Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

HEI

Varhainen lintu madon nappaa... Meitä on ryhmässä n.15 joten ei oteta enää uusia. Eli kaikki 7.9 mennessä, edelliseen listaan ilmoittutuneet, ovat mukana...

Tällä viikolla ei painolle ole tapahtunut mitään. Koulun alun myötä vanhat pahat tavat ovat nostaneet päätä. Ensiviikolle täytyy tehdä sotasuunnitelma ja saada mieskin pysymään herkuttelusta kaukana. Eihän minun periaateessa tarvitsisi syödä herkkuja vaikka mies toisi niitä kotiin, mutta luonteeni on heikko. Onko muilla vastaavaa?

Liikuntaa olen mielestäni harrastanut kohtuudella. Eilen kävin 45min lenkillä/asioilla poikaa pyörässä työntäen. Oli mukava fiilis vaikka aluksi paleli.

Kuinka teillä muilla? Ja olisiko nimi ehdotuksia.

Kommentit (12)

siinä vasta oiva nimi. Ihan tuli iloinen mieli. siis kannatan perjantaipirkkoja.

Minun ruokailuni on suurinpiirtein näin:

aamiaseksi tee, kaksi real ruispalasiivua, keiju laktoositonta margariinia sipaisut, 2 juustosiivua kurkkua tai tomaattia

päivällinen keittolounas, salaattia ja sämpylä+ levitettä

välipalaksi suklaata, karkkia (kuoleman synnit :) eli tässä kohtaa on yksi ongelma. Pitäisi ottaa kouluun vaikka omena mukaan... eikä ostaa kahviosta herkkuja.

Päivällinen kotiruokaa mitä milloinkin. jälkkäriksi pullaa, yms. tässä toinen ongelma!

iltapala leipää ja teetä/kaakaota aamiaisen tapaan.

Sillä mitä liikun saan pullat ja suklaat sulatettua...

Omasta syömisestä sen verran, että aamupalaksi yleensä puuroa + ruisleivän siivu, siihen päälle juustoa, kurkkua, tomaattia (=aamulla on aina jättinälkä). Lounaaksi kotiruokaa ja rasvatonta maitoa, välipalaksi hedelmiä, päivälliseksi kotiruokaa (jos on aamulla tullut tehtyä niin paljon, että sitä vielä piisaa) tai pari ruisleipää (+ juustoa, kurkkua, tomaattia) ja jugurttia. Iltapalaksi yleensä leipäpala + marjakiisseliä tai joku hedelmä + teetä. Ja tähän sitten keksinapostelut päälle, joista yritän epätoivoisesti päästä eroon.

Paino on mukavasti laskenut kuluneella viikolla, mutta nämä ovatkin vielä niitä raskaudesta jääneitä " helposti" lähteviä =)

Tosin tänään kävin neuvolan puntarilla (kotona ei vaakaa...), toivottavasti näyttävät anopin vaaan kanssa samoja lukemia.

Jäädäänköhän me nimettömiksi, kun ei kukaan keksi nimeä...?

1.9. paino 68,8 kg

8.9. paino 67,7 kg

tavoite 60 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viime elokuussa, kun tulin laitokselta nyytti kainalossa oli painoa 87kg ja kilot ahdistivat, selkä meinasi pettää ja liitoskivut vaivasivat vielä pitkään synnytyksen jälkeenkin. Verenpaineet ovat olleet koholla ja omaan tuskaiseen oloon kypsähtäneenä päätin alkaa kuntoilemaan pikkuhiljaa ja laskemaan painoa siedettävimpiin lukemiin. Oma kroppa ei myöskään silmääni miellyttänyt.

1.9. paino 72kg

7.9. paino 71.5kg

Tavoite noin 67kg ja koko 38.

Pituutta 173.

Metodina kiloja vastaan säännöllinen liikunta ja hyötyliikunta eri muodoissaan. Paino tippuu omalla systeemilla eli pikkaisen soveltaen painonvartijoita, mutta varon liian rasvatonta ja proteeiniköyhää ruokaa eli se soveltaen karppamisesta. Tiukkapipo en ole laihduttamisessa millään muotoa eli hiljaa hyvä tulee:)

Kävin puntarilla nyt virallisena punnituspäivänä, vaikka vasta eilen illalla otin itseäni kunnolla niskasta kiinni. Paino on tänään 69,3 eli 700 grammaa vähemmän kuin eilen. Aika paljon tuo paino voi kyllä heitellä.

Tänään tein jotakin sellaista, mitä en ole tehnyt moneen vuoteen. Söin viinerin, kun kävin kylässä. Siihen meni 7 pistettä. Aikamoisen päätöksen siis tein - ihan tietoisesti. Illalla mies kävi hakemassa pitsaa. Otin yhden pienen palan. Puoli pistettä on kuitenkin vielä käyttämättä. Huomenna käytän pisteet viisaammin.

Mun pitää heittää naposteleminen pois. Alan siis syödä yhtä järkevästi kuin vauvani: kunnon ateriat ja välipalat eikä mitään turhuuksia siinä välissä :).

Voisko meidän nimi olla Perjantaipirkot :)?

vähän esittelyä ensin kun tulin niin viime metreillä mukaan...

eli kohta 30 v ja yhden 1,5v pojan äiti. raskausaikana ei kiloja tullut ylimääräisiä vaikka söin ihan mitä ja miten sattuu MUTTA kun sama tahti jatkui lapsen synnyttyä hups vaan painoa kertyi ja runsaasti. alotuspainio helmikuussa oli 98 kg (YÖK) ja nyt olen pudottanut jo 19,6kg :) vielä on kuiteski jonnin verran matkaa maaliin eli 70 kg. pituutta minulla on siis 170cm,

ja etsin siis uutta ryhmää viime viikolla kun, se missä olinaikaisemmin kuoli pois pikkuhiljaa ja kukaan ei enää kirjoittanut. tosi kiva siis että löysin tän ryhmän koska kaikki tuki on tärkeää ja pysyy paremmin ruodussa kun pitää käydä tunnustamassa aina täällä.

mun punnitus päivä on juuri perjantai ja lasken noita pisteitä mutta ryhmässä en halua enkä edes kerkiä käydä. liikunnasta käyn uimassa kolmisen kertaa viikossa ja työ on kanssa mulla sellanen et ei kerkee paikallaan istua

uusia tavoitteita pitäisi hankkia kun alkuperäinen tavoite oli sii miehen siskon häät joihin halusin kauniin mekon. none häät on HUOMENNA ja kyllä on ihanaa kun sain ostaa hienot uudet vaatteet ja näytän ihan ok BMI oli jo 27 joten normaali mitoissa!!!

aloituspaino 1.2. 98

paino tänään 8.9. 78,4kg

viikon pudotus -600g

tavote jouluksi 75kg ja maaliskuussa 70kg

mukavan syys viikonloppua kaikille

M

Minulla näin-->

Aloitus 92,4kg ja nyt 91,9 eli 0,5kg ja olen kyllä tyytyväinen, koska olin vielä lomalla.. mutta nyt jatkuu täysillä. Tänään tulee vähän herkuteltua kun on juhlat, mutta huomisesta taas on hyvä jatkaa

Tsemppiä kaikille

Täälläpäin ollaan kovassa flunssassa. melkein koko viikko on sairasteltu, joten liikunta jäänyt hyvin vähäiselle. Syömisetkin mennyt miten mennyt ja paino pysynyt samassa.

PAPRIKA: Mun mielestä sun päivän syömiset näyttää ihan hyvältä, kunhan muistat käyttää niitä hyviä rasvoja (öljyjä yms), ettei jää kokonaan pois, ja proteiinia, ne on tärkeitä..

Mun omia syömisiä on huono tänne kirjoittaa, koska syön tällähetkellä todella epäsäännöllisesti, pitäis ottaa ittee niskasta kiinni. Yritän muuttaa ruokatottumukset niin, että söis ainakin 5 x päivä, 2 lämmintä ateriaa, niin että päivän kokonais hiilarit ja protskut ja rasvat olis ok.

1.9 paino 67,3kg

8.9 paino 67,3kg

pituus noin 162cm

Perjantaipirkot nimi on oiva ja sopii mulle :)

Tämä viikko on pennyt ihan penkin alle ja painoa ei ole yhtään pudonnut...

eli lähtöviivoilla ollaan 1.9 61kg ja 8.9 61kg

Liikkumaankaan en ole yhtään viikolla ehtinyt :(

Olipas niin kiire päivä, että muistin käydä punnituksellakin vasta hetki sitten.

Paino tänään 8.9. 62,5kg

Tavoite 54kg

Mulla on pituutta 164cm eli painoindeksi on ihan hyvä, mutta nämä kertyneet kilot ovat silkkaa ihraa ja vaatekaappi on täynnä pieniksi jääneitä vaatteita. Perisyntejäni on vähäinen liikunta, voileipien puputtaminen, iltaolut. Makean perso en niinkään ole. Vielä vuosi sitten olin hoikassa kunnossa ja kuppikokokin oli imetyksen jälkeen B ensimmäistä kertaa aikuisiälläni (nyt jo C tekee tiukkaa). Sitten palasin töihin ja kilot alkoivat pikku hiljaa kertyä. Nyt on pakko tehdä jotain tai muutaman vuoden päästä olen jo 20kg ylipainoinen!

OnskunÄiti: sulla on upea rutistus jo takana. Mikä on metodisi?

Oltaisko me sitten Anonyymit tai jotain vastaavaa, kun ei kukaan keksi nimeä?

Paino samassa kuin viime viikolla. Onneksi ei ole noussut, sillä olen antaumuksella syönyt kaikkea mitä ei pitäisi. Otan nyt itseäni niskasta kiinni ja parannan tapani. Liikuntaa on tullut harrastettua vain vähän, tähänkin täytyy tulla muutos.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin teiltä mitä syötte näin tavallisena arkipäivänä. Ehkä saamme jotain hyviä vinkkejä ruokalistoihimme. Minun ruokalista näyttää tältä:

aamiaisen syön töissä: kahvia ja kaksi palaa ruisleipää,päällä vähärasvaista sulatejuustoa sipaisu ja kurkkua.

Lounas:kasvis-tai pinaattikeittoa tai puuroa vähäkalorisen mehukeiton kera. Tai siiten ananasta ja maitorahkaa.

Välipala:jogurtti, vähärasvainen tottakai.

Päivällinen:kotiruokaa lautasmallin mukaan.

Iltapala:ruisleipää pala tai kaksi,kinkkua ja paljon kasviksia.

Mitat:

paino 1.9:63 kg

paino 8.9:63 kg

tavoite 58 kg

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat