[color=blue]Mamm@mia [color=violet]akka kieltämättä on ihastunu mönkijäisiin (kuten ite sanoo) ja ymmärtää jo V8 päälle, että niissä on hienot äänet :) Kiitos vinkistä. Mulla ei ollukkaa tullu mieleen, ett vois katella käytettyjä.

[color=blue]LiikeG: [color=maroon]ett aamupäivisin ja iltaisin huomaan herkemmin beibin liikkeet. Mutta ei voi tosiaan sanoa, että vielä säännöllisesti. Ja tuo etus.istukka mulla kans varmaan vaikuttanee vähäisten viikkojen lisäksi. Luin tuossa yks päivä akan aikusta odotusvihkosta niin mulla on oikee kylki ollu jossai vaiheessa kipee ja tuntunu tosi makeelle, ku akka potkassu. .

[color=darkviolet]Palajan myöhemmin, nyt kutsuu kapustan varsi. .

Zatu: jo vain on onnellisen näkönen neiti mönkkärin kyydissä, Meillä on myös esikois tytöllä ollut polttomoottori käyttöinen mönkijä 3 vuotiaasta lähtien ja nyt 5 vuotiaana on jo aikasta taitava ja on nyt siirtymässä crossipyörään. Käytettyinä saa aika edullisia mänkijöitä eli jos tytöllä kiinnostusta riittää niin hommatkaa vain sellainen, eipä tule vapa-ajan tekemisen puutetta.

Sinda: kiitos sinulle blogin ylläpidosta, laitan itsekkin kuvia sitten kun kotona alkaa netti jälleen toimia.

FobiaG: minä pelkään ahtaita paikkoja ja niistä lähinnä sellaisia jotka ovat matalia, korkeat ja kapeat menevät jotenkin vielä, mutta esim. pöydän alta en mielelläni mitään poimi. Korkeat paikat saavat minut taas haltioitumaan, siinä on vain se vaara, että haluaisin tuntea miltä tuntuisi pudota ;) muutaman kerran olen benji-hypyn tehnyt ja lomamatkoilla purjeliidellyt veneen perässä, ah sitä vapauden tunnetta.

LiikeG: tunnen liikkeitä joka päivä, mutta en mitenkään säännöllisesti. pari päivää sitten vaavi potkaisi niin kovasti että säikähdin oikein, osui juuri tuohon navan kohdalle ja tuntui kipeältä. Rasvakerrosta on sen verran tullut mahaan, ettei liikkeet vielä ulospäin näy.

Ardisa: Voi jääteleöä! Mielestäni paras keksintö.. sopii syödä niin suruun kuin iloonkin, taidanpa huomiseksi hankkia iiison paketin jätskiä ja taiteilla jätskiannoksia, ihan vaan tuon puolenvälin täyttymisen johdosta!

Voikaanhan hyvin Tammenterhot

mamm@mia ja vaavi rv 19+6

Miten voikin pää olla näin tyhjä tänään. Tajusin just, että unohdin sanoa aamulla esikoisen kerhoon, että sen saapi viedä sieltä tarhaan kun kerho loppuu. Toivottavasti eivät ole mua siellä kovin odotelleet hakemaan... Tarkistin kyllä nyt, että poika on tarhassa. Unohdin meinaan eilen sanoa sinne tarhaan, että poika saa lähteä kaverinsa äidin kyydissä tänään niille leikkimään. Sen takia soitin..

Noista Fobioista: Mä pelkään kanssa vettä, Zatu. Laivalla on kuitenkin pakko nykyään uskaltautua liikkua, muuten ei Suomen vierailut onnistuis. Pelkään myös korkeita paikkoja sekä suljettua tilaa. Hui.

Onneksi olkoon, ZATU, puolivälin johdosta =) Mitä ihmettä te muuten teette noilla kantokaulureilla, kannatte vauvaa vai mahaa? Pitäs varmaan googlettaa ja katsoa ;)

Isa: Oikein romanttista viikonloppua teille toivotan. Nimim. tahtoo miehen omaksi koko viikonlopuksi, ilman töitä ja lapsia ;)

Nenn: Älä suotta häppeile. Meilläkin desibelit ylittää MONESTI sallitut rajat ja lapset on ihan villiapinoita. Miehen isä varsinkin monesti huokailee, jotta " ootta työ hulluja kun vielä yhden teette" . Mutta on noi mun lapset niin ihaniakin (nukkuessaan ainakin ;) Ei vaan, jos on ite väsy ja kipee niin se kuri on mitä on. Ihan normaalia jokaisessa lapsiperheessä...

Mary: Kiitos aamun piristyksistä ;) Hyvä, jotta muistuti tuosta wc- paperirullasta, täytyyp kokkeilla! Tuo bailatino kuulostaa kivalta, oispa ihana saada liikkua...

Ariella: Rentouttavaa lomaa!!!!

Parannussäteitä kaikille nuhanenille, isoille ja pienille. Mä meen hakeen jäätelöä.

/Ardisia taas

[color=dark red]Nopeaa toimintaa Sinda =) Lähetinkin sulle jo meiliä!

Tukivöistä, mullakin on se anitan mammabelt mikä taisi olla äitiliinillä (kö). Se on kyllä hyvä, vielä en ole sitä tarvinnut. Ainoastaan itsestäni tuntui sitä käyttäessä ettei vauva päässyt liikkumaan, mahassa oli aivan hiljaista kun pidin sitä (siis ed. raskauksissa) ja kun otin pois alkoi mieletön jumppa? Aina sama juttu.

Sindalle ja Sunmonille paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ja Sunmonille extra onnea pikkuprinsisstä! On se mun mielestä vaan tärkeää saada tietää JOS itse haluaa! Mustakin olisi kiva tietää kun on tää poikatunne, saisi sitten valmentautua tyttöön, vaikka sen tiedän kokemuksesta että äkkiä sen hyväksyy.. Meille luvattiin tyttö rakenneultrassa rv. 36 ja arvaas hämmästyttiinkö kun tytöllä olikin pippeli! En meinannut silmiäni uskoa =) Mut äkkiä siitä toipui. Muistan vaan että itkin (synnytyshormooneissa) että kun sille raukalle on punainen tutti... (niinkun hän nyt itse välittäis yhtään =) ) Hyvin maistui se punainenkin tutti!

Zatulle onnea puolestavälistä!!!

Fobioista: pelkään puukkoja ihan hirveesti. Tottakai käytän niitä, mutta hyvin varoen ja olen ihan hysteerinen niitten kanssa ettei lapset saisi niitä käsiinsä. En voi ymmärtää anoppia jolla on puukot laatikossa taaperokorkeudella, siellä pelkään aina että jotain sattuu. Lisäksi laitan aina puukot terä alaspäin esim. astianpesukoneeseen. Sitten pelkään korkeita paikkoja.

Kauhee nuha, nukuin tän yön toisessa huoneessa etten herättäis miestä ja lapsia, mutta olo on hirvee, soitin neuvolaankin ja sanoin etten tule sinne tartuttamaan, niin terkkarilla oli juuri ollut sama tauti ja sanoi että saa tulla jos jaksaa. Eli puoli yheltä neuvolaan. Kauheeta kuinka väsynyt mä oon... Mies oli eilen töissä kl. 22 asti ja tänäänkin joutuu olemaan ainakin pari tuntia illalla... Hyi! Meillä kävi tuttava eilen joka puolen tunnin päästä sanoi että nyt hän lähtee kotia kun ei kestä tätä meteliä enempää... Lapset riehui (täällä satoi) oltiin oltu sisällä koko päivän ja ne oli ihan mahottomia, itki, tappeli ja huusi. Mua hävetti ja ajattelin että se ajattelee nyt ett miten tuo muka selviää vielä yhdestä! No se oli sellainen päivä!

Vointeja kaikille!

nenn 23+6

[/color]

Kävin tuolla blogissa katselemassa kuvia (ja yritän huomenna laittaa omiakin), mutta kovin tutuilta näytti nuo sinun kuvat! Eli taitaa sinun vanhemmat ja mun appivanhemmat asua ihan vieretysten :) Aika pieni tämä maailma, kun täälläkin " tuttuihin" törmää! Ja meillä on sitten la:t aika lähekkäin.

Kesällä meidän tyttö kovasti leikki sun poikien kanssa, joten siitä tunnistin heidät hyvin. Eipä olla heinäkuun jälkeen appivanhemmilla käytykään, täytyisi taas ryhdistäytyä...

ariella

[color=68228B]Unohdin aivan kertoa, että kävin eilen ekaa kertaa bailatino tunnillla ja oli kuulkaa aivan mahtavaa!! Siitä mahtava laji, kun siinä ei yhtään hypitä ja tehdään mukavia kiertoja keskivartalolle ja sekä käsille että hartioille tulee paljon jumpaa myös ja venyttelyä!

Muutenkin tykkää siitä musiikista ja tykkään tommosesta jumpasta jossa on joku " juoni" eli tässä nuo askelkuviot joita pitää opetella.

Täytyy nyt toki mennä oman kropan mukaan, näytin ainoa isomahainen olevan porukassa. Yhtäkkiä ei tuntunut ollenkaan liian rankalta. Mutta kyllä aamulla silti väsytti aivan vietävästi =)

[/color]

Mary edelleen....

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat